abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74767533
....Een bus in Oekraine afgelopen week:

Moet ik nog meer zeggen
  maandag 16 november 2009 @ 23:16:11 #2
261659 Folmer
To fly, or to fall?
pi_74767678
Weet je zeker dat dit geen foto is van na de kernramp in Tsjernobyl?
  maandag 16 november 2009 @ 23:18:49 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74767783
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 november 2009 @ 23:19:14 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74767808
Is dat een nieuw geloof?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74767920
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Folmer het volgende:
Weet je zeker dat dit geen foto is van na de kernramp in Tsjernobyl?
Ja dat weet ik zeker:
http://www.boston.com/big(...)n1_flu_pandemic.html
pi_74767988
Dan doe ik er nog een schepje bovenop
http://www.blikopnieuws.n(...)_dodelijk_virus.html

Alarmfase rood in Oekraïne om mogelijk nieuw dodelijk virus
maandag 16 november 2009 21:57 0 stemmen

Den Haag - In Oekraïne is alarmfase rood van kracht nu het er op lijkt dat drie virussen zich tot één nieuw virus hebben ontwikkeld.

Foto: archief EHF
Het virus zou veel gevaarlijker zijn dan het Mexicaanse griepvirus (H1N1-virus) dat Europa in zijn greep houd. Het oostblokland vreest dat het virus ook naar de buurlanden -en naar de rest van Europa kan overwaaien.

Cocktail van drie virussen

Het zou gaan om een cocktail van drie virussen, twee seizoensgebonden griepen en de Californische griep, die zijn gemuteerd in één virus. Inmiddels zijn er al ruim 189 mensen aan gestorven. President Viktor Joesjtsjenko heeft inmiddels de hulp ingeroepen van de Wereldgezondheidsorganisatie.

WHO gevraagd om hulp

Begin deze maand bevestigde de WHO dat het aantal besmettingen met het Mexicaanse griepvirus in de Oekraïne in sneltreinvaart oploopt. Maar volgens Joesjtsjenko komen nu drie serieuze virale infecties samen dat volgens virologen in het land zorgt voor een nieuw agressiever virus. Monsters van het virus worden niet alleen in eigen land onderzocht, maar ook in Engeland.

Publieke gebouwen dicht

Uit voorzorg zijn Universiteiten, scholen en anderen publieke plaatsen gesloten. Ook enkele grensposten zijn dicht.

Verkoolde longen

Volgens artsen, die belast waren met autopsie op twee lichamen, “zagen hun longen eruit als zwart houtskool. Alsof ze helemaal verbrand zijn. Verschrikkelijk."
pi_74768028
In de Oekraïne heerst toch één of ander ander virus waar je longontsteking van krijgt? (Russische griep )
Hallon!
pi_74768153
quote:
Volgens artsen, die belast waren met autopsie op twee lichamen, “zagen hun longen eruit als zwart houtskool. Alsof ze helemaal verbrand zijn. Verschrikkelijk."
Verwonderlijk zeg in een land met zulke vervuiling en waar de gemiddelde inwoner 3 pakjes shag per dag weg paft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')