Ik ook wel, ik vind die nieuwe zanger wel lekker spontaan, trekt zich van niemand wat aan en gaat lekker zijn gang. Niet zo'n standaard type.quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind Marcel wel een verbetering voor Direct
Precies. Ik ben echt niet kapot van Direct (en zal dat ook niet worden denk ik) op zich maar Marcel vind ik een zanger met gevoelquote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ook wel, ik vind die nieuwe zanger wel lekker spontaan, trekt zich van niemand wat aan en gaat lekker zijn gang. Niet zo'n standaard type.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
het zijn verijdelde swiffers dat die meiden dragen
Ja, de twee verliezers mogen een campagne doen voor swiffer. Wist je dat nog niet? :-Pquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Cee het volgende:
Die kleren. Veeg me op.(nee serieus, veeg me op, het zijn verijdelde swiffers dat die meiden dragen)
quote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit is afgesproken werk, alsof Denise het beste was![]()
Of Bastiaan snapt er niks van of hij liegt
Nou Bastiaan snapt sowieso nergens iets van, maar dit liegt iequote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dit is afgesproken werk, alsof Denise het beste was![]()
Of Bastiaan snapt er niks van of hij liegt
Slechte finale van een slecht programmaquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Goh wat ging dit onwijs suf, ik had niet eens door dat het al "het" finalemoment was...
Maarreh Rosalinde![]()
Jouw sigquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Veel leuker om naar te kijken!
Jij zag het ook?quote:
Ey mate, you won't be Australia's Next Top Modelquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Australia's Next Tap Maddel is wel even andere koek
So true, het was weer net zoals de reguliere uitzendingen, slechte regie, gepruts tot en met enz...quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Samson het volgende:
[..]
Slechte finale van een slecht programma
Hiya!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef TrailerTrash het volgende:
Rosalinde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze reageert ook zoals ze is: Suf!
De uitslag was al voor de finale bekend, daarom mocht Lianne niet in de finale zittenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Uitslag was duidelijk al bekend. RosalindeMaxime had moeten winnen
Doet me denken aan Benjamin Benquote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het accent van de nieuwe Directzanger
Weet het ook niet maar:quote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Lyssa het volgende:
nu BNTM is afgelopen mogen we dan dit topic vol slowchatten over project catwalk en andere crap?
Ik heb eigenlijk geen voorkeurquote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar:
Ik hou van Logan
Ik wel, maar nooit meer naar de finale.quote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk nooit meer naar benleux /holland next top model dat is duidelijk
Whehequote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ik ook niet zo qua ontwerpen hoor, maar ik vind hem gewoon heel knap
Ik dacht dat van Del tot Dame weer zou beginnen...quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zag het ook?
Ik dacht dat het een reclame voor een programma over strippers was
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?quote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik was vergeten dat ik Belgen op Twitter hebDie zien de uitslag een uur later (geen idee waarom).
Denk dat het vanmiddag opgenomen is?quote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hoe kunnen die de uitslag nu een uur laten krijgen? Het was toch live?
Of denken de Belgen dat er een uur tijdsverschil tussen NL en Belgie zit?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |