iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden hequote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al bijna een half jaar maandelijks ja
en daar hebben we tot nu toe jullie hier in het topic ook van op de hoogte gehouden
zeker gemist die memo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al bijna een half jaar maandelijks ja
en daar hebben we tot nu toe jullie hier in het topic ook van op de hoogte gehouden
ja, die heb ik ook al een hele tijd niet gezien. Keukenkast. En NUNO is ook verdwenen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden he
ik moet nog altijd lachen als ik denk aan die keer dat we het over keukenkastje hadden, met die half bezopen vrouw die keukenkastje toch maar een rare naam vond![]()
was vanaf augustus pas 'vrij'. Dus 3½ maand is netjes, toch?! Tis niet zo dat ik jaren between jobs zit.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
hoe is het daarzo in NYC?
Al uit je extended vacation?
Nuno en Mismo zijn hem vast samen gesmeerdquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook al een hele tijd niet gezien. Keukenkast. En NUNO is ook verdwenen.
Leegloop hier.
Nee, maar alweer een baan? of druk doende?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was vanaf augustus pas 'vrij'. Dus 3½ maand is netjes, toch?! Tis niet zo dat ik jaren between jobs zit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:07 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, kijk uit!! Straks is het topic vanavond nog vol
en dat noemt mij dan een Joan Collinsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSStttttttt
Dit geeft schrik en dan valt het weer dood![]()
Indien dat gaat gebeuren, kijk ik jou erop aan
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat noemt mij dan een Joan Collins
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSStttttttt
Dit geeft schrik en dan valt het weer dood![]()
Indien dat gaat gebeuren, kijk ik jou erop aan
geef eens een hintquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Desmonkey het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar Dynasty's black bitch Dominique Deveraux
Zangeres en halfzusje van Blake Carrington.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef eens een hint
wat voor rol had zij toch weer?
want ze is toch niet dat slappe vrouwtje Kirby die met Adam ging scharrelen ?
Bronquote:Following Fallon's memorial service in "The Rescue," Dominique makes the shocking claim that she is the daughter of Blake's father Tom Carrington and his longtime mistress, Laura Matthews, and offers proof. A financially-strapped Blake makes a business deal with his half-sister: Forty percent of Denver-Carrington in exchange for 70 million dollars. This makes Dominique an enemy in Alexis Colby, who has been scheming to destroy her ex-husband Blake. When Brady learns the truth, he is furious that Dominique didn't confide in him earlier. Soon after, Brady and Dominique separate and he leaves Denver.
zegt me slechts vaag ietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:53 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zangeres en halfzusje van Blake Carrington.
[..]
Bron
Dominique was de 2de nemisis van Alexis, had toch wel een behoorlijke rol hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zegt me slechts vaag iets
kan deze storyline niet helder voor de geest krijgen
gaan jullie het nu dan toch meemaken dat roddeltante Stroekie iets niet weet![]()
keukenkastje doet me altijd denkenquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand moet mij toch op de hoogte van dit topic houden he
ik moet nog altijd lachen als ik denk aan die keer dat we het over keukenkastje hadden, met die half bezopen vrouw die keukenkastje toch maar een rare naam vond![]()
was dat voor of na Helmut Berger en Jeroen Krabbé ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dominique was de 2de nemisis van Alexis, had toch wel een behoorlijke rol hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |