Zo verschrikkelijk irritant is dat!

Het gebeurt me ook wekelijks (als het niet meer is). Dan sta ik te koken (mexicaanse wraps bijv.), gooi ik de saus over m'n prutje heen om dat nog even 5 minuten mee te koken, begint mijn endeldarm onrustig te worden. Godverdomme, ik weet wel weer hoe laat het is: Nelson Mandela wil graag zwemmen.
Met alle kracht die mijn anus bezit (

) probeer ik Mandela in zijn organische gevangenis te houden. Dit lukt ook eigenlijk altijd wel, waardoor ik eerst lekker kan gaan eten en daarna het zwembad vol laten lopen.
Maar dan is onze beste Mandela weer in slaap gekukeld en hoef ik de hele avond niet meer

De drang komt pas de volgende middag of avond (tijdens het koken natuurlijk he

)
Zo ook vandaag. Ik had bij het winkeltje om de hoek een pot noodles (bombay bad boy) gekocht, kook wat water en giet het vervolgens bij de noodles. Ik volg de instructies en laat het 2 minuten staan, vervolgens roer ik en gooi ik de pittige saus erbij. "Mjam mjam", denk ik "dat wordt smullen!"
Maar op dat moment plande Mandela een ontsnappingactie

Ik probeerde terug te vechten, maar hij was te sterk

Ik moest het eten staken en voorzichtig naar de wc waggelen. Daar was Mandela maar al te blij om het water in te springen.
Toen ik terugkwam, waren m'n noodles flink afgekoeld, maar gelukkig nog warm genoeg om te eten.
Klacht: Niet ongestoord eten kunnen bereiden en eten.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.