Oh ?quote:Op maandag 16 november 2009 22:28 schreef DuTank het volgende:
Dat kun je gewoon aanvinken lamlul.
Geen kwaad woord over de IB-groep ja!quote:
Nee, de ouders zijn lamlullen die zoveel tijd over hebben om in vastgoed te investeren.quote:
Dat is vast niet "zomaar"quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over de IB-groep ja!
Ik kreeg vorige week een hele mooie brief, met de mededeling dat ze mij zo maar ¤ 4.800 van m'n studieschuld gaan kwijtschelden.- je voor de IB-groep.
Nouquote:
Dat doen ze niet zomaar. Dan ben je best wel een pauper.quote:Op maandag 16 november 2009 22:32 schreef Murray het volgende:
Geen kwaad woord over de IB-groep ja!
Ik kreeg vorige week een hele mooie brief, met de mededeling dat ze mij zo maar ¤ 4.800 van m'n studieschuld gaan kwijtschelden.
Ik snap ook niet waar mensen het idee vandaan halen dat je daar "rijk" voor moet zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 22:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee, de ouders zijn lamlullen die zoveel tijd over hebben om in vastgoed te investeren.
Nou, ik heb wel eens gehoord dat iemand gestopt was met studeren en maar ging werken. Toen kreeg hij opgegeven moment een brief: Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Hierbij is je studieschuld kwijtgescholden (iets in die trant).quote:
Als ik daar geld voor heb jaquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar. Dan ben je best wel een pauper.
Niet iets om echt trots op te zijn. Maar goed, 't is jouw doos waarin je woont.
Noem het wat je wilt. Het is en blijft een doos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |