SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Jahr00n het volgende:
Hard afstraffen die kneus. Flikker hem maar een paar jaar in zo'n Litouwse kankergevangenis.
Ja, is al gepost.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef HugoBaas het volgende:
Ik weet niet of dit al gepost is, maar ik vond dit filmpje zo walgelijk dat ik het voor de zekerheid maar even meld.
Zeer terechte klachtquote:Klacht: De mongool in het filmpje.
Ze gooien helaas wel meer van een brug, honden, katten, mensen, smurfen etcquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef guapo het volgende:
Hebben ze nou nog een hond van de brug af getiefd?
Die jongens weten ook niet van ophouden.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Net zoals Dusty The Cat.Heb je dat filmpje nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-weg, zie banmeldtopic-
Dat was man tegen man en dus eerlijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
Toch apart dat mensen hier wel boos om worden en opeens de internetheld gaan lopen uithangen terwijl ze dat bij filmpjes als 2guys1hammer niet doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |