Ze zitten met zijn allen in de kast vandaar!quote:
nee joh. Dat zou juist een gekakel als in een kippenhok gevenquote:Op woensdag 18 november 2009 04:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze zitten met zijn allen in de kast vandaar!
dan wil jij vast honing in je rooibos thee ?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:50 schreef Baltar het volgende:
![]()
mja....
keelpijn komt weer terug.....
Dank u, zuster Cliviaquote:Op woensdag 18 november 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wil jij vast honing in je rooibos thee ?
Maar, maar.......quote:Op woensdag 18 november 2009 08:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ingenieur, u mag geen experimenten doen op mensen, en zeker niet op Buurman Boordevol
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:20 schreef Vlarp het volgende:
Zo, de mobiele ochtendploeg is er ook weer
Jee, wat een welkomquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jee, wat een welkom
Maar goed, ik ben over 10 minuten op m'n werk en er ligt nog veel werk van gisteren op me te wachten, dus ik zal weinig posten vandaag
tuurlijk wel, dat kan best even tussendoorquote:Op woensdag 18 november 2009 08:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jee, wat een welkom
Maar goed, ik ben over 10 minuten op m'n werk en er ligt nog veel werk van gisteren op me te wachten, dus ik zal weinig posten vandaag
Ja Zusterquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet met de deur slaan
denk aan de buren
Het zijn heel dunne muren
Laten we allemaal doen wat we willenquote:
Ik heb vrees ik die film van de musical met Paul de Leeuw en Loes Luca minimaal 100 keer gezienquote:
Ja Zuster, Nee Zuster is ook leuk. Die kun je best vaker zien.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb vrees ik die film van de musical met Paul de Leeuw en Loes Luca minimaal 100 keer gezien![]()
net als Filmpje
ergens heb ik in het verleden vrees ik toch een voorkeur voor wansmaak ontwikkeld
Annie in de film blijf ik toch meesterlijk vinden, zoals ook in de rechtzaal en thuis met het bloemetje van het spijt mequote:Op woensdag 18 november 2009 09:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja Zuster, Nee Zuster is ook leuk. Die kun je best vaker zien.
Filmpje kan ik echt niet meer zien. Ik was helemaal fan van Annie de Rooij, (Bob ook), maar het kan echt niet meer.![]()
Ach, daar kun je ook niets aan doen, ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is en dat is met smaak ook zo
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Annie in de film blijf ik toch meesterlijk vinden, zoals ook in de rechtzaal en thuis met het bloemetje van het spijt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |