Van misterDre - 08 Maart 2000 @ 19:34.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat een godvergeven slangenkuil is het daar zeg! De hormonen vliegen door de BUS!
Is er geen bonje om de een dan wel om de ander!
Ben benieuwd hoelang dit goed gaat!
Seki neemt heel sneaky een beetje de leidersrol op zich. Het komt heel rottig zijn strot uit, maar hij heeft vaak wel gelijk en doorziet met name Willeke en Esmeralda heel goed........ Het valt me op dat het groepje om Seki heen groeit.... Was het eerst een Loner, nu lijkt hij al maatjes met Jop, Aziz en Antoinette........
En dit moet veertien weken gaan duren.......
hahahahaha
Ik weet, het is te ranzig om aandacht voor te vragen, maar zowel Jop als Antonette (beter verstaanbaar) zei er iets over buiten in het bijzijn van Aziz en Seki.
Verder viel mij op, dat Jop, door nu stellig t.o. Willeke te verklaren dat hij en Antonette 'een relatie hebben', daarmee Antonette weer net zo 'klem' zet, als Bart met Es. probeerde te doen. Alleen niet bij de betrokken jongedame, zoals Bart, maar nu bij alle omstanders. Met hetzelfde effekt natuurlijk: niemand laat zich meer knuffelen door Antonette, zelfs als ZIJ dat wel wil....
Allemaal potentiele ambtenaren!!! Bah!
quote:
op 03-09-2000 om 11:19 PM schreef Avia het volgende:
Volgens mij is het gewoon verveling van de busbewoners al dat geklets en gezwets over wie nu weer wel of niet wat uitgespookt heeft en waarom en hoe je dat nu weer oplost en waarvoor en op wat voor manier dan, maar als je nou es zus of zo, nee dan wil ik nog even hier op inhaken, maar daar hebben we het later nog wel over, en hoe dan, ja dat gooien we straks in de groep.Allemaal potentiele MAATENAAIERS
Bah!
Volkomen mee eens, op 1 uitzondering na. Seki, Die heb geen groepsgesprek nodig hoor, hij zeg gewoon waar het op staat KLAAR. Soms komtie er ff niet uit zoals ook bijv., met een 1,5 half hectare, en 1,5 hectare is groot. Maar als het erop aan komt zit wel iedereen op zijn visie te wachten. Dat akefietje mat Job en Willeke zal ook wel weer een groepsgesprekkie worden.
Die gaten in die mand worden steeds groter
"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet, daar schep je toch niet meer over op na je 18e! Triest hoor. Je moet wel erg wanhopig zijn als je zelfs over een mislukte poging tot penetratie gaat lullen
schrijf ik dat goed zo?
quote:
op 03-10-2000 om 12:56 AM schreef dom_is_leuk het volgende:
Ha, noem het gerechtigheid, noem het een koekje van eigen deeg, noem het boontje komt om z'n loontje. Maar is nu niemand van jullie "blij" ...
<snip>"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet, daar schep je toch niet meer over op na je 18e! Triest hoor. Je moet wel erg wanhopig zijn als je zelfs over een mislukte poging tot penetratie gaat lullen
![]()
Jawel hoor, Dom_is_leuk, ook * Moor was daar heel blij mee.
Sterker nog, ik vermoed zelfs dat genoemd 'niet lukken' een uit louter zenuwachtigheid ontstane (zoals dat zo mooi heet tegenwoordig) erectiestoornis is geweest.
En om dàt nu in de openbaarheid te hebben lijkt me voor Jop wel weer ff voldoende 'gerechtigheid'. Het zal wel verder niet aangehaald worden, tenzij Ant. nog onder druk gezet wordt door deze of gene, en dan gaat uitroepen "dat het notabene.... enz."
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 Maart 2000).]
quote:
op 03-09-2000 om 10:16 PM schreef Blueheeler het volgende:
Wij hebben ons hier helemaal rotgelachen om Iwan die doodleuk foto's gaat maken van Job en Willeke in een hevige discussie.
En dat was tevens hetgeen mijn busaflevering volledig goedmaakte! Wat een bak! Wat een gebrek aan tact!! Oh mijn hemel wat heb ik gelachen.
Wat triest
Ik heb in deze aflevering meer gelachen dan in 3 maanden Big Brother. Dit was wat ze zeiden:
Jop: .... dat we contact hadden gehad
Ant: nou zo zou ik het niet noemen
Ant: wat hebben we nou eigenlijk gedaan, ik noem het niet uhhh
Jop: ja uhhh half
Ant: nee nee we hebben het wel geprobeerd en uhh het was niks hoor kom nou
Jop: nee het lukte niet echt maar het is wel gebeurd
Ant: nou nee vind ik niet
Jop: jawel
Een typisch geval van voortijdige ejaculatie, hij stoere verhalen vertellen en zij blijft met de troep zitten
quote:
op 03-10-2000 om 03:29 AM schreef Roache het volgende:
En dat was tevens hetgeen mijn busaflevering volledig goedmaakte! Wat een bak! Wat een gebrek aan tact!! Oh mijn hemel wat heb ik gelachen.
het is geen gebrek aan tact, hij gaf juist blijk van inzicht: ze lullen teveel? die discussie gaat nergens over? oh, dan maak ik wel wat foto's, hebben we nog wat leuke kiekjes...
die Iwan weet wel wat humor is...
quote:
op 03-10-2000 om 01:19 PM schreef ANGELinDisguise het volgende:
het is geen gebrek aan tact, hij gaf juist blijk van inzicht: ze lullen teveel? die discussie gaat nergens over? oh, dan maak ik wel wat foto's, hebben we nog wat leuke kiekjes...
die Iwan weet wel wat humor is...
Nou vooruit, dat punt geef ik je. Laat ik het anders omschrijven dan: Wat een goede timing om kiekjes te schieten!
quote:
op 03-10-2000 om 12:56 AM schreef dom_is_leuk (o.a.) het volgende:
"HET" was niet gelukt, heel puberaal van Jop om tegen "de mannen" over dit dingen te vertellen zeg! Of'ie ,em er maar 3 cm in hebben gehad, seks noemt of niet,
Misschien hééft ie ook gewoon niet meer dan die (lullige) 3 cm dom_is_leuk. Heb je die mogelijkheid al overwogen? Het is in ieder geval iets wat mij volstrekt niet zou verbazen als het biologisch gezien zo zou zijn bij de mens dat ons (sexueel) lichamelijk volwassen worden, zich in hetzelfde tempo voltrok als ons geestelijk & emotioneel volwassen worden. En, geldt dit (against all odds) wèl voor Jop, dan weet ik èèn ding heel zeker: hij heeft vast en zeker al een prima bestemming bedacht voor dat eventueel te winnen miljoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |