Hoera, ik ben niet alleenquote:
ja nu moet ik wéér schijten!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:38 schreef Panda72 het volgende:
Neem het prutje mee naar de wc voila probleem opgelost![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:46 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik vind het vervelender als je midden in de nacht wakker word omdat je moet poepen.
Komende van degene wiens vader maar een(!) keer tegen hem zei dat hij van hem houdt...En dat was toen hij je ontmaagdequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef Janpietklaas het volgende:
TS schijt langzaam![]()
![]()
en is dus zo iemand die door en door naar ze eigen stront stinkt.
Normaal gesproken wel, vandaag even niet.quote:TS kan ze poep niet eens eventjes in houden.
En de 'eerste keer' dat je dan moet, scheur jezelf kapot en zit je hele badkamer onder het bloed zeker?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:44 schreef Salatrel het volgende:
even aan de diarree remmers ook als je geen diarree hebt en je hoeft een week niet te scheiten![]()
je weegt aan het eind van de week wel wat meer en je moet zwangerschapskleding aan maar goed!
ik laat het gewoon lopen dan..quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:44 schreef OmNomNom het volgende:
Ik altijd als ik onder de douche sta of net er na... zo zonde he
Dus als ik het goed lees poep jij nooit? ben je een vrouw?quote:Maar dan is onze beste Mandela weer in slaap gekukeld en hoef ik de hele avond niet meerDe drang komt pas de volgende middag of avond (tijdens het koken natuurlijk he
)
keutelsquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:50 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
En de 'eerste keer' dat je dan moet, scheur jezelf kapot en zit je hele badkamer onder het bloed zeker?
WTF?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:34 schreef Billy_Talent het volgende:
Zo verschrikkelijk irritant is dat!
Het gebeurt me ook wekelijks (als het niet meer is). Dan sta ik te koken (mexicaanse wraps bijv.), gooi ik de saus over m'n prutje heen om dat nog even 5 minuten mee te koken, begint mijn endeldarm onrustig te worden. Godverdomme, ik weet wel weer hoe laat het is: Nelson Mandela wil graag zwemmen.
Met alle kracht die mijn anus bezit () probeer ik Mandela in zijn organische gevangenis te houden. Dit lukt ook eigenlijk altijd wel, waardoor ik eerst lekker kan gaan eten en daarna het zwembad vol laten lopen.
Maar dan is onze beste Mandela weer in slaap gekukeld en hoef ik de hele avond niet meerDe drang komt pas de volgende middag of avond (tijdens het koken natuurlijk he
)
Zo ook vandaag. Ik had bij het winkeltje om de hoek een pot noodles (bombay bad boy) gekocht, kook wat water en giet het vervolgens bij de noodles. Ik volg de instructies en laat het 2 minuten staan, vervolgens roer ik en gooi ik de pittige saus erbij. "Mjam mjam", denk ik "dat wordt smullen!"
Maar op dat moment plande Mandela een ontsnappingactieIk probeerde terug te vechten, maar hij was te sterk
Ik moest het eten staken en voorzichtig naar de wc waggelen. Daar was Mandela maar al te blij om het water in te springen.
Toen ik terugkwam, waren m'n noodles flink afgekoeld, maar gelukkig nog warm genoeg om te eten.
Klacht: Niet ongestoord eten kunnen bereiden en eten.
poep wtfquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
met een poeptopic scoor je altijd op fok
Ja dat had ik ook al voorgesteld vandaagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |