ooooh dat heb ik gelukkig gemist! Niks zeggen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
WHUT????
Nu zag je al de reclame voor volgende week en weet je dus al wie er uit gaat
Terwijl het programma nog helemaal niet afgelopen is.
FAIL!
Super! Dankjewel!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten: enigzins suffe go-sees, kwamen allemaal op tijd, gingen met de auto, niks aan de hand. Eboni won en koos Simone als medewinnaar. Zij kregen een jurk van een ontwerper die ik niet ken en mochten met de limo naar huis. Andere twee moesten lopen. Verder hebben ze stijladvies gekregen en gebabbeld met de zus van nicole kidman. En foto's gemaakt in rode jurken, hangend in touwen.
Felicia Day heeft ook een beetje van die vooruitstekende tanden, misschien daarom.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat zie ik echt helemáál niet!
Ik erger me kapot aan haar manier van praten
Heb niet echt een favoriet deze keer geloof ik.
Ik vind Simone 't mooist, maar ik gun 't Jess 't meest, ondanks haar rare 'panic attacks'quote:Op maandag 4 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Oh dat zie ik echt helemáál niet!
Ik erger me kapot aan haar manier van praten
Heb niet echt een favoriet deze keer geloof ik.
Ja dat zag ik ook! wthquote:Op maandag 4 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
WHUT????
Nu zag je al de reclame voor volgende week en weet je dus al wie er uit gaat
Terwijl het programma nog helemaal niet afgelopen is.
FAIL!
Ik vind Eboni ook mooi en leuk en grappig, maar had niet verwacht dat ze het tot de finale zou schoppen!quote:Op maandag 4 januari 2010 21:44 schreef Qebbel het volgende:
Eboni is juist vanaf het begin mijn favo geweest. Ze is gewoon een stoer, tof en mooi mens, juist ook omdat ze zo'n gekke kop heeft. Tenminste niet zo'n huppelhut
. Simone is wel heel mooi, het mooist misschien, maar dat vind ik best saai eigenlijk. Inderdaad voor een bruidscatalogus.
Ik ook. En dan ook een doorzichtig truitje uitkiezen uit die hele winkel, terwijl je dezelfde ochtend nog geleerd hebt dat je dat niet moet doenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Xennia het volgende:
Blij dat Madeleine eruit is, vond haar ook ronduit onecht. Ze zou het de fotograaf wel even naar zijn zin maken bij een shoot. Het klonk zo cheesy en ordinair uit haar mond
En zoals we weten de hairstylist, die kan ze ook erg blij maken rondom een shootquote:Op maandag 4 januari 2010 22:10 schreef Xennia het volgende:
Blij dat Madeleine eruit is, vond haar ook ronduit onecht. Ze zou het de fotograaf wel even naar zijn zin maken bij een shoot. Het klonk zo cheesy en ordinair uit haar mond
Ze kreeg gek genoeg wel een compliment voor haar keuze door de stylist die er bij was.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. En dan ook een doorzichtig truitje uitkiezen uit die hele winkel, terwijl je dezelfde ochtend nog geleerd hebt dat je dat niet moet doen
Ze hebben alleen maar geknuffeld, Mads heeft een groot hart.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
En zoals we weten de hairstylist, die kan ze ook erg blij maken rondom een shoot
Maar blij werd hij ervanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:22 schreef Xennia het volgende:
Ze hebben alleen maar geknuffeld, Mads heeft een groot hart.
Ik kijk met een half oog met je mee!quote:
Yep. 't Is Simone!quote:
Ja, raar he?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:14 schreef Crientj het volgende:
Ik vind Jess echt engIneens zeggen dat ze Eboni aardig vind en er goed mee kan opschieten.
Denk het ook! Door haar doorzettingsvermogen, werklust en omdat ze mooi is!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Eboni ziet er nu mooier uit dan ooit
Ik denk dat ze gaat winnen!
Die coverfoto was wel briljant van Jess.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:25 schreef Cat22 het volgende:
Eboni is stoer.![]()
Jess heeft een heel apart uiterlijk, maar is... raar.
Yeasch.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week antm cycle 11 finally
Komen ze dan naar Amsterdam?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week antm cycle 11 finally
Serieus? Wanneer?quote:
quote:
Dat hoorde ik al eens, maar wist niet meer welke cycle. Dan ga ik wel kijken.quote:
Hetzelfde dus. Kun je het ergens terug kijken?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:03 schreef kissaa het volgende:
Vergeten te kijken![]()
Leuk dat Eboni gewonnen heeft
Jeah! Alleen vond ik Tyra echt lelijk in die reclames en die meiden vond ik ook niet zo tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef Michellee het volgende:
Ik vond ze eigenlijk allebei niet echt topmodel waardig. Volgende week gelukkig ANTM weer terug!
Eens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:24 schreef Marrije het volgende:
Eboni![]()
Maar dat was al wel duidelijk vanaf dat ze in het zkh kwam en weer terug mocht komen. Zij moest en zou gewoon winnen. Bleh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |