jij hangt hem over de randquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef wise het volgende:
nooit last van. Ts heeft een lange zak
In het urinoir ook nog. De drol was trouwens zo'n 25 a 30 cm waarvoor hulde!quote:
Damn , met een halve wcrol krijg je um echt niet schoon ...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zit dus lekker te kakken. De drol gaat gestaag uit mijn lichaam en ik voel dat het moment nakend is dat hij in de pot kletst. Ineens voel ik hem afbreken...... EN TEGEN MIJN ZAK aan zwiepen.
Verdomme.
Ik heb een kwartier en een halve wcrol nodig gehad om de boel schoon te krijgen.
Klacht: Kak op je zak
Dat is ook vuile scheit ja.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht ja, net als drollen die besluiten via je billen naar beneden te glijden
Nee hoor verkapt-ik-heb-een-drol-van-30-cm-gelegd-topic.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef UnderSiege het volgende:
Of ja, een verkapt-kijk-mij-een-grote-balzak-hebben-topic
Of je daar ook blij mee moet zijn weet ik niet:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:25 schreef UnderSiege het volgende:
Of ja, een verkapt-kijk-mij-een-grote-balzak-hebben-topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Of je daar ook blij mee moet zijn weet ik niet:geïnjecteerd met water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
[..]
Of je daar ook blij mee moet zijn weet ik niet:Daar ga ik niet op klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Misschien eens wat meer vezels eten ipv alleen maar vette zooi?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef guapo het volgende:
Ik heb bijna noot poep in vaste vorm. Over het algemeen is het half vloeibaar / half vaste vorm.
Het nadeel hiervan is wel dat afvegen wat meer moeite kost.
Zal de komende dagen wat moeilijker gaan aangezien ik nu meer vloeibaar moet eten.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Misschien eens wat meer vezels eten ipv alleen maar vette zooi?
Heb je ook de dichtheid, geurintensiteit, zuurgraad, smaak en viscositeit getest? Zo nee, eerst doen voor je halve informatie post.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef guapo het volgende:
Ik heb bijna noot poep in vaste vorm. Over het algemeen is het half vloeibaar / half vaste vorm.
Het nadeel hiervan is wel dat afvegen wat meer moeite kost.
Het enige info die ik met je kan delen is dat het minder plonst dan vaste poep.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb je ook de dichtheid, geurintensiteit, zuurgraad, smaak en viscositeit getest? Zo nee, eerst doen voor je halve informatie post.
[..]
Of je daar ook blij mee moet zijn weet ik niet:Waarom gebruik ik foksilver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Foksilver is mannelijk, alleen homos met tere maagjes kunnen de gruwelen van de wereld niet aan.quote:
met een klein bekertje zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |