abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:23:06 #1
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_74783471
Mooie start van een nieuw topic.
Wat denken jullie ervan? Staan we na invoering van vingerafdrukken en RFID chips op paspoorten, rekeningrijden op basis van GPS, de OV kaart waar de gegevens schijnbaar 7 jaar van bewaard worden, en de internet en telefoniebewaarplicht op de drempel van het 1984 tijdperk?

Ik word er iig. wel een beetje eng van.
pi_74783558
Echt, discussies in dit topic is een serieuze no-go

Maar je kunt toch bellen dat je hoorde dat ze er eentje hebben staan r8al?
  dinsdag 17 november 2009 @ 15:31:33 #3
36431 bleiblei
pi_74783724
Oh sorry, dan gaan we het wel weer over bruine barrels hebben .
pi_74783769
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef bleiblei het volgende:
Oh sorry, dan gaan we het wel weer over bruine barrels hebben .
Ja, maar discussies hier leiden altijd tot ruzie en dat er een iemand niet meer post. Is toch stom? Er zijn genoeg discussies op de rest van Fok, dan hoeven we elkaar nog niet weg te jagen hier...
pi_74783791
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef bleiblei het volgende:
Oh sorry, dan gaan we het wel weer over roest op wielen hebben .
pi_74784034
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, maar discussies hier leiden altijd tot ruzie en dat er een iemand niet meer post. Is toch stom? Er zijn genoeg discussies op de rest van Fok, dan hoeven we elkaar nog niet weg te jagen hier...
dit pik ik niet, ik post hier nooit meer, nooit meer hoor lees je?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_74784045
echt niet hoor!
pi_74784583
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Inu het volgende:

[..]

Spreek jij nu voor jezelf?
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:05:09 #9
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74784782
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Of minimaal voor de muur dan?

Ik zie het probleem niet van die privacy-alu-hoedjesdragers. Ook de OV-chip niet, hoewel dat echt weer iets anders is. Man, die gegevens van ID en reis worden zo gescheiden en niet eens opgeslagen op een manier dat iemand reis en persoon kan achterhalen. Dat is tegenwoordig echt wel 100% dicht getimmerd.

En zonde. Want het zou toch alleen fijn zijn als je echt aanbiedingen en producten krijgt die 100% bij jou passen, in plaats van alleen producten die bij een grote groep passen? Als men specifiek iets wil weten van jou, dan zetten ze wel een stadswacht te posten in je straat.

Al die technieken, dus ook het rekeningrijden, komt er wel. Omdat het eerlijker is. En ja, dan zijn er mensen die meer moeten betalen. Soit. Helaas hebben die ook vaak de grootste bek en zit de media tegenwoordig zo in elkaar dat ze die verhalen opblazen en eenzijdig framen.
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:05:39 #10
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74784800
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef FUFR het volgende:
echt niet hoor!
FAIL!

O, ehm, dat was de grap zeker he.
pi_74784838
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

FAIL!

O, ehm, dat was de grap zeker he.
pi_74784852
quote:

[..]

Ik zie het probleem niet van die privacy-alu-hoedjesdragers. Ook de OV-chip niet, hoewel dat echt weer iets anders is. Man, die gegevens van ID en reis worden zo gescheiden en niet eens opgeslagen op een manier dat iemand reis en persoon kan achterhalen. Dat is tegenwoordig echt wel 100% dicht getimmerd.

En zonde. Want het zou toch alleen fijn zijn als je echt aanbiedingen en producten krijgt die 100% bij jou passen, in plaats van alleen producten die bij een grote groep passen? Als men specifiek iets wil weten van jou, dan zetten ze wel een stadswacht te posten in je straat.

Al die technieken, dus ook het rekeningrijden, komt er wel. Omdat het eerlijker is. En ja, dan zijn er mensen die meer moeten betalen. Soit. Helaas hebben die ook vaak de grootste bek en zit de media tegenwoordig zo in elkaar dat ze die verhalen opblazen en eenzijdig framen.
ik hoop zo dat jij een baan in de randstad krijgt met uren in de file en verplicht met de auto
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:03 #13
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74784899
Oh, en net gebeld, niet door naar de volgende ronde.

Speeddate ging top, goed prettig gesprek, leuke mensen, soepel. Dat kreeg ik ook bevestigd. "leuk gesprek, "leuke persoonlijkheid", "goede presentatie" helaas was men toch echt op zoek naar iemand met dubbel zoveel jaren ervaring achter zijn naam. Ze waren wel gewoon erg nieuwsgierig naar me op basis van de aansprekende brief. Kleine opsteker dus wb de presentatie en hoe ik overkom.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:37 #14
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74784915
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik hoop zo dat jij een baan in de randstad krijgt met uren in de file en verplicht met de auto
Ik hoop ook dat ik een baan krijg.
pi_74784938
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef gr8w8 het volgende:

Speeddate ging top, goed prettig gesprek, leuke mensen, soepel. Dat kreeg ik ook bevestigd. "leuk gesprek, "leuke persoonlijkheid", "goede presentatie" helaas was men toch echt op zoek naar iemand met dubbel zoveel jaren ervaring achter zijn naam. Ze waren wel gewoon erg nieuwsgierig naar me op basis van de aansprekende brief. Kleine opsteker dus wb de presentatie en hoe ik overkom.
das gewoon kut want daarmee hou je je gezin niet aan de vreet
nodig dan ouderen of mensen met meer ervarings uit.
pi_74784985
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik word niet zo snel boos maar ik vind het wel stom om elkaar weg te jagen ja
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef FUFR het volgende:

[..]

dit pik ik niet, ik post hier nooit meer, nooit meer hoor lees je?
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef gr8w8 het volgende:

Shit zeg... vervelende mensen met ervaring ook altijd En dan laten ze die nog doorwerken tot hun 67e ook
pi_74785075
quote:

[..]

Meer moeten betalen is nogal een ruim begrip he? Laten we zeggen dat de gemiddelde middenklasser met 15.000km (wat niet eens zo heel veel is) al snel 3x meer betaald. Drie! Keer! En dan hebben we het nog niet over:

- Accijnzen op brandstof worden nog hoger omdat ze bijvoorbeeld inkomsten missen van taxi's/oldtimers
- De provincies krijgen geen wegenbelasting meer binnen dus die gaan andere belastingen verzinnen waardoor mensen zonder auto ook meer gaan betalen
- De mensen die in 2011 een auto kopen betalen dus en BPM en een jaar later kilometerheffing, terwijl daarna de auto ineens geen BPM meer waard is bij eventuele verkoop.

Nee, heel eerlijk systeem .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:17:03 #18
36431 bleiblei
pi_74785138
quote:

[..]

Dat het me evt. meer gaat kosten kan ik prima mee leven.
Het gaat me meer om de privacy. Als de reis en persoon zo geweldig van elkaar gescheiden waren, waarom willen ze het zo graag bewaren? Je wil niet weten hoe duur datastorage is, dus ze slaan dat echt niet op "voor de gein".
Daarnaast staat het gevoel dat ze me overal in de gaten houden niet aan. En dan heb ik niet eens wat te verbergen. En dat stadswachtverhaal is heel leuk, maar onhaalbaar als je iedereen in de gaten wil houden "voor het geval dat".
Er zijn een hoop aluhoedjes verhalen op deze wereld, maar de richting waar het controleren van de "burger" in gaat is voor mij in ieder geval reden om weerstand te bieden. Simpelweg omdat ik de mogelijkheden van al die gegevens maar al te goed weet. En blij ga je daar absoluut niet van worden. Ook niet als je "niets te verbergen hebt".
pi_74785167
overheidsspionage
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_74785196
Het was weer tof in moppie land vandaag trouwens
Maar pffff...wat een afstand
pi_74785251
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Het was weer tof in moppie land vandaag trouwens
Maar pffff...wat een afstand
* Inu ziet allemaal moppie's rondlopen

Ik ga over 2 weken een weekend in Leeuwarden rondhangen Kijken hoe tof het wel niet is Ben nog wel op zoek naar een goede sauna of spa in de buurt
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:21:30 #22
36431 bleiblei
pi_74785293
Om maar even een mooi (hopelijk) sprookje te posten met de mogelijkheden:
quote:
Met pijn in het hart besloot Henk uiteindelijk om zijn auto toch weg te doen. Hij kon zich nog goed herinneren hoe zijn eerste auto hem een gevoel van vrijheid had gegeven, maar dat gevoel was helemaal weg. Sterker nog, het was vervangen door het idee dat elke meter die hij aflegde verantwoord moest kunnen worden.

Toen hij zijn auto net had hij deze graag gebruikt om er ’s nachts op uit te gaan, het natuurgebied in, om naar de hemel te kijken met zijn telescoop. Ook ging hij af en toe naar Schiphol om vliegtuigen te spotten. Met zijn auto was dit veel gemakkelijker geworden dan met het OV, bovendien was hij niet zo gebonden aan trein- en busdiensten die ’s nachts ophielden.

Die vrijheid was echter afgenomen, terugkijkend, op het moment dat het rekeningrijden was ingevoerd in 2019. Hij was er eerst voorstander van geweest: betalen naar gebruik, betere verspreiding van het verkeer, beloningen als je buiten de spits reed. Na een aantal jaar viel het effect echter tegen. De kilometerheffing was fors omhoog gegaan, maar tevens was er wettelijk bepaald dat de werkgever voor woon-werkverkeer niet mocht compenseren voor de spitstarieven; de gedachte was dat werknemers dan gestimuleerd zouden worden om een baan met flexibele werktijden te zoeken, en dat meer mensen zich in de dunbevolktere gebieden van het land zouden vestigen. Het resultaat was echter dat de meeste mensen gewoon meer moesten betalen en nog steeds van 9 tot 5 werkten. Omdat er een krachtige symboolwerking van de wet uitging werd ze echter niet geschrapt.

Financieel had hij nochtans niet zoveel te klagen, dus dat was allemaal overkomelijk. Zijn eerste negatieve ervaring was geweest toen hij twee dagen nadat hij weer eens met zijn telescoop eropuit was gegaan door de politie was ondervraagd over zijn aanwezigheid ’s nachts in het natuurgebied. Hij had gestameld ‘eh, ik keek gewoon sterren met m’n telescoop’. De politie had dat een heel hilarisch antwoord gevonden – hij snapte toen nog niet waarom. Het bleek echter dat er in de buurt waar hij bezig was ook een homo-ontmoetingsplek was waar juist die avond dat hij er was iemand was vermoord. Bij het verhoor hadden ze hem nog gezegd dat hij niet in eufemismen hoefde te praten, alhoewel ze ‘sterren kijken met z’n telescoop’ een prachtige omschrijving vonden.

Zijn verweer dat hij dat écht bedoelde, en dat hij inderdaad een telescoop had, werd niet zo serieus genomen. Althans, het gaf aan dat het goed kon dat hij daar bekend was. Omdat er verder niemand, op het slachtoffer na, in de buurt geregistreerd was, bleef hij hoofdverdachte. Sterker nog, hij verdween in voorarrest. Zijn vrouw besloot dat ze ook niets met een homoseksuele moordenaar te maken wilde hebben en diende een echtscheidingsverzoek in. Met voogdij over de kinderen. Het onderzoek vorderde niet, maar hij bleef hoofdverdachte – gelukkig voor hem liep de echte dader alsnog tegen de lamp, bij een latere moordpoging: het bleek dat hij gewoon op de fiets was geweest.

De schadevergoeding was een schrale troost; zijn vrouw kwam niet bij hem terug, wel kon hij voogdij over de kinderen krijgen. Het eerste weekeinde dat hij ze zag wilde hij ze meenemen naar de Efteling. In verband met fijnstof en luchtkwaliteit bleek dat het wegquotum voor die week vol zat: alleen degenen die vijf maanden van te voren gereserveerd hadden werden toegelaten op de wegen rond Kaatsheuvel. Deze wegquota waren ingevoerd om CO2 belasting en fijnstof terug te drinken, en om bereikbaarheid door Ambulances te garanderen. Eerst was het alleen op zomerse dagen geweest naar het strand: je kon dan bepaalde tijdvakken reserveren voor heen- en terugreis, wat erg vervelend was als het weer toch slechter werd, want je moest blijven totdat je terug mocht, ging je eerder dan was een automatische boete te verwachten.

Gelukkig had hij bedacht dat zijn oude liefhebberij wel kon: Vliegtuigen kijken op Schiphol. De oudste was ook gefascineerd door vliegtuigen, en bovenal waren de aanvoerwegen naar Schiphol-quotumvrij om de Nederlandse economische positie internationaal niet in gevaar te brengen. Na een half uur op Schiphol werd hij echter door een agent op de schouder getikt: ‘Meneer Ter Braak?’. Het bleek dat hij, als ouder met bezoekregeling die naar Schiphol reed in een weekeinde waarin zijn vrouw had aangegeven dat hij de kinderen had, extra in de gaten gehouden werd: het kwam namelijk voor dat mensen hun kind meenamen naar het buitenland. Of hij zijn zakken en bagage wilde leeghalen om aan te tonen dat hij geen boardingpas of tandenborstels of andere zaken had die op een naderend vertrek duidden. Op zich zat dat wel goed, want hij had geen identificatie bij zich voor de kleinen, dus ze hadden niet eens het land uit gekund – wel leverde dat hem een boete op, ook kinderen moesten zich immers kunnen identificeren.

Toen ook nog van de verzekering een mail bij hem binnenkwam dat hij geregeld bij de sigarenzaak in zijn dorp was gesignaleerd met de auto, terwijl hij aangaf niet-roker te zijn was de maat vol. Hij had actief moeten aantonen dat hij er alleen kwam om zijn haar te laten knippen. Het was nog een van de weinige zaakjes waar je zonder afspraak binnen kon lopen immers, iets wat hij de laatste tijd steeds meer kon waarderen. Soms was het er druk, en ging hij weer om een dag later terug te komen. Dat had er echter in geresulteerd dat hij er vaker dan driemaal per maand was geweest in april, wat de limiet was voor onverdacht bezoek aan etablissementen waar rookwaar werd verkocht.

Dat hij voortaan alles per fiets zou moeten doen en daardoor een stuk beperkter zou zijn, dat was een nadeel, maar dat hij niet meer het gevoel had elke meter te hoeven verantwoorden en alles van te voren aan te vragen, dát gaf hem een ongekend gevoel van vrijheid dat hij met auto nooit zou hebben.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:22:02 #23
36431 bleiblei
pi_74785310
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Inu het volgende:

[..]

* Inu ziet allemaal moppie's rondlopen

Ik ga over 2 weken een weekend in Leeuwarden rondhangen Kijken hoe tof het wel niet is Ben nog wel op zoek naar een goede sauna of spa in de buurt
Waarom ga je naar leeuwarden om daar een sauna of spa te bezoeken? .
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:23:15 #24
36431 bleiblei
pi_74785357
En voor R8al:
Met dat GPS systeem kunnen ze zeer eenvoudig CJIB aan de gegevens koppelen waardoor je voor iedere overtreding die je begaat een boete krijgt .
pi_74785363
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik word niet zo snel boos maar ik vind het wel stom om elkaar weg te jagen ja
[..]

Wie jaagt wie dan weg?
pi_74785382
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat het me evt. meer gaat kosten kan ik prima mee leven.
gezever in pakskes, je hebt geen auto!
pi_74785407
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wie jaagt wie dan weg?
ik jou!

BOE
pi_74785485
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:

[..]

ik jou!

BOE
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:28:05 #29
36431 bleiblei
pi_74785517
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:

[..]

gezever in pakskes, je hebt geen auto!
Klopt .
Kan je nagaan! Ik heb niet eens profijt of nadeel van deze regeling en TOCH ben ik er tegen .
pi_74785565
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Juup© het volgende:

[..]

Wie jaagt wie dan weg?
Nou, er zijn toch een aantal mensen die hier niet meer posten omdat ze ruzie kregen.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Waarom ga je naar leeuwarden om daar een sauna of spa te bezoeken? .
We wilden een goedkoop weekendje weg, en Leeuwarden is gratis met de trein voor ons en we waren er bijna allemaal nog nooit geweest En eenmaal daar is het dan fijn om naar de sauna te gaan
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:29:40 #31
36431 bleiblei
pi_74785570
Oeh! En Gr8w8! Hoe werkt eigenlijk die OV kaart?
Ik snap er geen hol van namelijk.
Ik heb een trajectkaart van den baas, daar zit zoon chipunit in.
Kan ik die gewoon langs die paaltjes halen?
En wie krijgt dan de rekening? Ik of mijn baas?
pi_74785579
Wij gaan fors meer betalen en dat vind ik enorm jammer. Ik ga vaker met de fiets en dat zal zo te zien alleen maar meer gaan worden.
pi_74785581
Voordat ik een nieuw passpoort ga halen ga ik met mijn vingers over wat schuurpapier heen
pi_74785602
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Inu het volgende:

[..]

Nou, er zijn toch een aantal mensen die hier niet meer posten omdat ze ruzie kregen.

Jij bent ook goed in iets maar toch ook weer niets zeggen hè?
pi_74785611
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Voordat ik een nieuw passpoort ga halen ga ik met mijn vingers over wat schuurpapier heen
Kom maar hier, dan slijp ik jouw vingerafdrukken er wel af
pi_74785734
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kom maar hier, dan slijp ik jouw vingerafdrukken er wel af
Lukt mezelf wel voordat je er misbruik van gaat maken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2009 16:37:13 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:39:42 #37
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74785855
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Op die kaart zou dan het abonnement moeten komen. En dan kost het niets op dat trakect. Daarbuiten zou er wel geld afgeschreven moeten worden. Inderdaad, langs paal bij aanvang, langs paal uit einde reis. Dus ook bij bus. Dat is even wennen. En ja, het is klote dat er zoveel dingen misgaan met die kaarten en poortjes en afrekenen. Maar imo doet dat niets af aan het idee.
pi_74785941
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij bent ook goed in iets maar toch ook weer niets zeggen hè?
Ja, je weet zelf de namen ook wel
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een NS jaarkaart, maar voor de rest van het OV heb ik weer een aparte chipkaart Of ik moet ook geld op die jaarkaart gaan zetten... Ik kan alleen nergens een oplaadpunt vinden in Utrecht
pi_74785950
En stel er is een ongeluk tussen Tilburg en Ehv en je rijdt om via DB?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:42:51 #40
36431 bleiblei
pi_74785963
Naja, het idee is aardig, uitvoering gewoon waardeloos (volgens de buurman die bij NXP werkt, zit het probleem wederom in de kosten. Voor die paar kwartjes dat een chip mag kosten, kan je geen betrouwbaar goed systeem maken).
Zelfde geldt voor dat rekeningrijden. Idee (binnen de marge, 3 keer duurder uit zijn zoals Juup is gewoon bizar ) prima. De voorgestelde uitvoering slaat kant noch wal.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:43:38 #41
36431 bleiblei
pi_74785986
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef febster het volgende:
En stel er is een ongeluk tussen Tilburg en Ehv en je rijdt om via DB?
Dan kom je toch maar 1 keer door de poortjes?
Al hoewel... Die staan bij de opgang naar het perron natuurlijk .
pi_74786035
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dan kom je toch maar 1 keer door de poortjes?
Al hoewel... Die staan bij de opgang naar het perron natuurlijk .
dan komt de staatspolizei aan je deur om te vragen waarom je anderhalf uur gedaan hebt over dat traject ipv 30 minuten
pi_74786094
zullen we ook maar alvast weer in ons paspoort zetten wat onze geloofsovertuiging is, welke geaardheid we hebben en wat onze politieke voorkeur is...of maak het uiterlijk zichtbaar...een gele ster op je jas ofzo...retro is best hip tegenwoordig.
pi_74786096
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef ArTiC het volgende:

[..]

dan komt de staatspolizei aan je deur om te vragen waarom je anderhalf uur gedaan hebt over dat traject ipv 30 minuten
Nee, het gaat om de kilometers, niet de tijd... Je moet ook in en uitchecken als je overstapt, dus zodra je in DB dan in de trein naar Eindhoven stapt moet je weer bliepen, dus weten ze dat je in DB geweest bent... Mij lijkt dat dit dan achteraf verbeterd wordt ofzo..
pi_74786177
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, je weet zelf de namen ook wel
[..]

Nee eerlijk gezegd niet
pi_74786188
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee eerlijk gezegd niet
Juup©
pi_74786193
Ik vind dit nou niet echt een aantrekkelijke foto om naar deze sauna te gaan

pi_74786230
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee eerlijk gezegd niet
Dan gok maar
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:53:49 #49
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74786265
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind dit nou niet echt een aantrekkelijke foto om naar deze sauna te gaan

[ afbeelding ]
Tegeltjes... Brrr... Doe mij maar die in ehm, richting Nijmegen ergens... ehm... hoe heet ie ook alweer.
Thermea 2000 is ook wel aardig, wel aan vernieuwing toe. Son vond ik erg tegenvallen.
pi_74786356
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Tegeltjes... Brrr... Doe mij maar die in ehm, richting Nijmegen ergens... ehm... hoe heet ie ook alweer.
Thermea 2000 is ook wel aardig, wel aan vernieuwing toe. Son vond ik erg tegenvallen.
Die in Nijmegen is idd fijn, dat zoutbad is heerlijk En ik vind het toch wel prettig dat je daar je bikini aan mag houden
pi_74786533
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Inu het volgende:

[..]

Die in Nijmegen is idd fijn, dat zoutbad is heerlijk En ik vind het toch wel prettig dat je daar je bikini aan mag houden
ik ook?
pi_74786596
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik ook?
Als jij wilt mag je van mij je bikini wel aanhouden ja
pi_74786653
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef Inu het volgende:

[..]

Als jij wilt mag je van mij je bikini wel aanhouden ja
ik heb er geen, mag ik de jouwe lenen?
pi_74786670
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik heb er geen, mag ik de jouwe lenen?
Als je tieten niet te groot zijn kan dat wel ja Ik heb namelijk een badpak
pi_74786738
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Inu het volgende:

[..]

Als je tieten niet te groot zijn kan dat wel ja Ik heb namelijk een badpak
bummer
badpakken
pi_74786782
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

bummer
badpakken
Mijn badpak is Als ik een kilo of 5 afval en wat buikspieroefeningen doe, doe ik wel weer een bikini aan Tot die tijd heb ik deze:

pi_74786793
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Inu het volgende:

[..]

Mijn badpak is Als ik een kilo of 5 afval en wat buikspieroefeningen doe, doe ik wel weer een bikini aan Tot die tijd heb ik deze:

[ afbeelding ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:18:31 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_74786953
tvp
disclaimer
pi_74787335
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik vind dit toch charmanter dan een blubberbuik
pi_74787365
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Inu het volgende:

[..]

ik oordeel zelf wel
pi_74787468
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef Inu het volgende:

[..]

Dan gok maar
pi_74787473
Risotto aan het maken. Benieuwd of ik om 18.30 eten op tafel heb staan .

En NXP moet dood. Een avondleraar aan de Fontys was een NXP-werknemer. Nou, ik zal je vertellen, als je daarmee getrouwd bent heb je het zwaar .
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_74787480
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Inu het volgende:

[..]

Die je niet hebt .
pi_74787554
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef r8ality het volgende:

En NXP moet dood. Een avondleraar aan de Fontys was een NXP-werknemer. Nou, ik zal je vertellen, als je daarmee getrouwd bent heb je het zwaar .
Als jouw risotto een uur moet pruttelen heb je er teveel vocht bijgedaan
quote:

[..]

Die je niet hebt .
Dat maak ik zelf wel uit
pi_74787650
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Inu het volgende:

[..]

Als jouw risotto een uur moet pruttelen heb je er teveel vocht bijgedaan
Zooi snijden, kip koken in bouillon, etc .
quote:
Dat maak ik zelf wel uit
De brandweer maakt het uit .
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:47:15 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_74787732
Inu een blubberbuik

Wedstrijdje doen?
disclaimer
pi_74787759
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Inu een blubberbuik

Wedstrijdje doen?
Ik zag op ons kantoor een admini-miep met enorme jetsers. Toen moest ik aan jou denken .
pi_74787789
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik zag op ons kantoor een admini-miep met enorme jetsers. Toen moest ik aan jou denken .
ik weet niet of je blij moet zijn als vrouw zijnde om zoiets te horen
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:13:18 #69
36431 bleiblei
pi_74788354
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Inu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Check mij daar op die pic .
pi_74789237
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:13 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Check mij daar op die pic .
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:47:15 #71
36431 bleiblei
pi_74791534
godver. die kerel van de lijmfabriek adviseert weer wat anders. al komt ie wel met het duurste advies ooit .
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:48:38 #72
36431 bleiblei
pi_74791578
lamelparket als ondervloer en ook nog 2 lagen vochtwerend spul ertussen
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:58:21 #73
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74794239
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef bleiblei het volgende:
lamelparket als ondervloer en ook nog 2 lagen vochtwerend spul ertussen
Nouja, dan heb je mooi geen last meer van ehm, vocht? Klinkt inderdaad wel als een hele "professionele" oplossing, misschien iets te voor gebruik in huis. Wat was de reden van dat advies? Vanwege het bouwjaar van jullie huis, of de vloer zelf?
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:18:40 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_74795151
Dit is het advies:
quote:
U geeft in uw vraag niet aan wat voor type parket u gaat verlijmen. Dit is essentieel voor een juist advies.

Om uw vraag te beantwoorden of de werkwijze goed is gekozen kan ik u meedelen dat deze oplossing niet onze voorkeur heeft.
· Het werken op een niet geventileerde ondervloer brengt altijd een risico met zich mee.
U zult te allen tijde een vochtscherm moet aanbrengen. Een tweede voorwaarde is dat u vloer niet lager mag liggen als het maaiveld (uw tuin), de derde voorwaarde is dat de ondervloer een maximaal vochtpercentage mag hebben van 5% (CM gemeten)
· Het verwerken van OSB platen in combinatie met slagpluggen geeft een aantal problemen. U gaat gaten boren in het beton, hierdoor extra kans op vocht vanuit de constructie. Na het aanbrengen van de platen moet u een 100% vlakke vloer nastreven, dit bereikt u door het wegschuren van oneffenheden. Schuren ter plaatse van de slagpluggen geeft vaak problemen.
· Het is niet duidelijk wat voor parket u gaat verlijmen, Massief hout? Duoplanken? Stroken?

Kort samengevat is ons advies:
1. aanbrengen vochtscherm door middel van twee lagen Thomsit R 755 2-K epoxy. In de laatste laag Thomsit vuurgedroogd kwartzand strooien ( 2kg per m² en na 24 uur met een borstel de vloer vegen en het overtollige zand met een stofzuiger afnemen.
2. Ondervloer van spaanplaatbroodjes (goedkoop) of mozaïek parket (beter) verlijmen met Thomsit P 618 Dispersie Parketlijm (goedkoop) of Thomsit 625 2-k PU Parketlijm (beter)
3. Ondervloer schuren en 100% vlak maken.
4. Parket verlijmen met Thomsit 625 2-k PU Parketlijm (duoplank-kopshout-lamel stroken) Massief parket met Thomsit P 685 Sicure Elast Universal
5. aanbrengen van een schuimrubber kantstrook en een naad houden langs de muren, zodat het parket niet opgesloten ligt.

Kies een juiste lijmkam, zie www.Thomsit.NL
Volgens mij werkt ie op basis van provisie .
En het klinkt allemaal zo verrekte omslachtig, dat ik het wel gewoon op mijn manier ga doen .
Dat wat goed voelt.
disclaimer
pi_74795157
bericht voor juup:

23-08-2010
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:19:41 #76
36431 bleiblei
pi_74795191
Da was ik natuurlijk .
pi_74795328
Vers gedouched met een schone pyama een schoon bed in kruipen om je favo tv serie te kijken Enjoy the simple things in life
pi_74795523
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef amaranta het volgende:
bericht voor juup:

23-08-2010
[ afbeelding ]
pi_74795558
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Inu het volgende:
Vers gedouched met een schone pyama een schoon bed in kruipen om je favo tv serie te kijken Enjoy the simple things in life
pi_74796680
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:27 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik vind de koe wel iets voor jou. Of heb je liever de papegaai?
pi_74796714
Dat is zeker een fijn gevoel Inu!
Ik geniet daar ook altijd zo van.

Strakkies in mn kraamweek elke dag
pi_74797015
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind de koe wel iets voor jou. Of heb je liever de papegaai?
Die koe of die haan vind ik idd wel leuk, maar dan liever de koe
pi_74797099
Ik wist wel dat jij voor de koe zou gaan
Vind jou wel een koe-ig typje!
pi_74797612
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef amaranta het volgende:
Ik wist wel dat jij voor de koe zou gaan
Vind jou wel een koe-ig typje!

Als wij een jongen hadden gehad had ik voor de haan gegaan
pi_74805800
Moggel. Risotto was goed te pruimen .
pi_74805833
quote:

Welk vak?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_74805898
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Welk vak?
Pfoe, daar vraag je me wat. Het ging iig over de security in applicaties, buffer overflows etc.
pi_74805960
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef r8ality het volgende:

[..]

Pfoe, daar vraag je me wat. Het ging iig over de security in applicaties, buffer overflows etc.
ah, ok, dan zal ik 'm wel niet kennen.
***Levi was here***
pi_74806260
ik ben aan vakantie toe
pi_74806526
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:18 schreef ArTiC het volgende:
ik ben aan vakantie toe
Nee, je bent aan een ritme toe
pi_74806671
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik ook. Jammer dat ik het 3 dagen per week voor de andere 4 verneuk .
pi_74806697
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik ook. Jammer dat ik het 3 dagen per week voor de andere 4 verneuk .
Zoveel stappen is ook niet goed voor een mens Mijn weekend is weer staploos ziet ernaar uit Zaterdag hele dag congres, dus dan ben ik 's avonds echt te brak om te gaan stappen en omdat het al om 10 uur begint kan ik vrijdag ook niet
pi_74806750
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:32 schreef Inu het volgende:

[..]

pi_74806758
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Inu het volgende:

[..]

Zoveel stappen is ook niet goed voor een mens Mijn weekend is weer staploos ziet ernaar uit Zaterdag hele dag congres, dus dan ben ik 's avonds echt te brak om te gaan stappen en omdat het al om 10 uur begint kan ik vrijdag ook niet
Ik ga meestal niet eens stappen .
pi_74806782
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Inu het volgende:

[..]

ik ben vrijdag en zaterdag in stippent
pi_74806791
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik ga meestal niet eens stappen .
hoe wil je dan vrouwen versieren?
pi_74806860
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

hoe wil je dan vrouwen versieren?
Niet. Ik vind liever vrouwen leuk die ik al ken waar ik vervolgens niets aan heb .
pi_74806949
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik ben vrijdag en zaterdag in stippent
Oeh, diehard feesten dus
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef r8ality het volgende:

[..]

Niet. Ik vind liever vrouwen leuk die ik al ken waar ik vervolgens niets aan heb .
En als je dan gekoppeld wordt, wil je niet
  woensdag 18 november 2009 @ 09:48:28 #99
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74806952
Joepie. paracetamol is nog niet uitgewerkt, maar ik heb al wel weer 38,5 graden. Dag 5.
pi_74807100
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Inu het volgende:

[..]

Oeh, diehard feesten dus
[..]

En als je dan gekoppeld wordt, wil je niet
er is bier

heb je leuke vriendinnetjes over dan?
pi_74807258
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef ArTiC het volgende:

[..]

er is bier

heb je leuke vriendinnetjes over dan?
Ik heb hele leuke vriendinnetjes, die waren allemaal op mn feestje
pi_74807270
pi_74807291
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik heb hele leuke vriendinnetjes, die waren allemaal op mn feestje
dat feestje waar ik niet bij was
  woensdag 18 november 2009 @ 10:02:01 #104
149959 SQ
snelle trees
pi_74807299
Balen zeg, gr8w8, dat het niks is geworden
Maar je begrijpt dus ook waar ik steeds tegenaan loop
"Leuke meid, veel pit, past goed bij ons, maaaaaaaaaaaarrrrrrr we zoeken toch iemand met wat meer ervaring"
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 10:21:53 #105
36431 bleiblei
pi_74807834
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:01 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Één van die feestjes waar je nooit naar toe gaat .
Jij wordt schjinbaar nog uitgenodigd .
pi_74807971
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Iedereen hier was uitgenodigd Heb het 2x gezegd in het topic, maar niemand reageerde
pi_74808021
quote:
[ afbeelding ]
***Levi was here***
pi_74808023
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. paracetamol is nog niet uitgewerkt, maar ik heb al wel weer 38,5 graden. Dag 5.
Lekker warm
pi_74808035
quote:
[ afbeelding ]
Dat lijkt House in zijn jongere jaren wel

Beter lezen John
pi_74808044
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Inu een blubberbuik

Wedstrijdje doen?
Ik win?
***Levi was here***
pi_74808056
Straks maar eens op de fiets de stad in, moet nog even bij DCE zijn
pi_74808069
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef Juup© het volgende:
Straks maar eens op de fiets de stad in, moet nog even bij DCE zijn
Doe ze de groeten.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 10:29:18 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_74808080
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik win?
Niet, ik heb me gisteren gewogen
disclaimer
pi_74808083
quote:

[..]

Jij komt nooit naar feestjes.
pi_74808091
quote:

[..]

pi_74808097
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Doe ze de groeten.
Waar en bij wie?
pi_74808121
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik ook, ben gvd 2 kilo aangekomen. Kutmedicatie Maar misschien eind dit jaar andere medicatie, ben benieuwd.
pi_74808122
quote:

[..]

Ik de laatste week niet meer. En er is heel veel pepernoot, koek en chocolade verplaatst uit bakjes, schalen en andere verpakkingen naar mijn mond.
Ik ben bang voor de weegschaal.
***Levi was here***
pi_74808150
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik ook, ben gvd 2 kilo aangekomen. Kutmedicatie Maar misschien eind dit jaar andere medicatie, ben benieuwd.
2 kg? Dat is toch gewoon natuurlijke schommeling?
***Levi was here***
pi_74808158
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef Juup© het volgende:
5 dan maar.

Te laat.
***Levi was here***
pi_74808164
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

2 kg? Dat is toch gewoon natuurlijke schommeling?
Als het schommelt wel ja, niet als ik er op blijf staan qua gewicht
pi_74808186
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mocht het opvallen, ik ben hyper. Mag pas na het bloedprikken mijn medicatie innemen
pi_74808206
quote:

[..]

hoeveel cijfers?
***Levi was here***
pi_74808214
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Mocht het opvallen, ik ben hyper. Mag pas na het bloedprikken mijn medicatie innemen
sterkte
***Levi was here***
pi_74808265
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

sterkte
Ja dank je. Gelukkig ga ik op de fiets naar het DCE dus ik kan wat energie kwijt nu maar hopen dat ik de terugweg nog haal nav mijn conditie of juist het gebrek daaraan.
pi_74808269
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:34 schreef Juup© het volgende:
Gijs SPAM:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vindt ie fietsen fijn?
  woensdag 18 november 2009 @ 10:36:18 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_74808276
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef Levitation het volgende:

[..]

hoeveel cijfers?
Voor of na de komma?
disclaimer
pi_74808287
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ja dank je. Gelukkig ga ik op de fiets naar het DCE dus ik kan wat energie kwijt nu maar hopen dat ik de terugweg nog haal nav mijn conditie of juist het gebrek daaraan
Hoeveel bloed halen ze weg? Word je dan niet duizelig?
pi_74808315
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef Inu het volgende:

[..]

Vindt ie fietsen fijn?
Hij kan niet fietsen maar mee in het mandje als wij gaan fietsen vinden al onze katten fijn, al hoeft het voor Diddle misschien maar 1 maal per jaar
pi_74808327
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef Inu het volgende:

[..]

Hoeveel bloed halen ze weg? Word je dan niet duizelig?
Ik ben nu al duizelig

Nee valt best mee, ik denk drie buisjes of zo dus dat overleef ik wel.
pi_74808342
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Voor of na de komma?
3 voor de komma, 1 na de komma (volgens de weegschaal dan).
pi_74808354
Nog een van vorige winter dan:

woensdag 18 november 2009 @ 10:41:17 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_74808415
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:38 schreef Juup© het volgende:

[..]

3 voor de komma, 1 na de komma (volgens de weegschaal dan).
Lotgenoot
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 10:41:55 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_74808425
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef Juup© het volgende:

[ afbeelding ]
Dat is wel echt een hele mooie foto zeg
Verrekten lynx
disclaimer
pi_74808449
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lotgenoot
Ik zit er niet ver vanaf, maar vorige week had ik er iig nog 2 voor de komma.
***Levi was here***
pi_74808514
quote:

[..]

Lotgenoot
Alleen ben ik wat langer en ben een man en die zijn per definitie zwaarder gebouwd
pi_74808524
quote:

[..]

Dat is wel echt een hele mooie foto zeg
Verrekten lynx
Kreeg er ook koude knieën van
  woensdag 18 november 2009 @ 10:47:11 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_74808578
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zit er niet ver vanaf, maar vorige week had ik er iig nog 2 voor de komma.
jij bent langer
disclaimer
pi_74808590
Even spelletje op de pc doen.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:48:52 #142
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74808634
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Balen zeg, gr8w8, dat het niks is geworden
Maar je begrijpt dus ook waar ik steeds tegenaan loop
"Leuke meid, veel pit, past goed bij ons, maaaaaaaaaaaarrrrrrr we zoeken toch iemand met wat meer ervaring"
Vijf jaar aantoonbare werkervaring als adviseur was misschien ook wel iets teveel van het goede. Medewerker, jr adviseur, dat telde niet. Maar op grond van motivatie en de manier waarop mijn schrijfsels ehm geschreven waren wilde ze me toch graag even zien... Ik probeer dan wel even er doorheen te prikken. Zeggen ze dat aardige omdat ze het echt vinden? Dat dacht ik nu zeker van wel. Kleine opmerkingen tussendoor, hoe het gesprek ging (gesprek dus, geen eenzijdig vragenvuur), de feedback, dat wees daar wel op. Hoe dan ook sta je nog steeds zonder baan inderdaad...

Ik moet wel meer aandacht geven aan die werkzaamheden voor de aanbesteding en tijdens de implementatie, merk dat men daar snel naar kijkt. Zeker in het omgaan met druk: Kind, verhuizen, studie, én die toestand op werk. Da's niet niks om tegelijk te hebben.

Heb jij trouwens niet gedacht om voor jezelf te beginnen?
pi_74808640
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jij bent langer
Ik weet het, maar ik ben niet zo enorm lang hoor. Ben als het goed is 187cm of 188cm dus valt wel mee vind ik. Maar die posting was meer bedoeld als sneer naar mezelf omdat ik gewoon nog steeds te zwaar ben vind ik. 100 kg zou een mooi gewicht zijn, maar dan moet ik extreem veel gaan sporten en daar ben ik te lui voor.
  woensdag 18 november 2009 @ 10:49:20 #144
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74808649
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alleen ben ik wat langer en ben een man en die zijn per definitie zwaarder gebouwd
Vergeet niet dat we ook meer energie verbruiken en dus meer moéten eten.
pi_74808692
quote:

[..]

Ik had al wat anders
  woensdag 18 november 2009 @ 10:51:21 #146
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74808713
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef Juup© het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie foto van Gijs. Wat zou ie denken nu? Ik wil naar binnen? "Baas, je bent misschien wel langer en zwaarder gebouwd (als man zijnde), maar ooit zal ik je ......."
  woensdag 18 november 2009 @ 10:54:55 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_74808831
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Vijf jaar aantoonbare werkervaring als adviseur was misschien ook wel iets teveel van het goede. Medewerker, jr adviseur, dat telde niet. Maar op grond van motivatie en de manier waarop mijn schrijfsels ehm geschreven waren wilde ze me toch graag even zien... Ik probeer dan wel even er doorheen te prikken. Zeggen ze dat aardige omdat ze het echt vinden? Dat dacht ik nu zeker van wel. Kleine opmerkingen tussendoor, hoe het gesprek ging (gesprek dus, geen eenzijdig vragenvuur), de feedback, dat wees daar wel op. Hoe dan ook sta je nog steeds zonder baan inderdaad...

Ik moet wel meer aandacht geven aan die werkzaamheden voor de aanbesteding en tijdens de implementatie, merk dat men daar snel naar kijkt. Zeker in het omgaan met druk: Kind, verhuizen, studie, én die toestand op werk. Da's niet niks om tegelijk te hebben.

Tuurlijk voel je snel genoeg of het welgemeend is of dat ze het uit een soort coulance zeggen. Er moet toch een bepaalde chemie zijn

Ik heb ook nog eens een bijkomend nadeel; mijn uiterlijk. Jij bent een charismatisch slank type en mannelijk (geeft je ook een plus) en ik ben toch een te zware vrouw. En mensen denken snel (het zij onbewust) dat te zware vrouwen dom en lui zijn.

Voor mezelf beginnen? Nee, ik vind gewoon niet dat ik daar nu al de ervaring en skills voor heb opgebouwd, en het is financieel te onzeker op dit moment. Ben er zeker wel mee bezig geweest, maar het is nog niet het juiste moment daarvoor
disclaimer
pi_74808867
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Heb je nog wel een baan nu dan?
pi_74808889
Straks ook maar even bij van Selexys/van Piere binnengaan, boek is binnen dat ik besteld heb

pi_74808899
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat we ook meer energie verbruiken en dus meer moéten eten.
Ik dus niet, ik voer weinig uit.
pi_74808911
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:56 schreef Inu het volgende:

[..]

Heb je nog wel een baan nu dan?
Huisvader.
pi_74808938
Ben nu overigens dit boek aan het lezen:

woensdag 18 november 2009 @ 10:58:56 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_74808950
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef Juup© het volgende:
Straks ook maar even bij van Selexys/van Piere binnengaan, boek is binnen dat ik besteld heb

[ afbeelding ]
Lijkt me superinteressant, maar word je daar niet hartstikke paranoïde van?
disclaimer
pi_74809005
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lijkt me superinteressant, maar word je daar niet hartstikke paranoïde van?
Nee, juist reuze interessant. Tevens is het is niet zo dat er een en al berekeningen instaan, want dan zou ik er idd gek van worden
pi_74809065
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee, juist reuze interessant. Tevens is het is niet zo dat er een en al berekeningen instaan, want dan zou ik er idd gek van worden
21 ooit gezien?
pi_74809076
Ik denk dat ik binnenkort eens op woensdag ga posten bij VLB Eindhoven, wat foto's maken van de vliegtuigjes.
pi_74809109
Ik wil naar de Exclusion Zone .
pi_74809116
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:01 schreef Inu het volgende:

[..]

21 ooit gezien?
Nee, maar ik doe niet aan kaarten tellen Als je die dingen allemaal kunt onthouden dan ben je erg goed vind ik.
pi_74809123
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:03 schreef r8ality het volgende:
Ik wil naar de Exclusion Zone .
pi_74809142
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee, maar ik doe niet aan kaarten tellen Als je die dingen allemaal kunt onthouden dan ben je erg goed vind ik.
Oh, het is dan een ander getal ga het ff opzoeken

Het was 23
quote:
Walter Sparrow is a family-man married with Agatha Sparrow, and works catching dogs in the Department of Animal Control and has a teenager son very close to his wife and him. On the day of his birthday, he is bitten by a dog and comes late to meet Agatha. While waiting for him, Agatha buys a detective book with a novel about the mystery around the number 23 in a bookstore as a gift to Walther. He becomes captivated with the story and obsessed with the number 23, finding many coincidences with his own life, and he decides to find the author, believing the story is about him. His further investigation discloses a mysterious situation that makes Walther paranoid.
pi_74809164
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Inu het volgende:

[..]

Of bedoel jij: 21

pi_74809231
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Inu het volgende:

[..]

Het was 23
[..]

Die heb ik gezien ja Was wel leuk maar daar werd ik dus bijna gek van
pi_74809707
  woensdag 18 november 2009 @ 11:20:02 #164
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74809714
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef Juup© het volgende:

[..]

Huisvader.
Dat ook. En snotkoning, op dit moment.

Maar tot 1 februari krijg ik nog salaris, tot 1 januari nog op kantoor.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:23:04 #165
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74809833

Mijn literatuur. Hoe moet je nu echt een verhaal vertellen. Leuk voor de kids, maar ook zakelijk natuurlijk de moeite. Heb de echte zakelijke boeken over storytelling al gehad, nu maar eens een praktisch boek over het daadwerkelijk doen.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:26:52 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_74809987
Ik zie al dat ik nogal andere dingen lees Momenteel:

disclaimer
pi_74810242
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Ik ook

Wel heel leuk Alleen wel erg dik en het leest best langzaam... Lees elke dag 80 min (40 min treinen per keer), maar ben er toch al wel een maand ofzo in bezig...
pi_74810299
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik ook

[ afbeelding ]

Wel heel leuk Alleen wel erg dik en het leest best langzaam... Lees elke dag 80 min (40 min treinen per keer), maar ben er toch al wel een maand ofzo in bezig...
of je leest gewoon ontzettend langzaam
  woensdag 18 november 2009 @ 11:36:55 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_74810337
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Staat er tog
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:37:09 #170
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74810349
Of je vergeet elke keer op welke bladzijde je was.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:37:58 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_74810389
Maar hoe beter het boek, hoe sneller je leest. Ik kan door een gemiddelde Stephen King zo opgezogen worden dat ik na een week al klaar ben
disclaimer
pi_74810396
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Als dat zo was, was ik nooit afgestudeerd Ik lees heel erg snel, maar ik lees nooit de hele zin. En normaal gesproken is een tekst dan zelf in te vullen, maar bij goede werken is het meestal toch nodig om alles te lezen... Zoals bij dit boek Chicklits heb ik meestal in een dag wel uit, de laatste Harry Potter heb ik een weekend over gedaan
  woensdag 18 november 2009 @ 11:40:05 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_74810463
mobiele badkamer
Blijven douchen tijdens verbouwing Huur een badkamer op wielen
www.badkameropwielen.nl
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:40:41 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_74810487
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Als dat zo was, was ik nooit afgestudeerd Ik lees heel erg snel, maar ik lees nooit de hele zin. En normaal gesproken is een tekst dan zelf in te vullen, maar bij goede werken is het meestal toch nodig om alles te lezen... Zoals bij dit boek Chicklits heb ik meestal in een dag wel uit, de laatste Harry Potter heb ik een weekend over gedaan
Heb je dan geen koppijn naderhand?
disclaimer
pi_74810572
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Sla ik even op, lijkt mij een mooi verhaal.
pi_74810603
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Heb je dan geen koppijn naderhand?
Nee, ben erop getraind he Ik lees al sinds ik kan lezen heel veel, dus ben er wel een beetje op afgesteld. Volgens mij heb ik mezelf een beetje het snellezen-concept aangeleerd...
  woensdag 18 november 2009 @ 11:45:43 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_74810686
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Inu het volgende:

[..]

Nee, ben erop getraind he Ik lees al sinds ik kan lezen heel veel, dus ben er wel een beetje op afgesteld. Volgens mij heb ik mezelf een beetje het snellezen-concept aangeleerd...
Naja, ik kan ook al lezen sinds ik zindelijk ben en veel, maar als ik in een weekend 700 pagina's lees heb ik toch wel hoofdpijn hoor
disclaimer
pi_74810687
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef Inu het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd. Soms heeft dat het effect dat een artikel onbegrijpbaar is totdat ik het wat langzamer opnieuw lees .
pi_74810707
quote:
mobiele badkamer
www.badkameropwielen.nl
Ik zie mezelf al in de winter met mijn handdoekje naar de oprit lopen om daar te gaan douchen.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 11:47:03 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_74810739
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sla ik even op, lijkt mij een mooi verhaal.
Of het mooi is weet ik niet, ik ben pas bij pagina 50 en het gaat over een euthanasie-arts die afgeslacht wordt in een busje. Dus voornamelijk bloederig Maar misschien ontwikkelt het zich nog naar iets moois.
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:47:33 #182
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74810757
quote:
mobiele badkamer
www.badkameropwielen.nl
Toen de flat in Amsterdam gereneveerd werd, ging ik elke dag sporten. Daar was ook een douche. En een bar.

Studententijd.
pi_74810774
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd. Soms heeft dat het effect dat een artikel onbegrijpbaar is totdat ik het wat langzamer opnieuw lees .
Idem. Ik lees vooral waardeloos slecht.
Laatst stond er op een auto www.vulsetje.nl en ik las oprecht www.vuilsletje.nl.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 11:48:08 #184
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74810781
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zie mezelf al in de winter met mijn handdoekje naar de oprit lopen om daar te gaan douchen.
Kraan huren en hop, in de achtertuin.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:48:12 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_74810787
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ze kunnen ook nog wel een copywriter gebruiken

De mobiele badkamer is te huur. De mobiele badkamer is te koop.
De mobiele badkamer is te leasen. De mobiele badkamer is op 4 plaatsen in Nederland te huur:
Wijchen (hoofdvestiging), Hoek van Holland, Lemmer en Daarlerveen.
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:48:55 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_74810818
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Idem. Ik lees vooral waardeloos slecht.
Laatst stond er op een auto www.vulsetje.nl en ik las oprecht www.vuilsletje.nl.
Neh, dat is gewoon een dirty mind, jij vuilsletje!
disclaimer
pi_74810828
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ze kunnen ook nog wel een copywriter gebruiken

De mobiele badkamer is te huur. De mobiele badkamer is te koop.
De mobiele badkamer is te leasen. De mobiele badkamer is op 4 plaatsen in Nederland te huur:
Wijchen (hoofdvestiging), Hoek van Holland, Lemmer en Daarlerveen.
Biedt jezelf aan als freelance copywriter.
***Levi was here***
pi_74810832
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Naja, ik kan ook al lezen sinds ik zindelijk ben en veel, maar als ik in een weekend 700 pagina's lees heb ik toch wel hoofdpijn hoor
Oh nee, nergens last van... Heb ook voor mn studie vaak zoveel moeten lezen in een paar dagen, dus het kwam ook wel vaker voor.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:

[..]

Je kunt beter langzamer lezen dan alles 2x
  woensdag 18 november 2009 @ 11:51:20 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_74810899
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:

[..]

Biedt jezelf aan als freelance copywriter.
Biedt?
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:52:42 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_74810943
whehe

disclaimer
pi_74810981
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Biedt?
gebiedtende wijs.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 11:54:58 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_74811024
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

gebiedtende wijs.
levi fail
disclaimer
pi_74811044
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

levi fail
Ik vergeet de gebiedende wijs altijd.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 11:57:26 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_74811095
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 11:58:18 #195
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74811129
quote:
Ik hoor dt fouten.
pi_74811263
  woensdag 18 november 2009 @ 12:02:14 #197
149959 SQ
snelle trees
pi_74811306
SQ .
pi_74811316
never mind
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 12:03:00 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_74811319
disclaimer
pi_74811387
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:02 schreef Levitation het volgende:
never mind

ook in het engels gaat het fout
pi_74811453
Echt, die huisartsen van tegenwoordig gooien alles op psychologie Ik ben aan het proberen om vast te laten stellen of mijn hypermobiliteit genetisch is of niet, maar dit duurt nogal lang en verschillende doktoren en fysio's en moeite, wat allemaal al te verwachten was.

Nu wil ik ook graag laten kijken of ik een nachtschade-allergie heb, omdat ik denk dat mijn slechte huid daar iets mee te maken heeft, krijg ik als reactie van de huisarts dat ik wel moet oppassen dat ik niet teveel laat onderzoeken om zo vage klachten te laten bekijken en of alles wel goed gaat

De vorige huisarts zei ook al dat ik me te druk maakte toen ik langskwam omdat ik altijd zo moe was
pi_74811609
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
Echt, die huisartsen van tegenwoordig gooien alles op psychologie Ik ben aan het proberen om vast te laten stellen of mijn hypermobiliteit genetisch is of niet, maar dit duurt nogal lang en verschillende doktoren en fysio's en moeite, wat allemaal al te verwachten was.

Nu wil ik ook graag laten kijken of ik een nachtschade-allergie heb, omdat ik denk dat mijn slechte huid daar iets mee te maken heeft, krijg ik als reactie van de huisarts dat ik wel moet oppassen dat ik niet teveel laat onderzoeken om zo vage klachten te laten bekijken en of alles wel goed gaat

De vorige huisarts zei ook al dat ik me te druk maakte toen ik langskwam omdat ik altijd zo moe was
Maar jij bent dan psychologisch ook niet helemaal 100%. Net zoals ongeveer iedereen in dit topic .
pi_74811699
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:

[..]

Maar jij bent dan psychologisch ook niet helemaal 100%. Net zoals ongeveer iedereen in dit topic .
Volgens mij ben ik psychologisch wel in orde hoor... Wat is er dan vreemd aan me?
  woensdag 18 november 2009 @ 12:15:18 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_74811710
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Inu het volgende:

En terecht, je bent gewoon een hypochonder
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 12:16:40 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_74811748
Ik ging zo ook een keer naar de dokter omdat mijn hartslag bij het sporten zo extreem hoog bleef (zelfs na een jaar lang drie keer per week naar de sportschool). Zegt ie: Dan moet je rustiger sporten.
disclaimer
pi_74811837
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Inu het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik psychologisch wel in orde hoor... Wat is er dan vreemd aan me?
[inkoppertje]
Dat je niet voor eeuwig bij r8 wilde zijn
[/inkoppertje]
  woensdag 18 november 2009 @ 12:19:22 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_74811848
Tandarts:

SQ: Ik krijg vaak zo'n pijnscheut in m'n kiezen als ik iets heel zoets eet
Tandarts: Dan moet je geen zoete dingen eten
disclaimer
pi_74811873
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En terecht, je bent gewoon een hypochonder
En ik ben gepest

Ik ben gewoon lui geweest in naar de dokter gaan de afgelopen jaren en dacht dat het nu wel eens tijd was om alles op te lossen
  woensdag 18 november 2009 @ 12:27:57 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_74812123
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Inu het volgende:

[..]

En ik ben gepest

Ik ben gewoon lui geweest in naar de dokter gaan de afgelopen jaren en dacht dat het nu wel eens tijd was om alles op te lossen
Mja, maar in hoeverre is dat handig? Ik snap je bezorgdheid wel, maar ik snap het standpunt van de dokter ook wel. Je moet niet ineens overal wat achter gaan zoeken, da's niet goed voor je
ik heb ook een moeilijke huid, vol bultjes enzo, maar ik heb er nog niet bijna aan gedacht om daar ooit mee naar de dokter te gaan. In hoeverre heb je er echt last van? En verandert er iets als je dan toch een "diagnose" hebt?
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 12:34:27 #211
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74812320
Huisartsen, volgens mij zeggen ze in 99% van de gevallen: "Rustig aan doen, luister naar je lichaam."

Maar daar luistert mijn werk niet naar.
pi_74812963
mijn huisarts zegt als ik ziek ben: had je maar je virusscanner moeten updaten
pi_74813276
Advocaten/notarissen. Wat een volk .
pi_74813313
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja, maar in hoeverre is dat handig? Ik snap je bezorgdheid wel, maar ik snap het standpunt van de dokter ook wel. Je moet niet ineens overal wat achter gaan zoeken, da's niet goed voor je
ik heb ook een moeilijke huid, vol bultjes enzo, maar ik heb er nog niet bijna aan gedacht om daar ooit mee naar de dokter te gaan. In hoeverre heb je er echt last van? En verandert er iets als je dan toch een "diagnose" hebt?
Ik heb er echt last van, omdat ik het niet prettig vind. En ik merk dat het verandert naarmate ik iets wel of niet eet, alleen ik weet niet precies wat ik moet vermijden. Als ze daar met een bloedtest achter kunnen komen, kan ik daar voortaan rekening mee houden

En dat andere heb ik last van omdat het pijn doet maar ik zou het ook gewoon fijn vinden om te weten of het erfelijk is, zodat ik weet wat ik eventueel allemaal door kan geven en of ik later bij eventuele kinderen op moet letten dat er rekening mee gehouden wordt
pi_74813391
voor de 4e x (+ 1x telefoon resetten) vandaag: reboot time
  woensdag 18 november 2009 @ 13:09:36 #216
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74813466
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef ArTiC het volgende:
voor de 4e x (+ 1x telefoon resetten) vandaag: reboot time
Is dat g33k talk voor: ik moet poepen?
pi_74813650
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Is dat g33k talk voor: ik moet poepen?
Nee. Poepen is je darmen defragmenteren
pi_74813674
of je cache flushen
pi_74813742
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef gr8w8 het volgende:
Huisartsen, volgens mij zeggen ze in 99% van de gevallen: "Rustig aan doen, luister naar je lichaam."

Maar daar luistert mijn werk niet naar.
Of "Kijk het nog even aan, kom over 2 weken maar terug."
***Levi was here***
pi_74814062
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Of "Kijk het nog even aan, kom over 2 weken maar terug."
De mijne gooien dus alles op je geestelijke gesteldheid. "Gaat alles wel goed thuis?" heb ik al regelmatig gehoord
  woensdag 18 november 2009 @ 13:28:10 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_74814137
Calorieëndiscussie in het rokershok
Tegenwoordig staat op snoep vrij pontificaal aangegeven hoe slecht het voor je is.Een plakje Oma's Cake uit de snoepautomaat bevat bijvoorbeeld 328 Kcal. Ik vind dat echt tof. Maar helaas kun je het pas zien als je het al uit de automaat hebt getrokken en er dus al voor hebt betaald. Kunnen ze geen waarschuwing geven voordat je op OK drukt? Zo van: This item contains 328 kcal. Proceed? Zodat je je nog kan bedenken ofzo
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 13:29:20 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_74814166
En dan te bedenken dat ik op een hongerige middag makkelijk zo'n plak cake en een reep uit de automaat trek. Kaching, daar gaan weer 500 kcal! Blikje cola d'rbij?
disclaimer
pi_74814219
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Inu het volgende:

[..]

De mijne gooien dus alles op je geestelijke gesteldheid. "Gaat alles wel goed thuis?" heb ik al regelmatig gehoord
Mijn vorige huisarts verklaarde mijn vermoeidheid met:
quote:
"Sommige mensen hebben een grote batterij en sommige een klein batterijtje. Jij hebt gewoon een klein batterijtje en daar moet je je levensstijl op aanpassen"
Ik was toen 24 oid, geen 12.

Denk trouwens dat hij mij niet van achteren had gezien, dan was hij nooit over een kleine batterij begonnen.
***Levi was here***
pi_74814250
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
En dan te bedenken dat ik op een hongerige middag makkelijk zo'n plak cake en een reep uit de automaat trek. Kaching, daar gaan weer 500 kcal! Blikje cola d'rbij?
Hoeveel kcal is 5 handjes pepernoten?
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 13:31:44 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_74814252
En ze geven overal stappentellers bij weg tegenwoordig. Zou het niet iets zijn om een CALculator te ontwikkelen? Een sleutelhanger-achtig ding waar je alles op kan invoeren wat je per dag eet en dat het ding dan bijhoudt hoeveel je hebt gehad. Je hebt zat PC-apps maar daar moet je weer voor achter de PC zitten. Of misschien een telefoonapplicatie daar voor maken. Ik denk dat dat best werkt, je wordt er namelijk mee geconfronteerd op het moment dat je het in je mond wil stoppen, dus dan kan je je nog bedenken.
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 13:34:26 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_74814344
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is 5 handjes pepernoten?
Wat is een handje?
Stel dat een handje 15 gram is, dan zijn 5 handjes kruidnoten 322 kcal
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 13:34:42 #227
36431 bleiblei
pi_74814362
Hoppetee, ipv. een team van 9 man, zijn er het eerste half jaar 11 man extra nodig voor "mijn" team .
Helaas durven ze mij daarom niet na release 1 het in mijn eentje te laten doen, dus houdt de huidige PL tot juli 2010 mijn handje vast .
  woensdag 18 november 2009 @ 13:35:25 #228
36431 bleiblei
pi_74814401
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
En ze geven overal stappentellers bij weg tegenwoordig. Zou het niet iets zijn om een CALculator te ontwikkelen? Een sleutelhanger-achtig ding waar je alles op kan invoeren wat je per dag eet en dat het ding dan bijhoudt hoeveel je hebt gehad. Je hebt zat PC-apps maar daar moet je weer voor achter de PC zitten. Of misschien een telefoonapplicatie daar voor maken. Ik denk dat dat best werkt, je wordt er namelijk mee geconfronteerd op het moment dat je het in je mond wil stoppen, dus dan kan je je nog bedenken.
Whoa! *broertje smst*
  woensdag 18 november 2009 @ 13:35:35 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_74814407
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
Hoppetee, ipv. een team van 9 man, zijn er het eerste half jaar 11 man extra nodig voor "mijn" team .
Helaas durven ze mij daarom niet na release 1 het in mijn eentje te laten doen, dus houdt de huidige PL tot juli 2010 mijn handje vast .
Da's toch niet zo erg, dan heb je nog een beetje backup als het tegenvalt
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 13:37:18 #230
36431 bleiblei
pi_74814483
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Da's toch niet zo erg, dan heb je nog een beetje backup als het tegenvalt
Zelluf doen!! .

Maar heb je wel gelijk in .
  woensdag 18 november 2009 @ 13:40:12 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_74814585
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Whoa! *broertje smst*
Kan ie d'r mee naar het beste idee van Nederland
disclaimer
  woensdag 18 november 2009 @ 13:41:33 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_74814630
hm
quote:
DOETINCHEM - Het bedrijf Concrete Software heeft een programma ontwikkeld waarmee consumenten bij McDonald's via hun iPod of iPhone razendsnel calorieen kunnen tellen.

Het Amerikaanse bedrijf vergaarde nutritionele informatie van circa vijftig fast food ketens in de VS en laadde deze data in het programma.

Via een druk op de knop op iPod of iPhone kunnen consumenten per keten zien hoeveel energie en macronutriënten (vet, koolhydraten, eiwit en vezels) de afzonderlijke menu-items bevatten.

Concrete Sofware zal het programma regelmatig updaten met nieuwe ketens en nieuwe productitems als deze worden toegevoegd door de fast food ketens die al in het systeem zitten.
disclaimer
pi_74814653
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat is een handje?
Stel dat een handje 15 gram is, dan zijn 5 handjes kruidnoten 322 kcal

Vanmiddag dan maar netjes mandarijnen eten.
Volgens Sonja kun je 16 mandarijnen eten voor dat aantal kcal. Alleen een beetje jammer dat mandarijntjes niet naar pepernoten smaken.
***Levi was here***
pi_74814911
quote:
Ik had dat standaard op mijn telefoon zitten Samen met een ovulatiecalculator
pi_74814914
of naar biefstuk
pi_74814970
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn vorige huisarts verklaarde mijn vermoeidheid met:
[..]

Ik was toen 24 oid, geen 12.

Denk trouwens dat hij mij niet van achteren had gezien, dan was hij nooit over een kleine batterij begonnen.
Jij had toch ook gewrichtsproblemen? Wat zegt je fysio daar dan over?
pi_74814989
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef Inu het volgende:

[..]

Dat ze een te grote batterij meesjouwt
pi_74815047
Kan iemand hier me een voorbeeld geven van een Dublin Core entry?
pi_74815065
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Dat ze een te grote batterij meesjouwt
Zie de r tussen w en i
pi_74815122
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Inu het volgende:

[..]

Zie de r tussen w en i
zat ik maar tussen w en i in....mits w en i allebei geile chicks zijn dan.
pi_74815154
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Inu het volgende:
Kan iemand hier me een voorbeeld geven van een Dublin Core entry?
Ik ben ArTiC, niet Google
en trouwens...jij hebt ervoor gestudeerd
pi_74815290
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Ik ben ArTiC, niet Google
en trouwens...jij hebt ervoor gestudeerd
Ik heb al gegoogled En ik weet niet hoe zoiets eruit ziet, dus waar ik precies naar moet kijken
pi_74815318
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef Inu het volgende:

[..]

Ik heb al gegoogled En ik weet niet hoe zoiets eruit ziet, dus waar ik precies naar moet kijken
en wij weten het wel?
  woensdag 18 november 2009 @ 14:03:07 #244
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74815342
quote:
Gewoon een barcode scanner app. Die zullen toch wel bestaan? Ik kan met mijn mobiel ook visitekaartjes inscannen, wordt meteen omgezet in een contactpersoon. Alleen even controleren of alles op de goede plek is gezet, klaar. Met een barcode moet dat zeker lukken, mits die producten dan ergens in een beschikbare database staan?
pi_74815384
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef Inu het volgende:

[..]

tja... uhmmm...
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd naar het verband met de vermoeidheid, althans niet expliciet.
Fysio's weten toch niet wat me mankeert. Ze spreken elkaar enorm tegen.
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 14:05:47 #246
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74815434
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:02 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en wij weten het wel?
Papa weet alles.
pi_74815580
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:05 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Papa weet alles.
Zit papa ook op Fok dan?
***Levi was here***
pi_74815601
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Gewoon een barcode scanner app. Die zullen toch wel bestaan? Ik kan met mijn mobiel ook visitekaartjes inscannen, wordt meteen omgezet in een contactpersoon. Alleen even controleren of alles op de goede plek is gezet, klaar. Met een barcode moet dat zeker lukken, mits die producten dan ergens in een beschikbare database staan?
Nokia N95 kan barcodes scannen, standaard alleen 3D barcodes maar er zijn ook apps voor 2D barcodes
pi_74815635
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:

[..]

tja... uhmmm...
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd naar het verband met de vermoeidheid, althans niet expliciet.
Fysio's weten toch niet wat me mankeert. Ze spreken elkaar enorm tegen.
Oh, mijn fysio zei dat veel mensen die met moeheidsklachten komen vaak hypermobiel zijn bijvoorbeeld. Omdat je lichaam harder werkt om alle klappen op te vangen en alles te compenseren en dat je daardoor dus sneller moe wordt. Leek me wel een logische verklaring
pi_74815712
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Inu het volgende:

[..]

Oh, mijn fysio zei dat veel mensen die met moeheidsklachten komen vaak hypermobiel zijn bijvoorbeeld. Omdat je lichaam harder werkt om alle klappen op te vangen en alles te compenseren en dat je daardoor dus sneller moe wordt. Leek me wel een logische verklaring
Ik ben juist hypo-mobiel. Misschien dat ik wel moe ben omdat dus iedere beweging meer moeite kost dan bij een ander.
Ben ook best vaak niet in staat om te sporten, wat niet heel bevordelijk is voor mijn algehele gezondheid.
***Levi was here***
pi_74815784
Bij mijn onderarmen kun je het ook echt zien dat mijn polsen slecht zijn, die spieren zijn overontwikkeld.
En ik kop 'm zelf meteen even in:
***Levi was here***
pi_74815845
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben juist hypo-mobiel. Misschien dat ik wel moe ben omdat dus iedere beweging meer moeite kost dan bij een ander.
Ben ook best vaak niet in staat om te sporten, wat niet heel bevordelijk is voor mijn algehele gezondheid.
Ja, bijvoorbeeld
pi_74815878
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Levitation het volgende:
Bij mijn onderarmen kun je het ook echt zien dat mijn polsen slecht zijn, die spieren zijn overontwikkeld.
En ik kop 'm zelf meteen even in:
[ afbeelding ]
De masseuse kneep in mn polsen bij die massage en ze kneep ze zowat fijn, zo slap dat ze zijn Ze schrok er zelf helemaal van

Bij mij zijn mijn buikspieren heel sterk, omdat mijn rug heel slap is...
pi_74816003
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of het mooi is weet ik niet, ik ben pas bij pagina 50 en het gaat over een euthanasie-arts die afgeslacht wordt in een busje. Dus voornamelijk bloederig Maar misschien ontwikkelt het zich nog naar iets moois.
Dat bedoel ik, mooi
pi_74816080
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Inu het volgende:

Je kunt beter langzamer lezen dan alles 2x
Ik lees bijna alles 2 maal, ik ben geneigd veel over te slaan en dan moet ik weer teruglezen.
pi_74816164
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Inu het volgende:

[..]

De masseuse kneep in mn polsen bij die massage en ze kneep ze zowat fijn, zo slap dat ze zijn Ze schrok er zelf helemaal van

Bij mij zijn mijn buikspieren heel sterk, omdat mijn rug heel slap is...
In Thailand heb ik me ooit laten masseren, arme mensje kreeg mijn beenspieren helemaal niet gemasseerd. Ze was best sterk, maar mijn beenspieren waren hard als beton en ze kreeg ze echt niet los. Had het wel met haar te doen.
***Levi was here***
pi_74816203
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Inu het volgende:

[..]

Daar ga jij al.
pi_74816262
Woei, hardnekkig irritant probleem ws. opgelost @ work .
pi_74816298
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef r8ality het volgende:
Woei, hardnekkig irritant probleem ws. opgelost @ work .
ze hebben je ontslagen?
pi_74816316
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ze hebben je ontslagen?
.

If only Artic, if only .
  woensdag 18 november 2009 @ 14:34:33 #263
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74816386
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik haat kabouter Wesley GODMILJAAR
pi_74816460
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:34 schreef gr8w8 het volgende:

[..]
Mijn shirt wordt vandaag bezorgd . Morgen ophalen @ postkantoor dus ws. .
pi_74816528
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef r8ality het volgende:

[..]

Mijn shirt wordt vandaag bezorgd . Morgen ophalen @ postkantoor dus ws. .
Is wel een contradictie, jij en een kabouter
pi_74816747
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:22 schreef Juup© het volgende:
Weer thuis
Energie al kwijt? Of alleen bloed?
pi_74816944
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Inu het volgende:

[..]

Aderlaten
***Levi was here***
  woensdag 18 november 2009 @ 14:50:48 #268
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74817061
Apart. Ze gaan hier appartementen bouwen op de hoek, met daaronder twee supermarkten en nog wat horeca (Bier op loopafstand ), dat was al bekend natuurlijk. Valt net een brief in de bus dat ze zowel van binnen als buiten alle huizen in de buurt gaan inspecteren op schade, zodat als er schade geclaimed wordt, ook duidelijk is wat er komt door die bouw.

Klinkt als dat ze gaan heien. Maar goed, deze huizen zijn een jaar oud. Ik weet dat zo'n actie en brief standaard is, maar eigenlijk beweren ze dus dat een huis van een jaar oud mogelijk al op instorten kan staan, buiten aansprakelijkheid van de bouwer om?
pi_74817176
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Apart. Ze gaan hier appartementen bouwen op de hoek, met daaronder twee supermarkten en nog wat horeca (Bier op loopafstand ), dat was al bekend natuurlijk. Valt net een brief in de bus dat ze zowel van binnen als buiten alle huizen in de buurt gaan inspecteren op schade, zodat als er schade geclaimed wordt, ook duidelijk is wat er komt door die bouw.

Klinkt als dat ze gaan heien. Maar goed, deze huizen zijn een jaar oud. Ik weet dat zo'n actie en brief standaard is, maar eigenlijk beweren ze dus dat een huis van een jaar oud mogelijk al op instorten kan staan, buiten aansprakelijkheid van de bouwer om?
Niet perse, ze willen gewoon een nulmeting doen om er zeker van te zijn dat er geen schades worden gemeld die niet door hen gedaan zijn.

Bij mijn nieuwbouwappartementje zit ook al een scheur boven mn deur, maar dat is volgens mij meer door de slechte afwerking ipv dat het huis op instorten staat.
pi_74817180
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:42 schreef Inu het volgende:

[..]

Alleen bloed. Heb 30 minuten geleden mijn medicatie ingenomen en ben nu aan het wachten tot het gaat werken, ben hyper.
pi_74817227
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alleen bloed. Heb 30 minuten geleden mijn medicatie ingenomen en ben nu aan het wachten tot het gaat werken, ben hyper.
skoeterrrrrr bek in ta hausssssss
pi_74817274
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

pi_74817312
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:54 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Nieuwe album .
pi_74817333
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nieuwe album .
Samen met Wesley?
pi_74817384
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:56 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nieuwe album .
leeft die kerel nog?
pi_74817397
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:58 schreef ArTiC het volgende:

[..]

leeft die kerel nog?
Blijkbaar
pi_74817452
Volgens mij stuitert juupske dit topic in no-time vol!
***Levi was here***
pi_74817472
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij stuitert juupske dit topic in no-time vol!
Zou zo maar eens kunnen.

Moet ergens een mp3 van waarheen,waarvoor van Mieke Telkamp zien te vinden.
pi_74817545
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zou zo maar eens kunnen.

Moet ergens een mp3 van waarheen,waarvoor van Mieke Telkamp zien te vinden.
je bent toch niet van plan dood te gaan he?
pi_74817605
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef ArTiC het volgende:

[..]

je bent toch niet van plan dood te gaan he?
Nee Maar ben wat in elkaar aan het flansen mocht het wel gebeuren. Ben graag voorbereid
pi_74817628
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nee Maar ben wat in elkaar aan het flansen mocht het wel gebeuren. Ben graag voorbereid
serieus..je gaat toch niet waarheen, waarvoor laten spelen
pi_74817653
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef ArTiC het volgende:

[..]

serieus..je gaat toch niet waarheen, waarvoor laten spelen
Als begin wel, wat er daarna komt is wat heftiger
pi_74817690
Heb het nummer al binnen.
pi_74817726
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef Juup© het volgende:

[..]

Als begin wel, wat er daarna komt is wat heftiger
ik meld me alvast af
pi_74817743
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:06 schreef Juup© het volgende:
Heb het nummer al binnen.
Het is ook geen weer om buiten te staan
pi_74817745
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef ArTiC het volgende:

[..]

ik meld me alvast af
Jij hoort liever Mieke Telkamp?
pi_74817757
quote:

[..]

Nummer al weer gewist, was een opname van de Dik voor Mekaar Show
pi_74817766
quote:

[..]

't Is best lekker buiten, waait alleen een beetje hard.
***Levi was here***
pi_74817795
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Jij hoort liever Mieke Telkamp?
juist niet
  woensdag 18 november 2009 @ 15:10:36 #292
36431 bleiblei
pi_74817842
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Inu het volgende:

[..]

Niet perse, ze willen gewoon een nulmeting doen om er zeker van te zijn dat er geen schades worden gemeld die niet door hen gedaan zijn.

Bij mijn nieuwbouwappartementje zit ook al een scheur boven mn deur, maar dat is volgens mij meer door de slechte afwerking ipv dat het huis op instorten staat.
Juist een nieuwbouwhuis is gevoelig voor scheuren omdat het huis zich nog moet "zetten".
Is ook één van de redenen waarom er vaak afgeraden wordt een huis direct te stucen als het opgeleverd wordt.

Het zetten van zo een huis is overigens geen probleem. Scheuren dmv. bouwactiviteiten in de buurt isnie zo handig .
pi_74817990
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Juist een nieuwbouwhuis is gevoelig voor scheuren omdat het huis zich nog moet "zetten".
Is ook één van de redenen waarom er vaak afgeraden wordt een huis direct te stucen als het opgeleverd wordt.

Het zetten van zo een huis is overigens geen probleem. Scheuren dmv. bouwactiviteiten in de buurt isnie zo handig .
Ik heb niks gestucd, gewoon geverfd Kijk dus ook tegen alle onregelmatigheden van het beton aan enzo Er zijn wel genoeg mensen die met glasvezel hebben behangen, maar ik moest er na 3 dagen al in, dus dat vond ik teveel werk...
pi_74818113
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef ArTiC het volgende:

[..]

juist niet
Alleen "Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?" krijg je te horen, wat erna komt is weer iets anders aan elkaar scratched
pi_74818144
quote:

[..]

Hmmm dat is lastig dan, wij willen misschien wel laten stuken in het begin. Even over nadenken dan.
pi_74818247
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Alleen "Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?" krijg je te horen, wat erna komt is weer iets anders aan elkaar scratched
en er komt een clown die ballondiertjes maakt?
  woensdag 18 november 2009 @ 15:21:37 #297
15869 gr8w8
Better by design.
pi_74818327
quote:

[..]

Nee klopt. Maar die kleine scheuren vergoeden ze ook niet. En grote scheuren die er nu al zijn vallen nog steeds onder de garantie, komen ze er door die bouw dan dus voor de bouwer van die appartementen. Dat ze dat nou eens anders regelen. Gewoon even kijken uiteraard, maar als e iets is lekker zelf met elkaar uitvechten in plaats van bewoners etteren, vervolgens gaan die naar de verzekering, die stelt aansprakelijk, ene partij stelt de ander aansprakelijk, en die weigert, en weer terug, et cetera. Haal daar nou gewoon die consument tussenuit. Erken dat er schade is die niet valt onder verantwoordelijkheid consument en durf die stap dan te zetten dat je dat als partijen gezamenlijk oppikt en vecht het achter de schermen uit. Betaald moet het toch, zo kost het alleen maar meer tijd, geld en veel ongemak.

Ja, ik durf nog te dromen.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:21:56 #298
36431 bleiblei
pi_74818337
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hmmm dat is lastig dan, wij willen misschien wel laten stuken in het begin. Even over nadenken dan.
Mwah, als je niet te belabberd bent om na een jaar de scheurtjes weg te werken is er niets aan de hand.
Die scheurtjes komen voornamelijk in de hoeken tussen muur en plafond geloof ik.
pi_74818378
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef ArTiC het volgende:

[..]

en er komt een clown die ballondiertjes maakt?
Goed idee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')