abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74786178
Voor mijn vader zoek ik een goedkope PCtje puur om te internetten. Het moet wel een beetje een normale schone kast zijn.

Eisen

Minimaal Pentium 4 of vergelijkbare Processor
1GB/120 Gb/DVD Speler

Als het kan ook een beeldscherm.

Prijs zo rond de 50 euro excl beeldscherm? En het liefst in de omgeving van Apeldoorn want het versturen van een computer lijkt me niet zo slim.
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:02:54 #2
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74792034
Ik heb een zooi onderdelen voor 'n (voor zover ik weet) compleet systeem voor je die wsl. wel ongeveer aan deze specs voldoen. Wil je sowieso zeker weten dat het dit minimaal is, of wil je voor 'n paar tientjes evt. ook wel zelf 'n beetje knutselen enzo? (scherm heb ik trouwens niet, maar 'n CRT monitor kun je zo goed als gratis krijgen)
Ik zou er mee naar 't station in Amersfoort of evt. Apeldoorn kunnen komen.
*Think outside the box*
pi_74796452
Hallo,

Ik snap je verhaal niet helemaal. Maar bedoel je nou of ik het zelf wil doen, of dat jij het wil doen? Ik heb er zelf weinig kaas van gegeten dus graag een kant en klare apparaat.
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:06:41 #4
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_74799827
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:47 schreef MikeLowrey het volgende:
Hallo,

Ik snap je verhaal niet helemaal. Maar bedoel je nou of ik het zelf wil doen, of dat jij het wil doen? Ik heb er zelf weinig kaas van gegeten dus graag een kant en klare apparaat.
De optie die ik aanbood was een doos vol onderdelen waarvan je zelf wsl. wel zou kunnen bouwen wat je hierboven aangegeven hebt wat je zoekt. Als ik dat goed kon en wilde had ik je een systeem met specs aangeboden
Verre van een kant en klaar apparaat, dus succes met zoeken..!
*Think outside the box*
pi_75949416
Gevonden
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')