Klacht: Mensen die denken dat je de mooiste vrouw van NL krijgt als je een aantal mooie dingen van die vrouwen combineertquote:AMSTERDAM - De mooiste vrouw van Nederland is een combinatie van Doutzen Kroes, Carice van Houten, Touriya Haoud, Daphne Bunskoek, Hanna Verboom en Tara Elders.
Dat zegt althans Psychologiemagazine.nl.
Meer dan 2000 mensen gaven aan wie ze de mooiste vrouw vonden. Van deze topzes werd één gezicht gemaakt door de universiteit van Abderdeen. Daar bleek eerder namelijk uit wetenschappelijk onderzoek dat mensen een gezicht, samengesteld uit verschillende gezichten aantrekkelijker vinden dan een normaal gezicht.
In het gezichtenlab van de universiteit werden de gezichtskenmerken van de zes mooiste mannen en vrouwen gemeten en met een speciaal computerprogramma samengevoegd tot de perfecte gezichten.
Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Hetiszover op 17-11-2009 15:29:26 ]Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Dat is al een klacht op zichquote:
Lees het artikel en andere artikelen verspreid over het internet nog eens goed:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Aalbers het volgende:
Mooie vrouw..
Maar er bestaat geen universele vrouw die iedereen mooi vind, dus dat onderzoek is kansloos.
Schoonheid is wereldwijd in elke cultuur wiskunde.quote:Mensen vinden een gezicht mooier als het symmetrisch en regelmatig is. Dat wijst namelijk op gezondheid en goede genen, en daarom vinden we gemiddelde gezichten extra aantrekkelijk, vermoeden de onderzoekers
Maar wel weer een mooi nieuwsitempje geforceerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Aalbers het volgende:
Mooie vrouw..
Maar er bestaat geen universele vrouw die iedereen mooi vind, dus dat onderzoek is kansloos.
Die Amanda is dat tochquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef guapo het volgende:
Ik vind dat wijf bij de de Engelse britain got talent die in de jury zit onwijs lekker. Die met een engelse voetballer gaat je weet wel.
Ze is cutequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
En dan nog eens wat hè: wát-de-fuk moet iedereen toch steeds met die Carice van Houten?!?!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:30 schreef guapo het volgende:
Ik vind dat wijf bij de de Engelse britain got talent die in de jury zit onwijs lekker. Die met een engelse voetballer gaat je weet wel.
Hm. I must have missed that memo.quote:
Amanda Holden:quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Amanda Holden ja. Maar guapo bedoelt Cheryl Cole van X-factor
Schoonheid is geen exacte wetenschap lieverd. Het laat zich nogal vertroebelen door zaken als lust, liefde, alcohol, wanhoop, etc.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lees het artikel en andere artikelen verspreid over het internet nog eens goed:
[..]
Schoonheid is wereldwijd in elke cultuur wiskunde.
Ja die Cheryl Cole ja wat een wijf is dat zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Amanda Holden ja. Maar guapo bedoelt Cheryl Cole van X-factor
Wauw... Ik dacht dat ik alleen was!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |