Laten we vrolijk zijn en lachen!quote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Steve het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Volgens mij bij de meesten hier.
quote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Enorme kater en slechte zin.
Serieus, het was niet een heel goed plan om eerst Martini te drinken, toen wijn en toen bier. Ik drink nooit meer.
do ist der bahnhoffquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nooit te beroerd om de medemens te helpen om het de goede kant op te sturen, ook al is die dan van de verkeerde kant
Meteen bij het bier beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Enorme kater en slechte zin.
Serieus, het was niet een heel goed plan om eerst Martini te drinken, toen wijn en toen bier. Ik drink nooit meer.
Je usericon doet het niet meer.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
Vriendin was jarig. En die had dinsdagavond een feestje. En we drinken op feestjes altijd samen Martini (een fles de manquote:Op woensdag 18 november 2009 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]!
Hoe en waarom, dat is de vraag. En is dit de kater van afgelopen nacht?
Klinkt wel als een gezellige avond iig.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendin was jarig. En die had dinsdagavond een feestje. En we drinken op feestjes altijd samen Martini (een fles de man). Maar toen was het feest niet voorbij, en raakte ik met iemand aan de praat die me wijn inschonk. En bleef schenken zeg maar. En ik bleef drinken. En toen was de wijn op (omg
, er waren twee flessen en wij tweeën dronken het alleen). En toen was er nog bier, maar daar heb ik het bij een blikje gehouden denk ik
.
En toen werd je wakker met je hoofd in de pot?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vriendin was jarig. En die had dinsdagavond een feestje. En we drinken op feestjes altijd samen Martini (een fles de man). Maar toen was het feest niet voorbij, en raakte ik met iemand aan de praat die me wijn inschonk. En bleef schenken zeg maar. En ik bleef drinken. En toen was de wijn op (omg
, er waren twee flessen en wij tweeën dronken het alleen). En toen was er nog bier, maar daar heb ik het bij een blikje gehouden denk ik
.
Wat voor iets wil je?quote:Op woensdag 18 november 2009 19:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
op zoek naar een nieuwe users ico, waar kan ik die vinden?
tips?
God, is dat nou nog steeds aan de gang?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef MisterO het volgende:
*zet muziek keihard aan*
Ik vind ruzie echt helemaal niks
Ze zijn wel goed slecht bezig daar zeg.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:32 schreef MisterO het volgende:
*zet muziek keihard aan*
Ik vind ruzie echt helemaal niks
En dan alleen hun ruimte?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
Steek de hens er in!
Maaaaar... zij hebben de grootste ruimte in het huis... Dan wil ik liever dat ze gewoon allebei ophoepelen en ik hun ruimte in kan nemenquote:
menneke tochquote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef Xiance het volgende:
* Xiance zucht
soms wil ik mn broertje wel wurgen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |