Slechte finale van een slecht programmaquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Goh wat ging dit onwijs suf, ik had niet eens door dat het al "het" finalemoment was...
Maarreh Rosalinde![]()
Jouw sigquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Veel leuker om naar te kijken!
Jij zag het ook?quote:
Ey mate, you won't be Australia's Next Top Modelquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Australia's Next Tap Maddel is wel even andere koek
So true, het was weer net zoals de reguliere uitzendingen, slechte regie, gepruts tot en met enz...quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Slechte finale van een slecht programma
Hiya!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef TrailerTrash het volgende:
Rosalinde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze reageert ook zoals ze is: Suf!
De uitslag was al voor de finale bekend, daarom mocht Lianne niet in de finale zittenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag was duidelijk al bekend. RosalindeMaxime had moeten winnen
Doet me denken aan Benjamin Benquote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het accent van de nieuwe Directzanger
Weet het ook niet maar:quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Lyssa het volgende:
nu BNTM is afgelopen mogen we dan dit topic vol slowchatten over project catwalk en andere crap?
Ik heb eigenlijk geen voorkeurquote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar:
Ik hou van Logan
Ik wel, maar nooit meer naar de finale.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk nooit meer naar benleux /holland next top model dat is duidelijk
Whehequote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ik ook niet zo qua ontwerpen hoor, maar ik vind hem gewoon heel knap
Ik dacht dat van Del tot Dame weer zou beginnen...quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag het ook?
Ik dacht dat het een reclame voor een programma over strippers was
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik was vergeten dat ik Belgen op Twitter hebDie zien de uitslag een uur later (geen idee waarom).
Denk dat het vanmiddag opgenomen is?quote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?
Of denken de Belgen dat er een uur tijdsverschil tussen NL en Belgie zit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |