quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als het maar geen anti Qlimax gaat worden
HA-HA-HA !!!!
:$ :p :squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zeg probeer je msn sletjes te hosselen met je smilies de hele tijd?
's nachts streep ik op een kalender de dagen weg tot ik jarig benquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef Esmerallda17 het volgende:
Je kan zeker ook s'nachts bijna niet slapen van de zenuwen ?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
(A) JWZ (A)quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan lijkt de rest van mijn leven zo saaiquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef zovty het volgende:
Wat is er mis met ongeduldig worden van leuke dingen die staan te gebeuren?
Goed dat je alles al hebt voor bereid, straks is het plug en play.
En qlimax wordt gewoon kankerhard, je weet zelf.
NEEEE !quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:04 schreef Adelante het volgende:
Wanneer zijn beide gebeurtenissen, want we kunnen je vrijwillig bannen tot die tijd?
Saai is relatief.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan lijkt de rest van mijn leven zo saai
Aanstaande zaterdag, de 21e dus...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef RickoKun het volgende:
In welke vries periode is qlimax ook alweer? eind november?
En en hoeveel nachtjes nog slapen ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
's nachts streep ik op een kalender de dagen weg tot ik jarig ben
Ook al zo spannend !
Ja de TV staat al helemaal klaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:07 schreef Cobratjuh het volgende:
21 nov aankomend weekend dus
o ts ps3 is heerlijk hoorlekker full hd enzo
74 !!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
En en hoeveel nachtjes nog slapen ?
Veel files gehad danquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Genius-F het volgende:
Qlimax was vorig jaar een anti-climax aangezien ik 9uur gereisd heb en 3 a 4 uur binnen ben geweest
PS3 trekt ook chicks aan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja de TV staat al helemaal klaar!
[ afbeelding ]
Die Wii heb ik gelukkig eeuwen terug al weggedaan, alhoewel dat wel een chickmagnet was, dat zal met de PS3 niet gebeuren gok ik zo
zit je nu ook zo op FoK!?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Wii heb ik gelukkig eeuwen terug al weggedaan, alhoewel dat wel een chickmagnet was, dat zal met de PS3 niet gebeuren gok ik zo
Achterlijke hoerentrein en we hadden niet genoeg pils meequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Veel files gehad dan?
Wij hebben een dubbeldekker gehuurd die helemaal vol zit
Het is alleen normaal zonder file al zo'n 2.5 uur rijden19:30 al weg
Kijken naar een mannetje die een CD'tje opzet. Goede shitquote:
DAT, is ook wel een goede vraag.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:10 schreef Adelante het volgende:
Hoe kun je nou een Wii wegdoen nu NSMBWII uitkomt?
Nee heb ook een 22" monitor aangeslotenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:12 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
zit je nu ook zo op FoK!?
en ja wii is weg doen is idd wel beetje jammer
Ja want een gothic die in de mic loopt de krijsen is natuurlijk veel leuker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kijken naar een mannetje die een CD'tje opzet. Goede shit
Blijf jij maar lekker achter je pc'tjequote:Op dinsdag 17 november 2009 19:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kijken naar een mannetje die een CD'tje opzet. Goede shit
o oke ik dacht al ts beetje van uit bed op Fok! met zo'n tvquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee heb ook een 22" monitor aangesloten
Gebruik mijn pc op de tv zodat ik geen dvd's hoef te branden
Het kan wel, maar dan ben ik bang dat ik er ook niet meer uit komquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:16 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
o oke ik dacht al ts beetje van uit bed op Fok! met zo'n tv
Neuh, maar een goede gitaar solo wel.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja want een gothic die in de mic loopt de krijsen is natuurlijk veel leuker.
Je moet eens beter leren luisteren...quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Neuh, maar een goede gitaar solo wel.
Voor DJ zijn heb je alleen muziekgevoel nodig(imo slechte), voor een goede solo moet je zowel gevoel hebben(veel meer, want itt tot trance doet een goede gitarist niet aan 20x hetzelfde herhalen) en een groot talent voor gitaarspelen hebben.
Gitaarsolo's zijn vaak ook gewoon een chain van hammer on's en pull off'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Voor DJ zijn heb je alleen muziekgevoel nodig(imo slechte), voor een goede solo moet je zowel gevoel hebben(veel meer, want itt tot trance doet een goede gitarist niet aan 20x hetzelfde herhalen) en een groot talent voor gitaarspelen hebben.
Een solo is gewoon hard en snel tegen een gitaar raggen. Dat kan mijn oma ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
"HA MET JE MUZIEK! MIJN MUZIEK IS BETER WANT HET IS GEMAAKT OP GITAAAAAAAAAAAAAAREN".quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
MC'squote:Op dinsdag 17 november 2009 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
+ dat het niet alleen om de DJ gaat bij zo'n feest, maar ook om de licht technicus en de MC, de aankleding van zo'n decor en de mensen die gewoon heel gezellig zijn...
Het is een stuk socialer iets dan met 5.000 man naar een podium staan en naar de muziek luisteren...
In 95% van de gevallen zijn ze irritant. Verder is het ook niet zo dat concerten meteen minder sociaal zijn dan een random dance-event natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ruffian was op Qountdown vorig jaar gruwelijk vervelend ja
Dat ligt eraan wat voor solo het is. Als jij mij gaat vertellen dat Dream theater alleen hammer on's en pull off's doet, dan ben je gekquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gitaarsolo's zijn vaak ook gewoon een chain van hammer on's en pull off's
En metalnummers bestaan uit een paar riffjes. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor solo het is. Als jij mij gaat vertellen dat Dream theater alleen hammer on's en pull off's doet, dan ben je gek![]()
En hoezo moet ik beter luisteren dan?
Ik heb het geluisterd, maar het is heel vaak, er komt een deuntje, dit herhaalt zich 10x, er komt een ander deuntje door heen, herhaalt zich 10x en zo verder.
Laat mensen qua muziek lekker in hun waarde. Je wordt het er toch nooit over eensquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor solo het is. Als jij mij gaat vertellen dat Dream theater alleen hammer on's en pull off's doet, dan ben je gek![]()
Ik heb het geluisterd, maar het is heel vaak, er komt een deuntje, dit herhaalt zich 10x, er komt een ander deuntje door heen, herhaalt zich 10x en zo verder.
Dan heb je dus niet goed geluisterd. In die 10 herhalingen zit variatie.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Ascendancy het volgende:
Maar dat is ook meer dan terecht!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me zo kinderachtig
Ik ben aan het aftellen tot het weekend is omdat ik zo'n ontzettende zin heb in Qlimax
Haha die speakers.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha TS kijkt uit naar het weekend zodat ie weer stiekem snoepjes tot zich kan nemen en ''hard'' kan gaan op de muziek!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me zo kinderachtig
Ik ben aan het aftellen tot het weekend is omdat ik zo'n ontzettende zin heb in Qlimax
Ik ben ook aan het aftellen tot de dag dat ik weer salaris heb en ik een PS3 ga kopen
Ik heb zelfs alles al voorbereid voor die PS, de 2e internet aansluiting op mijn kamer en een 2e HDMI kabel
Waarom duurt het nog zo lang allemaal!
Klacht: ik voel me een ongeduldig klein kut kind![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |