Ja, maar discussies hier leiden altijd tot ruzie en dat er een iemand niet meer post. Is toch stom? Er zijn genoeg discussies op de rest van Fok, dan hoeven we elkaar nog niet weg te jagen hier...quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef bleiblei het volgende:
Oh sorry, dan gaan we het wel weer over bruine barrels hebben.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:31 schreef bleiblei het volgende:
Oh sorry, dan gaan we het wel weer over roest op wielen hebben.
dit pik ik niet, ik post hier nooit meer, nooit meer hoor lees je?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar discussies hier leiden altijd tot ruzie en dat er een iemand niet meer post. Is toch stom? Er zijn genoeg discussies op de rest van Fok, dan hoeven we elkaar nog niet weg te jagen hier...
Spreek jij nu voor jezelf?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar discussies hier leiden altijd tot ruzie en dat er een iemand niet meer post. Is toch stom? Er zijn genoeg discussies op de rest van Fok, dan hoeven we elkaar nog niet weg te jagen hier...
Of minimaal voor de muur dan?quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
FAIL!
O, ehm, dat was de grap zeker he.
ik hoop zo dat jij een baan in de randstad krijgt met uren in de file en verplicht met de autoquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Of minimaal voor de muur dan?
Ik zie het probleem niet van die privacy-alu-hoedjesdragers. Ook de OV-chip niet, hoewel dat echt weer iets anders is. Man, die gegevens van ID en reis worden zo gescheiden en niet eens opgeslagen op een manier dat iemand reis en persoon kan achterhalen. Dat is tegenwoordig echt wel 100% dicht getimmerd.
En zonde. Want het zou toch alleen fijn zijn als je echt aanbiedingen en producten krijgt die 100% bij jou passen, in plaats van alleen producten die bij een grote groep passen? Als men specifiek iets wil weten van jou, dan zetten ze wel een stadswacht te posten in je straat.
Al die technieken, dus ook het rekeningrijden, komt er wel. Omdat het eerlijker is. En ja, dan zijn er mensen die meer moeten betalen. Soit. Helaas hebben die ook vaak de grootste bek en zit de media tegenwoordig zo in elkaar dat ze die verhalen opblazen en eenzijdig framen.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik hoop zo dat jij een baan in de randstad krijgt met uren in de file en verplicht met de auto
das gewoon kut want daarmee hou je je gezin niet aan de vreetquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef gr8w8 het volgende:
Oh, en net gebeld, niet door naar de volgende ronde.![]()
Speeddate ging top, goed prettig gesprek, leuke mensen, soepel. Dat kreeg ik ook bevestigd. "leuk gesprek, "leuke persoonlijkheid", "goede presentatie" helaas was men toch echt op zoek naar iemand met dubbel zoveel jaren ervaring achter zijn naam. Ze waren wel gewoon erg nieuwsgierig naar me op basis van de aansprekende brief. Kleine opsteker dus wb de presentatie en hoe ik overkom.
Ik word niet zo snel boosquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
dit pik ik niet, ik post hier nooit meer, nooit meer hoor lees je?
Shit zeg... vervelende mensen met ervaring ook altijdquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef gr8w8 het volgende:
Oh, en net gebeld, niet door naar de volgende ronde.![]()
Speeddate ging top, goed prettig gesprek, leuke mensen, soepel. Dat kreeg ik ook bevestigd. "leuk gesprek, "leuke persoonlijkheid", "goede presentatie" helaas was men toch echt op zoek naar iemand met dubbel zoveel jaren ervaring achter zijn naam. Ze waren wel gewoon erg nieuwsgierig naar me op basis van de aansprekende brief. Kleine opsteker dus wb de presentatie en hoe ik overkom.
Meer moeten betalen is nogal een ruim begrip he? Laten we zeggen dat de gemiddelde middenklasser met 15.000km (wat niet eens zo heel veel is) al snel 3x meer betaald. Drie! Keer! En dan hebben we het nog niet over:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Al die technieken, dus ook het rekeningrijden, komt er wel. Omdat het eerlijker is. En ja, dan zijn er mensen die meer moeten betalen. Soit. Helaas hebben die ook vaak de grootste bek en zit de media tegenwoordig zo in elkaar dat ze die verhalen opblazen en eenzijdig framen.
Dat het me evt. meer gaat kosten kan ik prima mee leven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Of minimaal voor de muur dan?
Ik zie het probleem niet van die privacy-alu-hoedjesdragers. Ook de OV-chip niet, hoewel dat echt weer iets anders is. Man, die gegevens van ID en reis worden zo gescheiden en niet eens opgeslagen op een manier dat iemand reis en persoon kan achterhalen. Dat is tegenwoordig echt wel 100% dicht getimmerd.
En zonde. Want het zou toch alleen fijn zijn als je echt aanbiedingen en producten krijgt die 100% bij jou passen, in plaats van alleen producten die bij een grote groep passen? Als men specifiek iets wil weten van jou, dan zetten ze wel een stadswacht te posten in je straat.
* Inu ziet allemaal moppie's rondlopenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:19 schreef ArTiC het volgende:
Het was weer tof in moppie land vandaag trouwens![]()
Maar pffff...wat een afstand
quote:Met pijn in het hart besloot Henk uiteindelijk om zijn auto toch weg te doen. Hij kon zich nog goed herinneren hoe zijn eerste auto hem een gevoel van vrijheid had gegeven, maar dat gevoel was helemaal weg. Sterker nog, het was vervangen door het idee dat elke meter die hij aflegde verantwoord moest kunnen worden.
Toen hij zijn auto net had hij deze graag gebruikt om er ’s nachts op uit te gaan, het natuurgebied in, om naar de hemel te kijken met zijn telescoop. Ook ging hij af en toe naar Schiphol om vliegtuigen te spotten. Met zijn auto was dit veel gemakkelijker geworden dan met het OV, bovendien was hij niet zo gebonden aan trein- en busdiensten die ’s nachts ophielden.
Die vrijheid was echter afgenomen, terugkijkend, op het moment dat het rekeningrijden was ingevoerd in 2019. Hij was er eerst voorstander van geweest: betalen naar gebruik, betere verspreiding van het verkeer, beloningen als je buiten de spits reed. Na een aantal jaar viel het effect echter tegen. De kilometerheffing was fors omhoog gegaan, maar tevens was er wettelijk bepaald dat de werkgever voor woon-werkverkeer niet mocht compenseren voor de spitstarieven; de gedachte was dat werknemers dan gestimuleerd zouden worden om een baan met flexibele werktijden te zoeken, en dat meer mensen zich in de dunbevolktere gebieden van het land zouden vestigen. Het resultaat was echter dat de meeste mensen gewoon meer moesten betalen en nog steeds van 9 tot 5 werkten. Omdat er een krachtige symboolwerking van de wet uitging werd ze echter niet geschrapt.
Financieel had hij nochtans niet zoveel te klagen, dus dat was allemaal overkomelijk. Zijn eerste negatieve ervaring was geweest toen hij twee dagen nadat hij weer eens met zijn telescoop eropuit was gegaan door de politie was ondervraagd over zijn aanwezigheid ’s nachts in het natuurgebied. Hij had gestameld ‘eh, ik keek gewoon sterren met m’n telescoop’. De politie had dat een heel hilarisch antwoord gevonden – hij snapte toen nog niet waarom. Het bleek echter dat er in de buurt waar hij bezig was ook een homo-ontmoetingsplek was waar juist die avond dat hij er was iemand was vermoord. Bij het verhoor hadden ze hem nog gezegd dat hij niet in eufemismen hoefde te praten, alhoewel ze ‘sterren kijken met z’n telescoop’ een prachtige omschrijving vonden.
Zijn verweer dat hij dat écht bedoelde, en dat hij inderdaad een telescoop had, werd niet zo serieus genomen. Althans, het gaf aan dat het goed kon dat hij daar bekend was. Omdat er verder niemand, op het slachtoffer na, in de buurt geregistreerd was, bleef hij hoofdverdachte. Sterker nog, hij verdween in voorarrest. Zijn vrouw besloot dat ze ook niets met een homoseksuele moordenaar te maken wilde hebben en diende een echtscheidingsverzoek in. Met voogdij over de kinderen. Het onderzoek vorderde niet, maar hij bleef hoofdverdachte – gelukkig voor hem liep de echte dader alsnog tegen de lamp, bij een latere moordpoging: het bleek dat hij gewoon op de fiets was geweest.
De schadevergoeding was een schrale troost; zijn vrouw kwam niet bij hem terug, wel kon hij voogdij over de kinderen krijgen. Het eerste weekeinde dat hij ze zag wilde hij ze meenemen naar de Efteling. In verband met fijnstof en luchtkwaliteit bleek dat het wegquotum voor die week vol zat: alleen degenen die vijf maanden van te voren gereserveerd hadden werden toegelaten op de wegen rond Kaatsheuvel. Deze wegquota waren ingevoerd om CO2 belasting en fijnstof terug te drinken, en om bereikbaarheid door Ambulances te garanderen. Eerst was het alleen op zomerse dagen geweest naar het strand: je kon dan bepaalde tijdvakken reserveren voor heen- en terugreis, wat erg vervelend was als het weer toch slechter werd, want je moest blijven totdat je terug mocht, ging je eerder dan was een automatische boete te verwachten.
Gelukkig had hij bedacht dat zijn oude liefhebberij wel kon: Vliegtuigen kijken op Schiphol. De oudste was ook gefascineerd door vliegtuigen, en bovenal waren de aanvoerwegen naar Schiphol-quotumvrij om de Nederlandse economische positie internationaal niet in gevaar te brengen. Na een half uur op Schiphol werd hij echter door een agent op de schouder getikt: ‘Meneer Ter Braak?’. Het bleek dat hij, als ouder met bezoekregeling die naar Schiphol reed in een weekeinde waarin zijn vrouw had aangegeven dat hij de kinderen had, extra in de gaten gehouden werd: het kwam namelijk voor dat mensen hun kind meenamen naar het buitenland. Of hij zijn zakken en bagage wilde leeghalen om aan te tonen dat hij geen boardingpas of tandenborstels of andere zaken had die op een naderend vertrek duidden. Op zich zat dat wel goed, want hij had geen identificatie bij zich voor de kleinen, dus ze hadden niet eens het land uit gekund – wel leverde dat hem een boete op, ook kinderen moesten zich immers kunnen identificeren.
Toen ook nog van de verzekering een mail bij hem binnenkwam dat hij geregeld bij de sigarenzaak in zijn dorp was gesignaleerd met de auto, terwijl hij aangaf niet-roker te zijn was de maat vol. Hij had actief moeten aantonen dat hij er alleen kwam om zijn haar te laten knippen. Het was nog een van de weinige zaakjes waar je zonder afspraak binnen kon lopen immers, iets wat hij de laatste tijd steeds meer kon waarderen. Soms was het er druk, en ging hij weer om een dag later terug te komen. Dat had er echter in geresulteerd dat hij er vaker dan driemaal per maand was geweest in april, wat de limiet was voor onverdacht bezoek aan etablissementen waar rookwaar werd verkocht.
Dat hij voortaan alles per fiets zou moeten doen en daardoor een stuk beperkter zou zijn, dat was een nadeel, maar dat hij niet meer het gevoel had elke meter te hoeven verantwoorden en alles van te voren aan te vragen, dát gaf hem een ongekend gevoel van vrijheid dat hij met auto nooit zou hebben.
Waarom ga je naar leeuwarden om daar een sauna of spa te bezoeken?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Inu het volgende:
[..]
* Inu ziet allemaal moppie's rondlopen
Ik ga over 2 weken een weekend in Leeuwarden rondhangenKijken hoe tof het wel niet is
Ben nog wel op zoek naar een goede sauna of spa in de buurt
Wie jaagt wie dan weg?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boosmaar ik vind het wel stom om elkaar weg te jagen ja
[..]
gezever in pakskes, je hebt geen auto!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat het me evt. meer gaat kosten kan ik prima mee leven.
ik jou!quote:
Kloptquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
gezever in pakskes, je hebt geen auto!
Nou, er zijn toch een aantal mensen die hier niet meer posten omdat ze ruzie kregen.quote:
We wilden een goedkoop weekendje weg, en Leeuwarden is gratis met de trein voor ons en we waren er bijna allemaal nog nooit geweestquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom ga je naar leeuwarden om daar een sauna of spa te bezoeken?.
Jij bent ook goed in iets maar toch ook weer niets zeggen hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, er zijn toch een aantal mensen die hier niet meer posten omdat ze ruzie kregen.
Kom maar hier, dan slijp ik jouw vingerafdrukken er wel afquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Voordat ik een nieuw passpoort ga halen ga ik met mijn vingers over wat schuurpapier heen
Lukt mezelf wel voordat je er misbruik van gaat makenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan slijp ik jouw vingerafdrukken er wel af
Op die kaart zou dan het abonnement moeten komen. En dan kost het niets op dat trakect. Daarbuiten zou er wel geld afgeschreven moeten worden. Inderdaad, langs paal bij aanvang, langs paal uit einde reis. Dus ook bij bus. Dat is even wennen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! En Gr8w8! Hoe werkt eigenlijk die OV kaart?
Ik snap er geen hol van namelijk.
Ik heb een trajectkaart van den baas, daar zit zoon chipunit in.
Kan ik die gewoon langs die paaltjes halen?
En wie krijgt dan de rekening? Ik of mijn baas?
Ja, je weet zelf de namen ook welquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent ook goed in iets maar toch ook weer niets zeggen hè?
Ik heb een NS jaarkaart, maar voor de rest van het OV heb ik weer een aparte chipkaartquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! En Gr8w8! Hoe werkt eigenlijk die OV kaart?
Ik snap er geen hol van namelijk.
Ik heb een trajectkaart van den baas, daar zit zoon chipunit in.
Kan ik die gewoon langs die paaltjes halen?
En wie krijgt dan de rekening? Ik of mijn baas?
Dan kom je toch maar 1 keer door de poortjes?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef febster het volgende:
En stel er is een ongeluk tussen Tilburg en Ehv en je rijdt om via DB?
dan komt de staatspolizei aan je deur om te vragen waarom je anderhalf uur gedaan hebt over dat traject ipv 30 minutenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan kom je toch maar 1 keer door de poortjes?
Al hoewel... Die staan bij de opgang naar het perron natuurlijk.
Nee, het gaat om de kilometers, niet de tijd... Je moet ook in en uitchecken als je overstapt, dus zodra je in DB dan in de trein naar Eindhoven stapt moet je weer bliepen, dus weten ze dat je in DB geweest bent... Mij lijkt dat dit dan achteraf verbeterd wordt ofzo..quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan komt de staatspolizei aan je deur om te vragen waarom je anderhalf uur gedaan hebt over dat traject ipv 30 minuten
Nee eerlijk gezegd nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, je weet zelf de namen ook wel
[..]
Juup©quote:
Tegeltjes... Brrr... Doe mij maar die in ehm, richting Nijmegen ergens... ehm... hoe heet ie ook alweer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
Ik vind dit nou niet echt een aantrekkelijke foto om naar deze sauna te gaan
[ afbeelding ]
Die in Nijmegen is idd fijn, dat zoutbad is heerlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Tegeltjes... Brrr... Doe mij maar die in ehm, richting Nijmegen ergens... ehm... hoe heet ie ook alweer.
Thermea 2000 is ook wel aardig, wel aan vernieuwing toe. Son vond ik erg tegenvallen.
ik ook?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Die in Nijmegen is idd fijn, dat zoutbad is heerlijkEn ik vind het toch wel prettig dat je daar je bikini aan mag houden
ik heb er geen, mag ik de jouwe lenen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Als jij wilt mag je van mij je bikini wel aanhouden ja
Als je tieten niet te groot zijn kan dat wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er geen, mag ik de jouwe lenen?
bummerquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je tieten niet te groot zijn kan dat wel jaIk heb namelijk een badpak
Mijn badpak isquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn badpak isAls ik een kilo of 5 afval en wat buikspieroefeningen doe, doe ik wel weer een bikini aan
Tot die tijd heb ik deze:
[ afbeelding ]
ik oordeel zelf welquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dit toch charmanter dan een blubberbuik
Die je niet hebtquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik vind dit toch charmanter dan een blubberbuik
Als jouw risotto een uur moet pruttelen heb je er teveel vocht bijgedaanquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef r8ality het volgende:
Risotto aan het maken. Benieuwd of ik om 18.30 eten op tafel heb staan.
En NXP moet dood. Een avondleraar aan de Fontys was een NXP-werknemer. Nou, ik zal je vertellen, als je daarmee getrouwd bent heb je het zwaar.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Zooi snijden, kip koken in bouillon, etcquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Als jouw risotto een uur moet pruttelen heb je er teveel vocht bijgedaan
De brandweer maakt het uitquote:Dat maak ik zelf wel uit
Ik zag op ons kantoor een admini-miep met enorme jetsers. Toen moest ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Inu een blubberbuik
Wedstrijdje doen?
ik weet niet of je blij moet zijn als vrouw zijnde om zoiets te horenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zag op ons kantoor een admini-miep met enorme jetsers. Toen moest ik aan jou denken.
Check mij daar op die picquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn badpak isAls ik een kilo of 5 afval en wat buikspieroefeningen doe, doe ik wel weer een bikini aan
Tot die tijd heb ik deze:
[ afbeelding ]
Nouja, dan heb je mooi geen last meer van ehm, vocht? Klinkt inderdaad wel als een hele "professionele" oplossing, misschien iets te voor gebruik in huis. Wat was de reden van dat advies? Vanwege het bouwjaar van jullie huis, of de vloer zelf?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:48 schreef bleiblei het volgende:
lamelparket als ondervloer en ook nog 2 lagen vochtwerend spul ertussen
Volgens mij werkt ie op basis van provisiequote:U geeft in uw vraag niet aan wat voor type parket u gaat verlijmen. Dit is essentieel voor een juist advies.
Om uw vraag te beantwoorden of de werkwijze goed is gekozen kan ik u meedelen dat deze oplossing niet onze voorkeur heeft.
· Het werken op een niet geventileerde ondervloer brengt altijd een risico met zich mee.
U zult te allen tijde een vochtscherm moet aanbrengen. Een tweede voorwaarde is dat u vloer niet lager mag liggen als het maaiveld (uw tuin), de derde voorwaarde is dat de ondervloer een maximaal vochtpercentage mag hebben van 5% (CM gemeten)
· Het verwerken van OSB platen in combinatie met slagpluggen geeft een aantal problemen. U gaat gaten boren in het beton, hierdoor extra kans op vocht vanuit de constructie. Na het aanbrengen van de platen moet u een 100% vlakke vloer nastreven, dit bereikt u door het wegschuren van oneffenheden. Schuren ter plaatse van de slagpluggen geeft vaak problemen.
· Het is niet duidelijk wat voor parket u gaat verlijmen, Massief hout? Duoplanken? Stroken?
Kort samengevat is ons advies:
1. aanbrengen vochtscherm door middel van twee lagen Thomsit R 755 2-K epoxy. In de laatste laag Thomsit vuurgedroogd kwartzand strooien ( 2kg per m² en na 24 uur met een borstel de vloer vegen en het overtollige zand met een stofzuiger afnemen.
2. Ondervloer van spaanplaatbroodjes (goedkoop) of mozaïek parket (beter) verlijmen met Thomsit P 618 Dispersie Parketlijm (goedkoop) of Thomsit 625 2-k PU Parketlijm (beter)
3. Ondervloer schuren en 100% vlak maken.
4. Parket verlijmen met Thomsit 625 2-k PU Parketlijm (duoplank-kopshout-lamel stroken) Massief parket met Thomsit P 685 Sicure Elast Universal
5. aanbrengen van een schuimrubber kantstrook en een naad houden langs de muren, zodat het parket niet opgesloten ligt.
Kies een juiste lijmkam, zie www.Thomsit.NL
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:18 schreef amaranta het volgende:
bericht voor juup:
23-08-2010
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:23 schreef Inu het volgende:
Vers gedouched met een schone pyama een schoon bed in kruipen om je favo tv serie te kijkenEnjoy the simple things in life
Die koe of die haan vind ik idd wel leuk, maar dan liever de koequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind de koe wel iets voor jou. Of heb je liever de papegaai?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:01 schreef amaranta het volgende:
Ik wist wel dat jij voor de koe zou gaan
Vind jou wel een koe-ig typje!
Welk vak?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:37 schreef r8ality het volgende:
Risotto aan het maken. Benieuwd of ik om 18.30 eten op tafel heb staan.
En NXP moet dood. Een avondleraar aan de Fontys was een NXP-werknemer. Nou, ik zal je vertellen, als je daarmee getrouwd bent heb je het zwaar.
Pfoe, daar vraag je me wat. Het ging iig over de security in applicaties, buffer overflows etc.quote:
ah, ok, dan zal ik 'm wel niet kennen.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pfoe, daar vraag je me wat. Het ging iig over de security in applicaties, buffer overflows etc.
Ik ook. Jammer dat ik het 3 dagen per week voor de andere 4 verneukquote:
Zoveel stappen is ook niet goed voor een mensquote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ook. Jammer dat ik het 3 dagen per week voor de andere 4 verneuk.
Ik ga meestal niet eens stappenquote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoveel stappen is ook niet goed voor een mensMijn weekend is weer staploos ziet ernaar uit
Zaterdag hele dag congres, dus dan ben ik 's avonds echt te brak om te gaan stappen en omdat het al om 10 uur begint kan ik vrijdag ook niet
ik ben vrijdag en zaterdag in stippentquote:Op woensdag 18 november 2009 09:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Zoveel stappen is ook niet goed voor een mensMijn weekend is weer staploos ziet ernaar uit
Zaterdag hele dag congres, dus dan ben ik 's avonds echt te brak om te gaan stappen en omdat het al om 10 uur begint kan ik vrijdag ook niet
hoe wil je dan vrouwen versieren?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:41 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga meestal niet eens stappen.
Niet. Ik vind liever vrouwen leuk die ik al ken waar ik vervolgens niets aan hebquote:
Oeh, diehard feesten dusquote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben vrijdag en zaterdag in stippent
En als je dan gekoppeld wordt, wil je nietquote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet. Ik vind liever vrouwen leuk die ik al ken waar ik vervolgens niets aan heb.
er is bierquote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Oeh, diehard feesten dus
[..]
En als je dan gekoppeld wordt, wil je niet
Ik heb hele leuke vriendinnetjes, die waren allemaal op mn feestjequote:Op woensdag 18 november 2009 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er is bier
heb je leuke vriendinnetjes over dan?
dat feestje waar ik niet bij wasquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb hele leuke vriendinnetjes, die waren allemaal op mn feestje
Iedereen hier was uitgenodigdquote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Één van die feestjes waar je nooit naar toe gaat.
Jij wordt schjinbaar nog uitgenodigd.
Lekker warmquote:Op woensdag 18 november 2009 09:48 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. paracetamol is nog niet uitgewerkt, maar ik heb al wel weer 38,5 graden.Dag 5.
Ik win?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:47 schreef Stormqueen het volgende:
Inu een blubberbuik
Wedstrijdje doen?
Doe ze de groeten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:28 schreef Juup© het volgende:
Straks maar eens op de fiets de stad in, moet nog even bij DCE zijn
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook, ben gvd 2 kilo aangekomen. Kutmedicatiequote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet, ik heb me gisteren gewogen
Ik de laatste week niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2 kg? Dat is toch gewoon natuurlijke schommeling?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ook, ben gvd 2 kilo aangekomen. KutmedicatieMaar misschien eind dit jaar andere medicatie, ben benieuwd.
Als het schommelt wel ja, niet als ik er op blijf staan qua gewichtquote:Op woensdag 18 november 2009 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
2 kg? Dat is toch gewoon natuurlijke schommeling?![]()
hoeveel cijfers?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Mocht het opvallen, ik ben hyper. Mag pas na het bloedprikken mijn medicatie innemen
Ja dank je. Gelukkig ga ik op de fietsquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:34 schreef Juup© het volgende:
Gijs SPAM:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel bloed halen ze weg? Word je dan niet duizelig?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja dank je. Gelukkig ga ik op de fietsnaar het DCE dus ik kan wat energie kwijt nu maar hopen dat ik de terugweg nog haal nav mijn conditie of juist het gebrek daaraan
Hij kan niet fietsenquote:
Ik ben nu al duizeligquote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoeveel bloed halen ze weg? Word je dan niet duizelig?
Lotgenootquote:Op woensdag 18 november 2009 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
3 voor de komma, 1 na de komma (volgens de weegschaal dan).
Dat is wel echt een hele mooie foto zegquote:Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef Juup© het volgende:
Nog een van vorige winter dan:
[ afbeelding ]
Ik zit er niet ver vanaf, maar vorige week had ik er iig nog 2 voor de komma.quote:
Kreeg er ook koude knieën vanquote:Op woensdag 18 november 2009 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wel echt een hele mooie foto zeg
Verrekten lynx
jij bent langerquote:Op woensdag 18 november 2009 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zit er niet ver vanaf, maar vorige week had ik er iig nog 2 voor de komma.
Vijf jaar aantoonbare werkervaring als adviseur was misschien ook wel iets teveel van het goede.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Balen zeg, gr8w8, dat het niks is geworden
Maar je begrijpt dus ook waar ik steeds tegenaan loop![]()
"Leuke meid, veel pit, past goed bij ons, maaaaaaaaaaaarrrrrrr we zoeken toch iemand met wat meer ervaring"![]()
Ik weet het, maar ik ben niet zo enorm lang hoor. Ben als het goed is 187cm of 188cm dus valt wel mee vind ik. Maar die posting was meer bedoeld als sneer naar mezelf omdat ik gewoon nog steeds te zwaar ben vind ik. 100 kg zou een mooi gewicht zijn, maar dan moet ik extreem veel gaan sporten en daar ben ik te lui voor.quote:
Vergeet niet dat we ook meer energie verbruiken en dus meer moéten eten.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen ben ik wat langer en ben een man en die zijn per definitie zwaarder gebouwd
Ik had al wat andersquote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mooie foto van Gijs. Wat zou ie denken nu? Ik wil naar binnen? "Baas, je bent misschien wel langer en zwaarder gebouwd (als man zijnde), maar ooit zal ik je ......."quote:Op woensdag 18 november 2009 10:39 schreef Juup© het volgende:
Nog een van vorige winter dan:
[ afbeelding ]
Tuurlijk voel je snel genoeg of het welgemeend is of dat ze het uit een soort coulance zeggen. Er moet toch een bepaalde chemie zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vijf jaar aantoonbare werkervaring als adviseur was misschien ook wel iets teveel van het goede.Medewerker, jr adviseur, dat telde niet. Maar op grond van motivatie en de manier waarop mijn schrijfsels ehm geschreven waren wilde ze me toch graag even zien... Ik probeer dan wel even er doorheen te prikken. Zeggen ze dat aardige omdat ze het echt vinden? Dat dacht ik nu zeker van wel. Kleine opmerkingen tussendoor, hoe het gesprek ging (gesprek dus, geen eenzijdig vragenvuur), de feedback, dat wees daar wel op. Hoe dan ook sta je nog steeds zonder baan inderdaad...
Ik moet wel meer aandacht geven aan die werkzaamheden voor de aanbesteding en tijdens de implementatie, merk dat men daar snel naar kijkt. Zeker in het omgaan met druk: Kind, verhuizen, studie, én die toestand op werk. Da's niet niks om tegelijk te hebben.
Heb jij trouwens niet gedacht om voor jezelf te beginnen?
Heb je nog wel een baan nu dan?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vijf jaar aantoonbare werkervaring als adviseur was misschien ook wel iets teveel van het goede.Medewerker, jr adviseur, dat telde niet. Maar op grond van motivatie en de manier waarop mijn schrijfsels ehm geschreven waren wilde ze me toch graag even zien... Ik probeer dan wel even er doorheen te prikken. Zeggen ze dat aardige omdat ze het echt vinden? Dat dacht ik nu zeker van wel. Kleine opmerkingen tussendoor, hoe het gesprek ging (gesprek dus, geen eenzijdig vragenvuur), de feedback, dat wees daar wel op. Hoe dan ook sta je nog steeds zonder baan inderdaad...
Ik moet wel meer aandacht geven aan die werkzaamheden voor de aanbesteding en tijdens de implementatie, merk dat men daar snel naar kijkt. Zeker in het omgaan met druk: Kind, verhuizen, studie, én die toestand op werk. Da's niet niks om tegelijk te hebben.
Heb jij trouwens niet gedacht om voor jezelf te beginnen?
Ik dus niet, ik voer weinig uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we ook meer energie verbruiken en dus meer moéten eten.
Lijkt me superinteressant, maar word je daar niet hartstikke paranoïde van?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:57 schreef Juup© het volgende:
Straks ook maar even bij van Selexys/van Piere binnengaan, boek is binnen dat ik besteld heb![]()
[ afbeelding ]
Nee, juist reuze interessant. Tevens is het is niet zo dat er een en al berekeningen instaan, want dan zou ik er idd gek van wordenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me superinteressant, maar word je daar niet hartstikke paranoïde van?
21 ooit gezien?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, juist reuze interessant. Tevens is het is niet zo dat er een en al berekeningen instaan, want dan zou ik er idd gek van worden
Nee, maar ik doe niet aan kaarten tellenquote:
Oh, het is dan een ander getalquote:Op woensdag 18 november 2009 11:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe niet aan kaarten tellenAls je die dingen allemaal kunt onthouden dan ben je erg goed vind ik.
quote:Walter Sparrow is a family-man married with Agatha Sparrow, and works catching dogs in the Department of Animal Control and has a teenager son very close to his wife and him. On the day of his birthday, he is bitten by a dog and comes late to meet Agatha. While waiting for him, Agatha buys a detective book with a novel about the mystery around the number 23 in a bookstore as a gift to Walther. He becomes captivated with the story and obsessed with the number 23, finding many coincidences with his own life, and he decides to find the author, believing the story is about him. His further investigation discloses a mysterious situation that makes Walther paranoid.
Of bedoel jij: 21quote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, het is dan een ander getalga het ff opzoeken
Die heb ik gezien jaquote:Op woensdag 18 november 2009 11:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, het is dan een ander getalga het ff opzoeken
Het was 23
[..]
Dat ook. En snotkoning, op dit moment.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie al dat ik nogal andere dingen leesMomenteel:
[ afbeelding ]
of je leest gewoon ontzettend langzaamquote:Op woensdag 18 november 2009 11:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
Wel heel leukAlleen wel erg dik en het leest best langzaam... Lees elke dag 80 min (40 min treinen per keer), maar ben er toch al wel een maand ofzo in bezig...
Staat er togquote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je leest gewoon ontzettend langzaam
Als dat zo was, was ik nooit afgestudeerdquote:Op woensdag 18 november 2009 11:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je leest gewoon ontzettend langzaam
Heb je dan geen koppijn naderhand?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik nooit afgestudeerdIk lees heel erg snel, maar ik lees nooit de hele zin. En normaal gesproken is een tekst dan zelf in te vullen, maar bij goede werken is het meestal toch nodig om alles te lezen... Zoals bij dit boek
Chicklits heb ik meestal in een dag wel uit, de laatste Harry Potter heb ik een weekend over gedaan
Sla ik even op, lijkt mij een mooi verhaal.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie al dat ik nogal andere dingen leesMomenteel:
[ afbeelding ]
Nee, ben erop getraind hequote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je dan geen koppijn naderhand?
Naja, ik kan ook al lezen sinds ik zindelijk ben en veel, maar als ik in een weekend 700 pagina's lees heb ik toch wel hoofdpijn hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ben erop getraind heIk lees al sinds ik kan lezen heel veel, dus ben er wel een beetje op afgesteld. Volgens mij heb ik mezelf een beetje het snellezen-concept aangeleerd...
Dat doe ik ook altijd. Soms heeft dat het effect dat een artikel onbegrijpbaar is totdat ik het wat langzamer opnieuw leesquote:Op woensdag 18 november 2009 11:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als dat zo was, was ik nooit afgestudeerdIk lees heel erg snel, maar ik lees nooit de hele zin. En normaal gesproken is een tekst dan zelf in te vullen, maar bij goede werken is het meestal toch nodig om alles te lezen... Zoals bij dit boek
Chicklits heb ik meestal in een dag wel uit, de laatste Harry Potter heb ik een weekend over gedaan
quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
mobiele badkamer
Blijven douchen tijdens verbouwing Huur een badkamer op wielen
www.badkameropwielen.nl
Of het mooi is weet ik niet, ik ben pas bij pagina 50 en het gaat over een euthanasie-arts die afgeslacht wordt in een busje. Dus voornamelijk bloederigquote:Op woensdag 18 november 2009 11:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sla ik even op, lijkt mij een mooi verhaal.
Toen de flat in Amsterdam gereneveerd werd, ging ik elke dag sporten. Daar was ook een douche. En een bar.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
mobiele badkamer
Blijven douchen tijdens verbouwing Huur een badkamer op wielen
www.badkameropwielen.nl
Idem.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Soms heeft dat het effect dat een artikel onbegrijpbaar is totdat ik het wat langzamer opnieuw lees.
Kraan huren en hop, in de achtertuin.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in de winter met mijn handdoekje naar de oprit lopen om daar te gaan douchen.
Ze kunnen ook nog wel een copywriter gebruikenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al in de winter met mijn handdoekje naar de oprit lopen om daar te gaan douchen.
Neh, dat is gewoon een dirty mind, jij vuilsletje!quote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Idem.Ik lees vooral waardeloos slecht.
Laatst stond er op een auto www.vulsetje.nl en ik las oprecht www.vuilsletje.nl.
Biedt jezelf aan als freelance copywriter.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog wel een copywriter gebruiken
De mobiele badkamer is te huur. De mobiele badkamer is te koop.
De mobiele badkamer is te leasen. De mobiele badkamer is op 4 plaatsen in Nederland te huur:
Wijchen (hoofdvestiging), Hoek van Holland, Lemmer en Daarlerveen.
Oh nee, nergens last van... Heb ook voor mn studie vaak zoveel moeten lezen in een paar dagen, dus het kwam ook wel vaker voor.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik kan ook al lezen sinds ik zindelijk ben en veel, maar als ik in een weekend 700 pagina's lees heb ik toch wel hoofdpijn hoor
Je kunt beter langzamer lezen dan alles 2xquote:Op woensdag 18 november 2009 11:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd. Soms heeft dat het effect dat een artikel onbegrijpbaar is totdat ik het wat langzamer opnieuw lees.
Biedt?quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Biedt jezelf aan als freelance copywriter.
gebiedtende wijs.quote:
Ik vergeet de gebiedende wijs altijd.quote:
quote:
Maar jij bent dan psychologisch ook niet helemaal 100%. Net zoals ongeveer iedereen in dit topicquote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
Echt, die huisartsen van tegenwoordig gooien alles op psychologieIk ben aan het proberen om vast te laten stellen of mijn hypermobiliteit genetisch is of niet, maar dit duurt nogal lang en verschillende doktoren en fysio's en moeite, wat allemaal al te verwachten was.
Nu wil ik ook graag laten kijken of ik een nachtschade-allergie heb, omdat ik denk dat mijn slechte huid daar iets mee te maken heeft, krijg ik als reactie van de huisarts dat ik wel moet oppassen dat ik niet teveel laat onderzoeken om zo vage klachten te laten bekijken en of alles wel goed gaat
De vorige huisarts zei ook al dat ik me te druk maakte toen ik langskwam omdat ik altijd zo moe was
Volgens mij ben ik psychologisch wel in orde hoor... Wat is er dan vreemd aan me?quote:Op woensdag 18 november 2009 12:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar jij bent dan psychologisch ook niet helemaal 100%. Net zoals ongeveer iedereen in dit topic.
En terecht, je bent gewoon een hypochonderquote:Op woensdag 18 november 2009 12:07 schreef Inu het volgende:
Echt, die huisartsen van tegenwoordig gooien alles op psychologieIk ben aan het proberen om vast te laten stellen of mijn hypermobiliteit genetisch is of niet, maar dit duurt nogal lang en verschillende doktoren en fysio's en moeite, wat allemaal al te verwachten was.
Nu wil ik ook graag laten kijken of ik een nachtschade-allergie heb, omdat ik denk dat mijn slechte huid daar iets mee te maken heeft, krijg ik als reactie van de huisarts dat ik wel moet oppassen dat ik niet teveel laat onderzoeken om zo vage klachten te laten bekijken en of alles wel goed gaat
De vorige huisarts zei ook al dat ik me te druk maakte toen ik langskwam omdat ik altijd zo moe was
[inkoppertje]quote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik psychologisch wel in orde hoor... Wat is er dan vreemd aan me?
En ik ben gepestquote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht, je bent gewoon een hypochonder
Mja, maar in hoeverre is dat handig? Ik snap je bezorgdheid wel, maar ik snap het standpunt van de dokter ook wel. Je moet niet ineens overal wat achter gaan zoeken, da's niet goed voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
En ik ben gepest
Ik ben gewoon lui geweest in naar de dokter gaan de afgelopen jaren en dacht dat het nu wel eens tijd was om alles op te lossen
Ik heb er echt last van, omdat ik het niet prettig vind. En ik merk dat het verandert naarmate ik iets wel of niet eet, alleen ik weet niet precies wat ik moet vermijden. Als ze daar met een bloedtest achter kunnen komen, kan ik daar voortaan rekening mee houdenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, maar in hoeverre is dat handig? Ik snap je bezorgdheid wel, maar ik snap het standpunt van de dokter ook wel. Je moet niet ineens overal wat achter gaan zoeken, da's niet goed voor je
ik heb ook een moeilijke huid, vol bultjes enzo, maar ik heb er nog niet bijna aan gedacht om daar ooit mee naar de dokter te gaan. In hoeverre heb je er echt last van? En verandert er iets als je dan toch een "diagnose" hebt?
Is dat g33k talk voor: ik moet poepen?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:07 schreef ArTiC het volgende:
voor de 4e x (+ 1x telefoon resetten) vandaag: reboot time
Nee. Poepen is je darmen defragmenterenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Is dat g33k talk voor: ik moet poepen?
Of "Kijk het nog even aan, kom over 2 weken maar terug."quote:Op woensdag 18 november 2009 12:34 schreef gr8w8 het volgende:
Huisartsen, volgens mij zeggen ze in 99% van de gevallen: "Rustig aan doen, luister naar je lichaam."
Maar daar luistert mijn werk niet naar.
De mijne gooien dus alles op je geestelijke gesteldheid. "Gaat alles wel goed thuis?" heb ik al regelmatig gehoordquote:Op woensdag 18 november 2009 13:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of "Kijk het nog even aan, kom over 2 weken maar terug."
Mijn vorige huisarts verklaarde mijn vermoeidheid met:quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
De mijne gooien dus alles op je geestelijke gesteldheid. "Gaat alles wel goed thuis?" heb ik al regelmatig gehoord
quote:"Sommige mensen hebben een grote batterij en sommige een klein batterijtje. Jij hebt gewoon een klein batterijtje en daar moet je je levensstijl op aanpassen"
Hoeveel kcal is 5 handjes pepernoten?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
En dan te bedenken dat ik op een hongerige middag makkelijk zo'n plak cake en een reep uit de automaat trek. Kaching, daar gaan weer 500 kcal! Blikje cola d'rbij?
Wat is een handje?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoeveel kcal is 5 handjes pepernoten?![]()
Whoa! *broertje smst*quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
En ze geven overal stappentellers bij weg tegenwoordig. Zou het niet iets zijn om een CALculator te ontwikkelen? Een sleutelhanger-achtig ding waar je alles op kan invoeren wat je per dag eet en dat het ding dan bijhoudt hoeveel je hebt gehad. Je hebt zat PC-apps maar daar moet je weer voor achter de PC zitten. Of misschien een telefoonapplicatie daar voor maken. Ik denk dat dat best werkt, je wordt er namelijk mee geconfronteerd op het moment dat je het in je mond wil stoppen, dus dan kan je je nog bedenken.
Da's toch niet zo erg, dan heb je nog een beetje backup als het tegenvaltquote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef bleiblei het volgende:
Hoppetee, ipv. een team van 9 man, zijn er het eerste half jaar 11 man extra nodig voor "mijn" team.
Helaas durven ze mij daarom niet na release 1 het in mijn eentje te laten doen, dus houdt de huidige PL tot juli 2010 mijn handje vast.
Zelluf doen!!quote:Op woensdag 18 november 2009 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch niet zo erg, dan heb je nog een beetje backup als het tegenvalt
quote:DOETINCHEM - Het bedrijf Concrete Software heeft een programma ontwikkeld waarmee consumenten bij McDonald's via hun iPod of iPhone razendsnel calorieen kunnen tellen.
Het Amerikaanse bedrijf vergaarde nutritionele informatie van circa vijftig fast food ketens in de VS en laadde deze data in het programma.
Via een druk op de knop op iPod of iPhone kunnen consumenten per keten zien hoeveel energie en macronutriënten (vet, koolhydraten, eiwit en vezels) de afzonderlijke menu-items bevatten.
Concrete Sofware zal het programma regelmatig updaten met nieuwe ketens en nieuwe productitems als deze worden toegevoegd door de fast food ketens die al in het systeem zitten.
quote:Op woensdag 18 november 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is een handje?
Stel dat een handje 15 gram is, dan zijn 5 handjes kruidnoten 322 kcal
Ik had dat standaard op mijn telefoon zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
En ze geven overal stappentellers bij weg tegenwoordig. Zou het niet iets zijn om een CALculator te ontwikkelen? Een sleutelhanger-achtig ding waar je alles op kan invoeren wat je per dag eet en dat het ding dan bijhoudt hoeveel je hebt gehad. Je hebt zat PC-apps maar daar moet je weer voor achter de PC zitten. Of misschien een telefoonapplicatie daar voor maken. Ik denk dat dat best werkt, je wordt er namelijk mee geconfronteerd op het moment dat je het in je mond wil stoppen, dus dan kan je je nog bedenken.
Jij had toch ook gewrichtsproblemen? Wat zegt je fysio daar dan over?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn vorige huisarts verklaarde mijn vermoeidheid met:
[..]
Ik was toen 24 oid, geen 12.
Denk trouwens dat hij mij niet van achteren had gezien, dan was hij nooit over een kleine batterij begonnen.![]()
Dat ze een te grote batterij meesjouwtquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij had toch ook gewrichtsproblemen? Wat zegt je fysio daar dan over?
Zie de r tussen w en iquote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat ze een te grote batterij meesjouwt
zat ik maar tussen w en i in....mits w en i allebei geile chicks zijn dan.quote:
Ik ben ArTiC, niet Googlequote:Op woensdag 18 november 2009 13:53 schreef Inu het volgende:
Kan iemand hier me een voorbeeld geven van een Dublin Core entry?
Ik heb al gegoogledquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben ArTiC, niet Google![]()
en trouwens...jij hebt ervoor gestudeerd
en wij weten het wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogledEn ik weet niet hoe zoiets eruit ziet, dus waar ik precies naar moet kijken
Gewoon een barcode scanner app. Die zullen toch wel bestaan? Ik kan met mijn mobiel ook visitekaartjes inscannen, wordt meteen omgezet in een contactpersoon. Alleen even controleren of alles op de goede plek is gezet, klaar. Met een barcode moet dat zeker lukken, mits die producten dan ergens in een beschikbare database staan?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
tja... uhmmm...quote:Op woensdag 18 november 2009 13:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij had toch ook gewrichtsproblemen? Wat zegt je fysio daar dan over?
Zit papa ook op Fok dan?quote:
Nokia N95 kan barcodes scannen, standaard alleen 3D barcodes maar er zijn ook apps voor 2D barcodesquote:Op woensdag 18 november 2009 14:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gewoon een barcode scanner app. Die zullen toch wel bestaan? Ik kan met mijn mobiel ook visitekaartjes inscannen, wordt meteen omgezet in een contactpersoon. Alleen even controleren of alles op de goede plek is gezet, klaar. Met een barcode moet dat zeker lukken, mits die producten dan ergens in een beschikbare database staan?
Oh, mijn fysio zei dat veel mensen die met moeheidsklachten komen vaak hypermobiel zijn bijvoorbeeld. Omdat je lichaam harder werkt om alle klappen op te vangen en alles te compenseren en dat je daardoor dus sneller moe wordt. Leek me wel een logische verklaringquote:Op woensdag 18 november 2009 14:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
tja... uhmmm...
Ik heb eigenlijk nooit gevraagd naar het verband met de vermoeidheid, althans niet expliciet.![]()
Fysio's weten toch niet wat me mankeert.Ze spreken elkaar enorm tegen.
Ik ben juist hypo-mobiel.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, mijn fysio zei dat veel mensen die met moeheidsklachten komen vaak hypermobiel zijn bijvoorbeeld. Omdat je lichaam harder werkt om alle klappen op te vangen en alles te compenseren en dat je daardoor dus sneller moe wordt. Leek me wel een logische verklaring
Ja, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 november 2009 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben juist hypo-mobiel.Misschien dat ik wel moe ben omdat dus iedere beweging meer moeite kost dan bij een ander.
Ben ook best vaak niet in staat om te sporten, wat niet heel bevordelijk is voor mijn algehele gezondheid.
De masseuse kneep in mn polsen bij die massage en ze kneep ze zowat fijn, zo slap dat ze zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 14:16 schreef Levitation het volgende:
Bij mijn onderarmen kun je het ook echt zien dat mijn polsen slecht zijn, die spieren zijn overontwikkeld.
En ik kop 'm zelf meteen even in:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, mooiquote:Op woensdag 18 november 2009 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of het mooi is weet ik niet, ik ben pas bij pagina 50 en het gaat over een euthanasie-arts die afgeslacht wordt in een busje. Dus voornamelijk bloederigMaar misschien ontwikkelt het zich nog naar iets moois.
Ik lees bijna alles 2 maal, ik ben geneigd veel over te slaan en dan moet ik weer teruglezen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:49 schreef Inu het volgende:
Je kunt beter langzamer lezen dan alles 2x
In Thailand heb ik me ooit laten masseren, arme mensje kreeg mijn beenspieren helemaal niet gemasseerd. Ze was best sterk, maar mijn beenspieren waren hard als beton en ze kreeg ze echt niet los. Had het wel met haar te doen.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
De masseuse kneep in mn polsen bij die massage en ze kneep ze zowat fijn, zo slap dat ze zijnZe schrok er zelf helemaal van
Bij mij zijn mijn buikspieren heel sterk, omdat mijn rug heel slap is...
Daar ga jij al.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik psychologisch wel in orde hoor... Wat is er dan vreemd aan me?
ze hebben je ontslagen?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:31 schreef r8ality het volgende:
Woei, hardnekkig irritant probleem ws. opgelost @ work.
quote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 14:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik haat kabouter Wesley GODMILJAAR
Mijn shirt wordt vandaag bezorgdquote:
Is wel een contradictie, jij en een kabouterquote:Op woensdag 18 november 2009 14:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Mijn shirt wordt vandaag bezorgd. Morgen ophalen @ postkantoor dus ws.
.
Niet perse, ze willen gewoon een nulmeting doen om er zeker van te zijn dat er geen schades worden gemeld die niet door hen gedaan zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
Apart. Ze gaan hier appartementen bouwen op de hoek, met daaronder twee supermarkten en nog wat horeca (Bier op loopafstand), dat was al bekend natuurlijk. Valt net een brief in de bus dat ze zowel van binnen als buiten alle huizen in de buurt gaan inspecteren op schade, zodat als er schade geclaimed wordt, ook duidelijk is wat er komt door die bouw.
Klinkt als dat ze gaan heien. Maar goed, deze huizen zijn een jaar oud. Ik weet dat zo'n actie en brief standaard is, maar eigenlijk beweren ze dus dat een huis van een jaar oud mogelijk al op instorten kan staan, buiten aansprakelijkheid van de bouwer om?
Alleen bloed. Heb 30 minuten geleden mijn medicatie ingenomen en ben nu aan het wachten tot het gaat werken, ben hyper.quote:
skoeterrrrrr bek in ta hausssssssquote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen bloed. Heb 30 minuten geleden mijn medicatie ingenomen en ben nu aan het wachten tot het gaat werken, ben hyper.
Nieuwe albumquote:
leeft die kerel nog?quote:
Zou zo maar eens kunnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Levitation het volgende:
Volgens mij stuitert juupske dit topic in no-time vol!
je bent toch niet van plan dood te gaan he?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen.
Moet ergens een mp3 van waarheen,waarvoor van Mieke Telkamp zien te vinden.
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent toch niet van plan dood te gaan he?
serieus..je gaat toch niet waarheen, waarvoor laten spelenquote:Op woensdag 18 november 2009 15:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
NeeMaar ben wat in elkaar aan het flansen mocht het wel gebeuren. Ben graag voorbereid
Als begin wel, wat er daarna komt is wat heftigerquote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
serieus..je gaat toch niet waarheen, waarvoor laten spelen
ik meld me alvast afquote:Op woensdag 18 november 2009 15:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als begin wel, wat er daarna komt is wat heftiger
Het is ook geen weer om buiten te staanquote:
Nummer al weer gewist, was een opname van de Dik voor Mekaar Showquote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook geen weer om buiten te staan
't Is best lekker buiten, waait alleen een beetje hard.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is ook geen weer om buiten te staan
juist nietquote:
Juist een nieuwbouwhuis is gevoelig voor scheuren omdat het huis zich nog moet "zetten".quote:Op woensdag 18 november 2009 14:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet perse, ze willen gewoon een nulmeting doen om er zeker van te zijn dat er geen schades worden gemeld die niet door hen gedaan zijn.
Bij mijn nieuwbouwappartementje zit ook al een scheur boven mn deur, maar dat is volgens mij meer door de slechte afwerking ipv dat het huis op instorten staat.
Ik heb niks gestucd, gewoon geverfdquote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist een nieuwbouwhuis is gevoelig voor scheuren omdat het huis zich nog moet "zetten".
Is ook één van de redenen waarom er vaak afgeraden wordt een huis direct te stucen als het opgeleverd wordt.
Het zetten van zo een huis is overigens geen probleem. Scheuren dmv. bouwactiviteiten in de buurt isnie zo handig.
Alleen "Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?" krijg je te horen, wat erna komt is weer iets anders aan elkaar scratchedquote:
Hmmm dat is lastig dan, wij willen misschien wel laten stuken in het begin. Even over nadenken dan.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Juist een nieuwbouwhuis is gevoelig voor scheuren omdat het huis zich nog moet "zetten".
Is ook één van de redenen waarom er vaak afgeraden wordt een huis direct te stucen als het opgeleverd wordt.
Het zetten van zo een huis is overigens geen probleem. Scheuren dmv. bouwactiviteiten in de buurt isnie zo handig.
en er komt een clown die ballondiertjes maakt?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen "Waarheen leidt de weg die we moeten gaan?" krijg je te horen, wat erna komt is weer iets anders aan elkaar scratched
Nee klopt. Maar die kleine scheuren vergoeden ze ook niet. En grote scheuren die er nu al zijn vallen nog steeds onder de garantie, komen ze er door die bouw dan dus voor de bouwer van die appartementen. Dat ze dat nou eens anders regelen. Gewoon even kijken uiteraard, maar als e iets is lekker zelf met elkaar uitvechten in plaats van bewoners etteren, vervolgens gaan die naar de verzekering, die stelt aansprakelijk, ene partij stelt de ander aansprakelijk, en die weigert, en weer terug, et cetera. Haal daar nou gewoon die consument tussenuit. Erken dat er schade is die niet valt onder verantwoordelijkheid consument en durf die stap dan te zetten dat je dat als partijen gezamenlijk oppikt en vecht het achter de schermen uit. Betaald moet het toch, zo kost het alleen maar meer tijd, geld en veel ongemak.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, als je niet te belabberd bent om na een jaar de scheurtjes weg te werken is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmmm dat is lastig dan, wij willen misschien wel laten stuken in het begin. Even over nadenken dan.
Goed ideequote:Op woensdag 18 november 2009 15:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en er komt een clown die ballondiertjes maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |