Als je een beetje serieuze functie gaat bekleden komt dan wel zo goed over. Een functie als krokettenbakker kan prima per email.quote:
Ze bieden zelf de mogelijkheid van e-mailen aan, veel bedrijven vinden dat tegenwoordig alleen maar makkelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een beetje serieuze functie gaat bekleden komt dan wel zo goed over. Een functie als krokettenbakker kan prima per email.
Hallo, het is 2009.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je een beetje serieuze functie gaat bekleden komt dan wel zo goed over. Een functie als krokettenbakker kan prima per email.
En toch heb ik nog steeds het idee dat een echte brief beter overkomt dan een email bij een serieuze baan. E-mail leuk voor krabbeltjes en Mc Donalds baantjes maar bij een baan waar toekomst in zit, nee zou ik persoonlijk niet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 23:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ze bieden zelf de mogelijkheid van e-mailen aan, veel bedrijven vinden dat tegenwoordig alleen maar makkelijk.
bullshit.. waarom dan? email is toch net zo officeel?quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch heb ik nog steeds het idee dat een echte brief beter overkomt dan een email bij een serieuze baan. E-mail leuk voor krabbeltjes en Mc Donalds baantjes maar bij een baan waar toekomst in zit, nee zou ik persoonlijk niet doen.
Jij hebt gewoon aandelen tnt hè, geef maar toe.quote:Op maandag 16 november 2009 23:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Je bent nog van een oudere generatie? Of je nou een brief of een mail stuurt, het eindresultaat is hetzelfde.quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
En toch heb ik nog steeds het idee dat een echte brief beter overkomt dan een email bij een serieuze baan. E-mail leuk voor krabbeltjes en Mc Donalds baantjes maar bij een baan waar toekomst in zit, nee zou ik persoonlijk niet doen.
Tenzij je schrijft: "Hai! Toffe baan zeg! Wanneer kan ik langskomen op gesprek? Doeiiiiiiiii!!!!" lijkt me dat je net zo goed kunt mailen, vooral omdat het museum zelf ook die mogelijkheid geeft.quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef trovey het volgende:
Als de PZ medewerkers daar dezelfde leeftijd hebben als het materiaal dat ze daar uitstallen, dan verdient de papieren brief wellicht de voorkeur.quote:Op maandag 16 november 2009 23:22 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Het betreft overigens een culturele functie bij een museum.
Maakt echt geen barst meer uit tegenwoordig. Toevallig zijn ze bij mij op het werk druk aan het werven, aantal academische functies. Ik denk dat 90% van de kandidaten per e-mail binnenkomt (of zelfs via monsterboard), en die groep maakt echt niet meer of minder kans om uitgenodigd te worden op basis van het gebruikte medium.quote:Op maandag 16 november 2009 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Als jij bij PZ werkt dan wil je alles lekker digitaal.quote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
via de post is formeler natuurlijk, als ik werkgever zou zijn zou ik daar sowieso voorkeur aan geven.
Bij ons wordt er niet eens meer een post adres gegeven bij het solliciteren, gaat allemaal digitaal.quote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
via de post is formeler natuurlijk, als ik werkgever zou zijn zou ik daar sowieso voorkeur aan geven.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Murray het volgende:
[..]
Als jij bij PZ werkt dan wil je alles lekker digitaal.
vaag, toch altijd op school geleerd dat je sollicitaties via de post doet.quote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij ons wordt er niet eens meer een post adres gegeven bij het solliciteren, gaat allemaal digitaal.
En wanneer had je dat geleerd, nog voor het digitale tijdperk?quote:Op maandag 16 november 2009 23:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vaag, toch altijd op school geleerd dat je sollicitaties via de post doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |