SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef BaRdmann het volgende:Kweenie hoor maar een plaatje in spoilertags zetten heeft niet zo veel zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Das waarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef BaRdmann het volgende:
Jama, het is wel een spoiler!
Hoezo niet zo veel zin? Ik moet er echt op klikken hoor voordat ik het plaatje te zien krijg.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar een plaatje in spoilertags zetten heeft niet zo veel zin
Ah dan zal het aan de lay-out liggen. Ik gebruik de oudequote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef Tim86 het volgende:
Inderdaad, werkt alleen niet bij mobiele site en bij die oude lay-out.
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef BaRdmann het volgende:
We begin our story on a market in Ancient Greece...
Ik vond het jammer dat Sheldon Physica niet daadwerkelijk in het Grieks schreef (φυσική).quote:Op donderdag 10 december 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Sheldon bedoelde dat massa niet uitmaakte omdat het weggestreept kon worden uit de equation, toen Penny het niet snapte. Jammer dat ze daar niet lastigere dingen voor nemen, die ik niet snap enzo.
epguide is your friendquote:Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef remlof het volgende:
Ik ben bij. Wanneer wordt de volgende episode uitgezonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |