Nee, de boot schudt heen en weerquote:Op woensdag 18 november 2009 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gaat griepslachtoffer worden ?
sorry, maar dat olifanten geheugen is ook echt geen vrijwillige keuze en soms behoorlijk lastigquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus, jij onthoudt echt alle nutteloze details heh?
Nee, geen soep, geen zin in. Wil gewoon naar bed toe
geef je ne van te voren nog wel de minuten aan waarop ik de verschillende pietjes in de gaten moet houdenquote:
wat naar en vervelend voor je dat je nu net jullie morgen in het zonnetje gezet worden tijdens de dag van de catering medewerker ziek thuis moet zijnquote:Op woensdag 18 november 2009 17:14 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik morgen al aant werk ben
zwengel aan die webcamquote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef MisterO het volgende:
Real life soap vanuit mijn eigen huis:
Koppeltje heeft ruzie. Meisje wil het uitmaken en heeft zichzelf opgesloten in de badkamer
op de wel heel woelige baren, zowel dus buiten als binnen in huis raast er een storm ?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, de boot schudt heen en weer![]()
Nee, dat vind ik zelfs niet kunnen. Ze huilt helemaal enzoquote:
en nu gaan ze van jou verwachten dat je partij gaat kiezen ????quote:Op woensdag 18 november 2009 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zelfs niet kunnen. Ze huilt helemaal enzo
Zij heeft mij vanmiddag het hele verhaal verteld, maar ik vind haar echt een heel naar, jaloers meisjequote:Op woensdag 18 november 2009 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu gaan ze van jou verwachten dat je partij gaat kiezen ????
Maak je ook opnames?quote:Op woensdag 18 november 2009 17:22 schreef MisterO het volgende:
Real life soap vanuit mijn eigen huis:
Koppeltje heeft ruzie. Meisje wil het uitmaken en heeft zichzelf opgesloten in de badkamer
Ik sta alleen 2x op de aftiteling. Rein zit bij de speur pieten.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef je ne van te voren nog wel de minuten aan waarop ik de verschillende pietjes in de gaten moet houden
zoals de Vlarppiet en de Reinpiet ?
ohh daar kan ik ZOOO niet tegen he!!quote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zij heeft mij vanmiddag het hele verhaal verteld, maar ik vind haar echt een heel naar, jaloers meisje
vorig jaar kwam je nog wel in beeldquote:Op woensdag 18 november 2009 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik sta alleen 2x op de aftiteling. Rein zit bij de speur pieten.
As the world turns..quote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef MisterO het volgende:
Mijn god...
Ik zat op mijn kamer, wordt er op mijn deur geklopt door de jongen: 'heb jij meisje gezien'?
Ik, eh nee? Dus hij haar zoeken, lag ze helemaal in elkaar gedeukt in de wasruimte, huilend
maar er is niet gebeukt ? Ik zou als ik jou was een paar uur de stad in gaan en wachten totdat de storm bedaard isquote:Op woensdag 18 november 2009 18:03 schreef MisterO het volgende:
Mijn god...
Ik zat op mijn kamer, wordt er op mijn deur geklopt door de jongen: 'heb jij meisje gezien'?
Ik, eh nee? Dus hij haar zoeken, lag ze helemaal in elkaar gedeukt in de wasruimte, huilend
ik zou de webcam pakken, een zak popcorn open trekken, en ons mee laten genietenquote:Op woensdag 18 november 2009 18:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar er is niet gebeukt ? Ik zou als ik jou was een paar uur de stad in gaan en wachten totdat de storm bedaard is
Vorig jaar zag je mijn handen aan het begin van de film, dat was het.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vorig jaar kwam je nog wel in beeld
in de rechtzaal toch ?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vorig jaar zag je mijn handen aan het begin van de film, dat was het.
ja op me werk was het ook al kermisquote:Op woensdag 18 november 2009 18:34 schreef Steve het volgende:
Wat een kutdag vandaag.
Volgens mij bij de meesten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |