abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2000 @ 19:44:00 #1
215 misterDre
Paint it black!
pi_251735
Ik doe maar hetzelfde als SBS6 een herhaling van gisteren.

Van misterDre - 08 Maart 2000 @ 19:34.

--------------------------------------------------------------------------------

Wat een godvergeven slangenkuil is het daar zeg! De hormonen vliegen door de BUS!
Is er geen bonje om de een dan wel om de ander!
Ben benieuwd hoelang dit goed gaat!

pi_251736
Tjonge jonge jonge wordt het net spannend (discussie tussen Job en Willekke) krijgen we die stomme dagopdracht te zien.
Ik vond Jop super vadaag alleen dat had hij in de bus moeten doen waar iedereen bij was. Ik vond het heerlijk om te zien hoe Willekke ontmaskerd werd door Job, Anto en Seki. Die roddelt gewoon de hele bus uit elkaar. Willekke moet ook als eerste de bus uit oprotten met dat wijf. Aziz zei alleen weer ja en amen toen job tegen hem uitviel. die jongen is gewoon te dom om te poepen. En die discussie in het begin over Bullent/Esmeralda sloeg helemaal nergens op waar gaat het hier over.
Job heeft gelijk als hij zegt dat als er iemand een scheet dwars zit dat hij het dan open in de groep moet gooien dat doe je thuis toch ook niet.
En Willekke dan meteen ja maar je zit met z'n negenen in de bus dus we merken dat dan vraag je dat persoonlijk aan Job of anto en niet waar de rest bij is.
sorry maar ik was al compleet uit mijn naad gegaan als in de bus had gezeten.
hehe dat moest ik ff kwijt
"ach wat weet ik er nou van"
pi_251737
Voor screenshots van de uitzending van vandaag ga naar : i/s/Forum12/HTML/000384.html

| You should have no expectation of privacy! |
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:20:00 #4
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_251738
Ik vind het erg knap hoe rustig Büllent bleef.
Bij zoveel onzin had ik niet zo rustig kunnen blijven.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:25:00 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251739
Ik krijg juist steeds meer het vermoeden dat Aziz door SBS is aangenomen als mol, want elke ruzie die er is zit Aziz er als "onschuldige" tussen. Willeke speelt de vermoorde onschuld, maar gelukkig trappen Jop Seki en Antoinette daar niet in....... Willeke zaait heel geniepig tweedracht in de Bus...... Raak er wel van overtuigd dat een Dierentuin de enige juiste omgeving is voor de Bus... De bewoners vallen daar een stuk minder op dan in Hilvarenbeek

Seki neemt heel sneaky een beetje de leidersrol op zich. Het komt heel rottig zijn strot uit, maar hij heeft vaak wel gelijk en doorziet met name Willeke en Esmeralda heel goed........ Het valt me op dat het groepje om Seki heen groeit.... Was het eerst een Loner, nu lijkt hij al maatjes met Jop, Aziz en Antoinette........

En dit moet veertien weken gaan duren.......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 9 maart 2000 @ 21:55:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_251740
Raak er wel van overtuigd dat een Dierentuin de enige juiste omgeving is voor de Bus... De bewoners vallen daar een stuk minder op dan in Hilvarenbeek

hahahahaha

Life is a moment in space

pi_251741
Hoorde ik dat nou goed, dat de eerste 'vrijpartij' tussen Jop en Antonette wel als 'all the way' bedoeld was, maar niet was 'gelukt' ?

Ik weet, het is te ranzig om aandacht voor te vragen, maar zowel Jop als Antonette (beter verstaanbaar) zei er iets over buiten in het bijzijn van Aziz en Seki.

Verder viel mij op, dat Jop, door nu stellig t.o. Willeke te verklaren dat hij en Antonette 'een relatie hebben', daarmee Antonette weer net zo 'klem' zet, als Bart met Es. probeerde te doen. Alleen niet bij de betrokken jongedame, zoals Bart, maar nu bij alle omstanders. Met hetzelfde effekt natuurlijk: niemand laat zich meer knuffelen door Antonette, zelfs als ZIJ dat wel wil....

pi_251742
Wij hebben ons hier helemaal rotgelachen om Iwan die doodleuk foto's gaat maken van Job en Willeke in een hevige discussie.
  donderdag 9 maart 2000 @ 23:19:00 #9
2180 Avia
FOK-Member
pi_251743
Volgens mij is het gewoon verveling van de busbewoners al dat geklets en gezwets over wie nu weer wel of niet wat uitgespookt heeft en waarom en hoe je dat nu weer oplost en waarvoor en op wat voor manier dan, maar als je nou es zus of zo, nee dan wil ik nog even hier op inhaken, maar daar hebben we het later nog wel over, en hoe dan, ja dat gooien we straks in de groep.

Allemaal potentiele ambtenaren!!! Bah!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  vrijdag 10 maart 2000 @ 00:46:00 #10
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_251744
quote:
op 03-09-2000 om 11:19 PM schreef Avia het volgende:
Volgens mij is het gewoon verveling van de busbewoners al dat geklets en gezwets over wie nu weer wel of niet wat uitgespookt heeft en waarom en hoe je dat nu weer oplost en waarvoor en op wat voor manier dan, maar als je nou es zus of zo, nee dan wil ik nog even hier op inhaken, maar daar hebben we het later nog wel over, en hoe dan, ja dat gooien we straks in de groep.

Allemaal potentiele MAATENAAIERS Bah!

Volkomen mee eens, op 1 uitzondering na. Seki, Die heb geen groepsgesprek nodig hoor, hij zeg gewoon waar het op staat KLAAR. Soms komtie er ff niet uit zoals ook bijv., met een 1,5 half hectare, en 1,5 hectare is groot. Maar als het erop aan komt zit wel iedereen op zijn visie te wachten. Dat akefietje mat Job en Willeke zal ook wel weer een groepsgesprekkie worden.

Die gaten in die mand worden steeds groter

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_251745
Ha, noem het gerechtigheid, noem het een koekje van eigen deeg, noem het boontje komt om z'n loontje. Maar is nu niemand van jullie "blij" dat Jop daags na de verkettering van Bullent (waar Jop ook volop aan meewerkte) ook eens voelt hoe het is om het slachtoffer te worden van nieuwsgierigheid, bemoeienis, achterdocht, paranoia, roddel en achterklap, het doodanalyseren van elk woordje enz.
Tuurlijk had Jop wel een paar begrijpelijke punten vandaag, jammer dat 'ie toen 'ie hetzelfde met Bullent deed, hij niet tot deze inzichten kon komen Nou Sorry Jop, maar wat je kennelijk een prima lot voor een ander vindt, zul je ook zelf moeten accepteren.
Raar dat Willeke(en wie nog meer werd door Seki aangemerkt als de grootste stoker in de bus???hij noemde het antal 2)als DE roddeltante in de bus wordt gezien. Volgens mij bedoeld ze het alemaal niet zo slecht, hoe irritant ze ook zou kunnen zijn echt gemeen en opzettelijk stoken zie ik haar niet doen.
Als er een de allergrootste nieuwsgierige bemoeial is die (opzettelijk of niet) al echt voor flink wat problemen heeft gezorgd is het wel Aziz! En Seki moet nodig wat zeggen over olie op het vuur gooien, hij heeft gvd de hele maandag benzine over Bullent heen gedonderd, om over het "jop is een matenaaier"-verhaal enz. nog maar te zwijgen. Jop laat zich wel erg snel door Sek wijsmaken dat "de bron van alle kwaad" in de bus zit. En dat terwijl Aziz weer dom en ozo onschuldig kijkend naast hem zit. Mischien bedoeld ook Aziz het niet kwaad, maar iemand zou hem toch eens moeten vertellen dat 'ie op moet houden overal z'n bemoeizuchtige neus in te steken.
Hoop dat het koekje ook voor Aziz heel snel komt !

"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet, daar schep je toch niet meer over op na je 18e! Triest hoor. Je moet wel erg wanhopig zijn als je zelfs over een mislukte poging tot penetratie gaat lullen

pi_251746
Moor, dat heb je goed gehoord. Jop slikte op de eerste vier letters na, ik he, de uitspraak die hij wilde doen, snel weer in. Dit verklaard meer over wat Ant. aan haar handjes had die nacht.
Ejaculatiepraecox!!!

schrijf ik dat goed zo?

pi_251747
quote:
op 03-10-2000 om 12:56 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Ha, noem het gerechtigheid, noem het een koekje van eigen deeg, noem het boontje komt om z'n loontje. Maar is nu niemand van jullie "blij" ...
<snip>

"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet, daar schep je toch niet meer over op na je 18e! Triest hoor. Je moet wel erg wanhopig zijn als je zelfs over een mislukte poging tot penetratie gaat lullen

Jawel hoor, Dom_is_leuk, ook * Moor was daar heel blij mee.

Sterker nog, ik vermoed zelfs dat genoemd 'niet lukken' een uit louter zenuwachtigheid ontstane (zoals dat zo mooi heet tegenwoordig) erectiestoornis is geweest.
En om dàt nu in de openbaarheid te hebben lijkt me voor Jop wel weer ff voldoende 'gerechtigheid'. Het zal wel verder niet aangehaald worden, tenzij Ant. nog onder druk gezet wordt door deze of gene, en dan gaat uitroepen "dat het notabene.... enz."

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 Maart 2000).]

pi_251748
Tjemig zeg, dit wordt echt voer voor seksuologen hier
  vrijdag 10 maart 2000 @ 03:29:00 #15
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251749
quote:
op 03-09-2000 om 10:16 PM schreef Blueheeler het volgende:
Wij hebben ons hier helemaal rotgelachen om Iwan die doodleuk foto's gaat maken van Job en Willeke in een hevige discussie.

En dat was tevens hetgeen mijn busaflevering volledig goedmaakte! Wat een bak! Wat een gebrek aan tact!! Oh mijn hemel wat heb ik gelachen.

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 maart 2000 @ 07:26:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251750
en Aziz die gisteren nog de aanstichter was van alles (fluisterde immers in Antoinet's oortje dat Jop had gezegd dat hij haar had gedouwd van achteren) op de vraag van jop:"ik snap ook niet waar het gelul allemaal vandaan komt hoor Jop, maar er is iemand......

Wat triest

pi_251751
Moor schreef: Hoorde ik dat nou goed, dat de eerste 'vrijpartij' tussen Jop en Antonette wel als 'all the way' bedoeld was, maar niet was 'gelukt' ?

Ik heb in deze aflevering meer gelachen dan in 3 maanden Big Brother. Dit was wat ze zeiden:
Jop: .... dat we contact hadden gehad
Ant: nou zo zou ik het niet noemen
Ant: wat hebben we nou eigenlijk gedaan, ik noem het niet uhhh
Jop: ja uhhh half
Ant: nee nee we hebben het wel geprobeerd en uhh het was niks hoor kom nou
Jop: nee het lukte niet echt maar het is wel gebeurd
Ant: nou nee vind ik niet
Jop: jawel

Een typisch geval van voortijdige ejaculatie, hij stoere verhalen vertellen en zij blijft met de troep zitten

pi_251752
quote:
op 03-10-2000 om 03:29 AM schreef Roache het volgende:
En dat was tevens hetgeen mijn busaflevering volledig goedmaakte! Wat een bak! Wat een gebrek aan tact!! Oh mijn hemel wat heb ik gelachen.

het is geen gebrek aan tact, hij gaf juist blijk van inzicht: ze lullen teveel? die discussie gaat nergens over? oh, dan maak ik wel wat foto's, hebben we nog wat leuke kiekjes...
die Iwan weet wel wat humor is...

vrijdag 10 maart 2000 @ 14:39:00 #19
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251753
quote:
op 03-10-2000 om 01:19 PM schreef ANGELinDisguise het volgende:
het is geen gebrek aan tact, hij gaf juist blijk van inzicht: ze lullen teveel? die discussie gaat nergens over? oh, dan maak ik wel wat foto's, hebben we nog wat leuke kiekjes...
die Iwan weet wel wat humor is...

Nou vooruit, dat punt geef ik je. Laat ik het anders omschrijven dan: Wat een goede timing om kiekjes te schieten!

Ben te zaai voor een signature
pi_251754
En als Iwan nou de "stille" Mol van SBS6 is ?
  vrijdag 10 maart 2000 @ 15:22:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251755
Hm, Iwan geeft gewoon toe dat hij zich niet bemoeit met dingen waarin hij geen "rol "speelt.
(vanmorgen o.a.tegen Seki)
Aan de andere kant roddelde hij gisteren net zo hard met Willeke en Esmeralda over de "voorrechten"die Seki zou hebben.
Is toch wel erg bezig met "de kijkcijfers", want zodra sbs iets aangeeft over de dalende kijkcijfers, is hij me vooral Tessa, erg bezig met dit gegeven.(maar ja, misschien is dat in die situatie ook wel begrijpelijk?)
Op tv is hij inderdaad absloluut niet prominent op de voorgrond aanwezig, maar, ook hij verteld vaak lange verhalen over onder andere zijn werk.(blijkbaar "te normaal" voor sbs, want men zend er geen woord van uit
pi_251756
quote:
op 03-10-2000 om 12:56 AM schreef dom_is_leuk (o.a.) het volgende:

"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet,

Misschien hééft ie ook gewoon niet meer dan die (lullige) 3 cm dom_is_leuk. Heb je die mogelijkheid al overwogen? Het is in ieder geval iets wat mij volstrekt niet zou verbazen als het biologisch gezien zo zou zijn bij de mens dat ons (sexueel) lichamelijk volwassen worden, zich in hetzelfde tempo voltrok als ons geestelijk & emotioneel volwassen worden. En, geldt dit (against all odds) wèl voor Jop, dan weet ik èèn ding heel zeker: hij heeft vast en zeker al een prima bestemming bedacht voor dat eventueel te winnen miljoen!

Multiculturele Samenleving? *deel zoveel* Powered by HATE! version 1.1b
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')