ER.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:40 schreef ElizabethR het volgende:
Bwoew!!
Hebbie nog een lekker meziekske??
Niet zo aangevallen. Ik had het over de teneur van vrijwel alle posts. Het interesseert me maar bar weinig wie er 'oldbie' of 'adel' is.quote:
En zeker 10 topics waarin er nog in het bloody topic over gepraat wordt Stali. Zonder dat het in de TT staat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:45 schreef Stali het volgende:
Ik bepaal helemaal niets. Jij schreef met veel poeha het zo zat te zijn.
Vier bloody topics, ElizabethR.
Jaaaaa lekker!!! Heerlijke moody stem, en die sax!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
ER.
Deze heb ik vanmiddag nog elders op het forum gespamd. Een van de mooiste liedjes van de jaren negentig.
[..]
Maar waarom erger je je eraan? Het is heel eerlijk van je maar ik begrijp de ergernis niet zo goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En zeker 10 topics waarin er nog in het bloody topic over gepraat wordt Stali. Zonder dat het in de TT staat.
Bovendien is 4 topics belachelijk veel.
Inderdaad. Al jaren, kwam ik vanmiddag achter. Ik ben weer lekker bij de tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Die is ook alweer dood geloof ik, die zanger??
Omdat ik vandaag een ergerdag heb Stali.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar waarom erger je je eraan? Het is heel eerlijk van je maar ik begrijp de ergernis niet zo goed.
Ach, dat overkomt me zo vaakquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:51 schreef broer het volgende:
[..]
Inderdaad. Al jaren, kwam ik vanmiddag achter. Ik ben weer lekker bij de tijd.
Zeg, kun jij al die losse zinnetjes niet in één post doen ofzo? Anders is dit topic weer zo vol. Zou toch jammer zijn hoor. Ik erger me er een beetje aan dat je van die postjes maakt, en nog geen halve minuut later nog twee erachteraan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
En dan is er Lamon die loopt te jammeren dat het allemaal maar schijnheilig is.
Huh???quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:58 schreef broer het volgende:
Overigens is het nooit mijn bedoeling geweest om Elizabeth ziek te maken.
Sorry daarvoor.
Jazeker. Dat wordt steeds duidelijk gemaakt door een lullig zinnetje in de OP.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef Lamon. het volgende:
Bestaat er FOK!-adel?
Hebben ze hun eigen wapen?
Maar youtube FTW, dus:
Maar alle semi-dronken discussies terzijde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:58 schreef broer het volgende:
Overigens is het nooit mijn bedoeling geweest om Elizabeth ziek te maken.
Sorry daarvoor.
Nee, die doet het niet echt voor mij. Te weinig melodie. De bas is wel lekker overigens.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben erg onder de indruk van dit liedje:
Maar dat is misschien nogal smaakafhankelijk.
Je ironiedetector is stuk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:01 schreef Stali het volgende:
Dat wordt steeds duidelijk gemaakt door een lullig zinnetje in de OP.
Echt waar???quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:05 schreef broer het volgende:
[..]
Overigens ben ik het wel geheel met je eens dat er nogal eens een kliekjessfeer heerst. (Waar ik zelf ook vast aan meedoe.)
Dat vermoedde ik al een beetje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, die doet het niet echt voor mij.
Ik zag deze band afgelopen zomer live en ik werd volkomen weggeblazen door dit nummer, juist omdat het zo zwaar is. Met dank aan de bas.quote:De bas is wel lekker overigens.
Je bent een leuke user Stali, maar hebt gewoon een aggressieve dronk volgens mij ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Jazeker. Dat wordt steeds duidelijk gemaakt door een lullig zinnetje in de OP.
En jij vindt iedereen een schijnheil als ze geen tamtam maken om Lamon en mevrouw Eliza ergert zich aan de reacties m.b.t. de dood van een 18 jarige jongen.
Bizar sfeertje w.m.b.
Overigens zit ik hier absoluut niet om ruzie te maken maar ik merk het gewoon wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |