een een bijzonder woord van dank aan de meisjes van de catering die hier al monokini de bitterballen hebben rondgedeeldquote:Op woensdag 18 november 2009 14:17 schreef Baltar het volgende:
Gatverredamme, wat heb je daar in je klauwen?
zal ik deze gelijk doormailen naar Bloehoeze ?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:49 schreef Baltar het volgende:
Voor de suicidalen onder ons geef ik nog even het nummer van Stichting Correlatie:
066 266 666
Hang je zelf niet te strak
Je kunt het kat ook op het spek binden, héquote:Op woensdag 18 november 2009 15:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik deze gelijk doormailen naar Bloehoeze ?![]()
Je mag alweer bijna naar huisquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef Vlarp het volgende:dag
Ik ben het zat, ik heb koppijn, en ik ben chago
* Xiance zet een bakje neer, wat servetjes, en wat smintjes tegen de nasmaakquote:
ik ben nooit te beroerd om de medemens te helpen om het de goede kant op te sturen, ook al is die dan van de verkeerde kantquote:Op woensdag 18 november 2009 15:44 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je kunt het kat ook op het spek binden, hé
Reikt Vlarp een koel biertje aanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:54 schreef Vlarp het volgende:
dag
Ik ben het zat, ik heb koppijn, en ik ben chago
veel gerochel, maar minder koortsquote:Op woensdag 18 november 2009 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe zijn de geluiden vandaag in het keizerlijke boudoir ?
ik ga u toch nog een langere herstelpeiode gunnenquote:Op woensdag 18 november 2009 16:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
veel gerochel, maar minder koorts
NUquote:Op woensdag 18 november 2009 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Vlarp een koel biertje aan![]()
Hips
Jezus, jij onthoudt echt alle nutteloze details heh?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel een soepje dan![]()
of ook geen kroeg vandaag ?
ik denk ook niet dat ik morgen al aant werk benquote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga u toch nog een langere herstelpeiode gunnen
zaterdag 21 nov 2009 ga ik met mijn neefjes en zwager dus kijken naar Sinterklaar en de verdwenen pakjesboot
Doe de Sint de groeten van mequote:Op woensdag 18 november 2009 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga u toch nog een langere herstelpeiode gunnen
zaterdag 21 nov 2009 ga ik met mijn neefjes en zwager dus kijken naar Sinterklaar en de verdwenen pakjesboot
welke toenmalige BN'er had er geen rol in die filmquote:Op woensdag 18 november 2009 17:00 schreef wonderer het volgende:
Filmpje wil ik ook nog steeds een keer zien. Stephen zit erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |