abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2000 @ 19:57:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251757
Seki:
Okee, eindelijk heb ik dan alle eikels bij elkaar! Als we dan allemaal even onze gore rotsmoelen houden en effe naar mij luisteren! Dit is zo'n beetje het grootste fucking dierenpark van heel Nederland, weet je. Tering man, moet je voorstellen, kolere. Dan heb je links die gore roze pokkeflamingo's...neeee, je andere links eikel! Je moet opletten lul, ik sta hier niet voor de kat z'n kut te lullen weet je. Nou gaan we met z'n allen in peletonformatie naar de kloteberen, die zijn pas cool , heee jongetje je moet wel in het peleton blijven lopen anders voer ik je aan de beren. En als iemand het waagt om te deserteren sla ik 'm voor z'n bek, dat zijn laffe maten-naaierige streken. LEFT-RIGHT-LEFT.....LEFT-RIGHT-LEFT...PELETON...HALT!!!Stelletje fuckers!!Oprotten!!! Ik heb hier geen zin in hoor, Aziz, eikel....doe jij het maar lekker.
Aziz:
Okee mensen, dit zijn dus de beren. Beren zijn altijd heel close met elkaar weet je...het is echt een hechte familie...ze zijn altijd heel eerlijk en open tegen elkaar. Kijk daar heb je vader Beer met zijn zoontje....ja die mag 'm wel elke dag zien , niet zoals ik, ik mag mijn kind nooit zien weet je, ik heb m'n kind al zeven maanden niet gezien. Jaaa, ik heb z'n moeder laatst een brief geschreven...ik weet niet of beren dat ook kunnen, ze kunnen geloof ik wel broodjes smeren, maar ik heb nog nooit een beer een brief zien schrijven....iedereen vond het een mooie brief...ik heb 'm bij me...zal ik 'm even aan jullie voorlezen? Lees, lees,....ja ik kan nu echt niet verder lezen daar wordt ik zo emotioneel van.... neee, het *snik* spijt me....het gaat niet *snik* Ik ga effe weg, effe een kutstreek uithalen met Jop en Antonette.

Aziz keert snikkend terug naar de bus, waar een opgefokte Seki hem opwacht.

Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 9 maart 2000 @ 20:02:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_251758
LOL
pi_251759
waaaaanzinnig !!!!
De tranen biggelen over m'n wangen(niet vanwege dat zielige verhaal van Aziz hoor )

Maar Willeke was er ook bij hoor, heb je daar ook nog een verslag van ?

Van alles is weer waardeloos

donderdag 9 maart 2000 @ 20:21:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251760
Pret!! Heel erg veel pret!!!

donderdag 9 maart 2000 @ 20:22:00 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251761
Tja, dat weet ik maar ik heb eerst even een dosis inspiratie nodig. Willeke is voor mij niets meer dan een saaie brabantse weidepaal... niet echt inspirerend dus..

Misschien dat jij er op door kan breien, of iemand anders die de averechtse steek kan? Boordsteek is ook goed, als je maar wel goed afkant

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:35:00 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251762
Super Super Super LOL
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_251763
quote:
op 03-09-2000 om 08:22 PM schreef Puckzzz het volgende:
Tja, dat weet ik maar ik heb eerst even een dosis inspiratie nodig. Willeke is voor mij niets meer dan een saaie brabantse weidepaal... niet echt inspirerend dus..

Misschien dat jij er op door kan breien, of iemand anders die de averechtse steek kan? Boordsteek is ook goed, als je maar wel goed afkant

Grtz.
Puckzzz

En een bordeelsteek, is dat ook goed?

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251764
Ik was vandaag in Burgers bush, en wat schetst mijn verbazing, ze hebben daar tegenwoordig gorilla`s met rode winterjassen aan, echt waar.
oke
  donderdag 9 maart 2000 @ 22:39:00 #9
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251765
quote:
op 03-09-2000 om 10:24 PM schreef lizzy het volgende:
Ik was vandaag in Burgers bush, en wat schetst mijn verbazing, ze hebben daar tegenwoordig gorilla`s met rode winterjassen aan, echt waar.

Was het niet een jakhals ??

pi_251766

*Klapklapklapklapklapklap.......*
Zolang er was is, is er leven.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 04:20:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251767
quote:
op 03-09-2000 om 08:22 PM schreef Puckzzz het volgende:

Beledigd zoek ik mijn bed op. Nou jááá zeg!!
Grrrrrr

[Dit bericht is gewijzigd door Roache (Datum 10 Maart 2000).]

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 07:31:00 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_251768
quote:
op 03-10-2000 om 04:20 AM schreef Roache het volgende:
Beledigd zoek ik mijn bed op. Nou jááá zeg!!
Grrrrrr

Oeps, heb ik je beledigd? okee, bij deze mijn excuses voor alle weidepalen uit de andere delen van Nederland

Grtz.
Puckzzz.

pi_251769
Retegoed stukje, schat *kus*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')