De HU? Nee joh!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Ludootje het volgende:
Toevallig studerend aan de HU? Val je docent of het FBO/STIP lastig, die gaan daar over geloof ik. Succes.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
De HU? Nee joh!
Volgens mij is Osiris een landelijk systeem.... toch?
Link naar het origineel dan? Kom, ik daag je uit!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Lemming! Nee, wacht! Lees even door!
KUT lemming
Yep, maar wij HU volk hebben wel extreem veel klachten over OSIRIS, dus vandaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
De HU? Nee joh!
Volgens mij is Osiris een landelijk systeem.... toch?
Als ik pics van mijn zusje had had ik een zusje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef RickoKun het volgende:
Ik raad je aan om pics van je zusje te laten zien via PM aan mij, en daarna moet je met je begeleider praten!
Gebruiken ze dat op het VMBO niet dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht eerst dat het ging over Osiris schoenen. Toen dacht ik dat het ging over DJ Osiris. Daarna las ik het topic en zag ik dat het over een nog andere Osiris ging, die voor mij onbekend was.
Ik dacht dit ging over die hypnotiseur in die Asterix film die zo zei van "Bij Apis en Osiris, je bent 'n everzwijn"!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht eerst dat het ging over Osiris schoenen. Toen dacht ik dat het ging over DJ Osiris. Daarna las ik het topic en zag ik dat het over een nog andere Osiris ging, die voor mij onbekend was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
I SEE WHAT U DID THAR!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:33 schreef IkkuhNL3 het volgende:
Sla je leraar in elkaar met Krav Maga en de vechttechnieken die je hebt geleerd in vechtkampen in Afrika. Dat helpt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik dacht dit ging over die hypnotiseur in die Asterix film die zo zei van "Bij Apis en Osiris, je bent 'n everzwijn"!!
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef ganzenherder het volgende:
Ik dacht dat alleen Utrecht dat systeem had
Ik zal doorgeven dat men bij het nakijken in het vervolg mensen niet moet gaan matsen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:28 schreef Uro het volgende:
Ik had een 5,9... voor een tentamen dat 6 studiepunten waard was! VET gepwnd dus... heb in totaal (naast de colleges) 3 uur gestoken in het vak.![]()
![]()
Je moet mensen nooit matsen met nakijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik zal doorgeven dat men bij het nakijken in het vervolg mensen niet moet gaan matsen.
Hardcorequote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Je moet mensen nooit matsen met nakijken![]()
![]()
.
JWT! Studenten moeten VOELEN wie de baas is ja!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |