Want die betaalt geen belasting?quote:
Lucie zeker, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:11 schreef error_404 het volgende:
Ik heb een zwoele Vlaamse vrouwenstem (op de tomtom...)
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb Bassie, en die krijg ik er met geen mogelijkheid weer vanaf. Wat heb ik een hekel gekregen aan die kut-clown zeg...
Adriaaaaanntjuuuhhhh!!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik heb Bassie, en die krijg ik er met geen mogelijkheid weer vanaf. Wat heb ik een hekel gekregen aan die kut-clown zeg...
Joh.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef EINZ het volgende:
Het gaat hier overigens niet om welke TomTom stem je hebt, maar om uitspraken welke Camiel Eurlings zomaar zou kunnen doen.
Via GPS, dus die mag je dan ook vast betalen aan de Nederlandse staat. Jeeh. Maar wat als je nu aan een auto kunt komen die in het buitenland geregistreerd staat, dan heb je geen kastje? En dus hoef je ook niets te betalen, en aangezien het toch vrij verkeer van personen is.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:57 schreef Salatrel het volgende:
wat ik me nou trouwens afvraag he..... hoe zit dat eigelijk met kilometers die je in het buitenland maakt?
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:57 schreef Quara het volgende:
[..]
Via GPS, dus die mag je dan ook vast betalen aan de Nederlandse staat. Jeeh. Maar wat als je nu aan een auto kunt komen die in het buitenland geregistreerd staat, dan heb je geen kastje? En dus hoef je ook niets te betalen, en aangezien het toch vrij verkeer van personen is.
Je mag hopen van nietquote:Op donderdag 19 november 2009 00:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt me niet.
Het gaat tot aan de grens en niet verder... En anders dek ik m'n kastje wel af zodra ik de grens over ben... Daar doet niemand meer wat aan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |