quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef brtausi het volgende:
Sheldon over een inside job
Windows 7 is much more userfriendly than windows vista......... I don't like that![]()
En dan aan het einde als Wolowitz hem ook begroet en dat hij dan zegt "interesting, the acquintance is the first one to greet me" Of iets in die richtingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
3 friends & 1 treasured Acquintance..
Volgens mij is dat het ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef Mirel het volgende:
Hij heeft tegen iedereen iets, maar Wolowitz vond ie altijd nep omdat ie een engineering degree heeft.
Ik snapquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:28 schreef Tegan het volgende:
Weet ik, maar in eerste instantie dacht ik dat hij Penny bedoelde, toen nog niet duidelijk was dat het Wolowitz was...
Dat issie elke weekquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:33 schreef JMarsden het volgende:
Ik weet het niet, maar ik vond Sheldon in de aflevering van deze week maar een beetje irritant, ongeleid projectiel.
Nee, vind em leuker in voorgaande afleveringen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef brtausi het volgende:
Sheldon over een inside job
Windows 7 is much more userfriendly than windows vista......... I don't like that![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef BaRdmann het volgende:
Nieuwe Inhoud:Klinkt hilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:47 schreef BaRdmann het volgende:
Nieuwe Inhoud:Ik zie het nu al voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker blijven plakken hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |