WANT HERWTJES KUNNEN NATUURIJK NIE PRATEN NIE!quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef onderscheid het volgende:
Hij schijnt ook nog eens aan zumba () te doen.
Ik weet niet wat ik moet verwachten, ik weet wel dat zelfs een hert het niet tegen mij red. Ik heb afgelopen zomer met een hert gevochten (allebei aangeschoten), en het hert kan het niet navertellen.
Mjah.. als het tegen een halfdood hert niet lukt denk ik niet dat je het gaat redden tegen die vent. Ik kan wel een aantal grizzlyberen tegelijk aan, misschien een tip om een keer een vechtkamp in Canada te doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef onderscheid het volgende:
Ik weet niet wat ik moet verwachten, ik weet wel dat zelfs een hert het niet tegen mij red. Ik heb afgelopen zomer met een hert gevochten (allebei aangeschoten), en het hert kan het niet navertellen.
quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef onderscheid het volgende:
Vertelquote:Op maandag 16 november 2009 22:23 schreef Appelknaller het volgende:
Ik stel voor om mensen zoals de TS naar een ander soort kamp te sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |