sorryquote:
Spelen ze tegen Spanje?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef leetzors het volgende:
Verkapt-kijk mij naar voetbal gaan topic
O ja, ik heb ook een shirtje van Torres uit Thailand meegenomen. Net echt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:01 schreef guapo het volgende:
[..]
Spelen ze tegen Spanje?
Ik denk dat Torres er 3 inschopt.
Ik ga niet voor de wedstrijd, ik ga omdat het iets is met mensen van mn oude school, is wel leuk om eens wat te doen met een groepje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef morningstorm het volgende:
verkapt ik-heb-kaartjes-voor-de-nederland-???-wedstrijden.
P.S. verspilling van je geld om te zien hoe Nederland een beetje aanbaggert..
ohhh nu je een shitload over je heen krijgt dan ga je opeens met oude vriendenquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de wedstrijd, ik ga omdat het iets is met mensen van mn oude school, is wel leuk om eens wat te doen met een groepje.(Jong) Oranje
Omdat niemand anders erop reageert, quote je jezelf maar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:02 schreef guapo het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook een shirtje van Torres uit Thailand meegenomen. Net echt.
Ja want een paar posts hiervoor had ik dat ook al niet gezegd inderdaad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:06 schreef morningstorm het volgende:
[..]
ohhh nu je een shitload over je heen krijgt dan ga je opeens met oude vrienden
TS fluit op zijn oude vrienden hun piemelquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Dat moet je met een eikeldopje doen, die gaan net zo hard
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS fluit op zijn oude vrienden hun piemel
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
TS fluit op zijn oude vrienden hun piemel
Als je niet voor het voetbal gaat, waarom moet je dan fluiten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:04 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik ga niet voor de wedstrijd, ik ga omdat het iets is met mensen van mn oude school, is wel leuk om eens wat te doen met een groepje.(Jong) Oranje
Penisbaard is terugquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:57 schreef Penisbaard het volgende:
Pas je wel mooi tussen dat gehandicapte Oranjepubliek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |