Ik krijg inspiratie nu.quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:15 schreef svann het volgende:
[..]
Wekkers eerder. Wrede dingen.
Toch leeft de mijne al 30+ jaar.
Ik heb mededogen, en het ding is aardig hees geworden.
Trusten!
Nee, maar als je vatbaar bent toch ff doorzetten, want het is een extreem nare griep.quote:Op vrijdag 20 november 2009 03:38 schreef remlof het volgende:
Ik moet morgen alleen vroeg op om de eerste mexiflu vaccinatie te halen.
Als ik het niet red dan maar niet, denk niet dat ik er dood aan ga als ik het wel krijg
13:20 red ik vast wel, en morgen wil ik alleen maar FOK!kenquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, maar als je vatbaar bent toch ff doorzetten, want het is een extreem nare griep.
Na de prik voel je je trouwens wel even rot, maar het staat niet ivm wat je voelt als je de griep wel krijgt.
Waarom gebruik jij diequote:Op vrijdag 20 november 2009 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
13:20 red ik vast wel, en morgen wil ik alleen maar FOK!ken
Geen idee, het is gewoon de makkelijkste om te gebruikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij diesmiley zo vaak,Remlof, ik vind het echt de grootste kut-smiley die ooit bedacht is.
Het verziekt iedere discussie op een discussie-forum.
Alhoewel ik klb gelukkig nog steeds niet in mijn at heb.
Picsquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
Nee net klaar met chatten met mijn date voor volgende week zaterdag.
Lang leve internet, je hoeft voor lekkere wijven de deur niet eens meer uit.
Hoop dat het wat moois wordtquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:52 schreef Lamon. het volgende:
Nee net klaar met chatten met mijn date voor volgende week zaterdag.
Lang leve internet, je hoeft voor lekkere wijven de deur niet eens meer uit.
Ik weet genoeg.quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar haar niet op hyves gaan opzoeken ofzo he, zoals die klb-losers wel eens doen.
Meen je dat nu serieus?quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:08 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik weet genoeg.Dat is een blijvertje.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ik maak nog ff snel een post voordat de boel uitvalt.
Het schijnt dat de boel enkele malen uitgevallen is ja..wat wil je met een complete serververhuizing en 1 man die er steeds heen moet rijden om het op te lossen.quote:
Och, misschien kan Dell-support de diagnose stellen morgen.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het schijnt dat de boel enkele malen uitgevallen is ja..wat wil je met een complete serververhuizing en 1 man die er steeds heen moet rijden om het op te lossen.
Ik had het inmiddels begrepen. Ik dacht alleen dat sig het had over een aangekondigde uitval.quote:Op woensdag 25 november 2009 01:24 schreef Lamon. het volgende:
Het schijnt dat de boel enkele malen uitgevallen is ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |