abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74776244
Ohh, ik bescherm myn broerdje al toen hij nog geheel klein was. Myn ouders adopteerdn heb vlak na zíjn geboort, zelfs de navelstreng zat er nog aan toen DHL em bracht, lievvvvv. ik heb nu een sterke band met hem, hij zie eem als maatje en broertje, hihi

maar gister kwam hij binnen gestrompelt (helemaal bleek van angst, misschien wel woede, dat kon ik niet gelyk erop uit maken, ja hallo, ik ben ook geen psychiater ofsow). Y werkt by een pizzaria als koerier, maar hij is nog maar 11, hij lijkt veel groter en ouder, hij is ook redelijk behaard voor zijn leeftijd dus ik denk dat hy daarom zo aan de slag kon als koerire. Maar ik vroeg hem watiss? Hy zij dat hij bijna dodo was gereden door een vrouw die minstends 50km per uur reed door nauwe straatsjes het was haar schuld dat hy zo verdrietig was. ik kon aan zijn kleding zien dat hij alles heeft laten lopen van bangigheid. Hy zy dat er ook allemaal haaietanden op de weg lagen die hij probeerde te ontwyken, hy wilden ook geen lekke band natuurlik! Hy is een goede werknemer, hy heeft hard voor de zaak!

Ik ben nogal geschrokken van dit alless. ik wil mij broeertje nog niet kwyt dus hoop dat het nooit weer gebeurd hoor:(

ik troost hem nu, ik voel nu zyn gezicht, er loopt een traan
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:17:08 #2
267706 stan5374
hoeverziekjetopics.nl EINZ!1!
pi_74776261
maak er een topic over..

bahbah..
Op dinsdag 17 november 2009 13:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Stan heeft natuurlijk wel een reputatie hoog te houden, qua kwaliteitstopics.
vraagjes ivm bed LEMMING !!!
pi_74776270

Leer eerst even Nederlands en probeer het dan nogmaals.
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:17:40 #5
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_74776276
Nee, doe maar niet.
And now for something completely different, I'm on a horse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')