abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 18 november 2009 @ 20:30:10 #126
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74829714
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:24 schreef YPPY het volgende:
24 maart 2015: Lezing van Floortje in boekhandel Le Simone over haar nieuwste boek 'hoe ik tot inkeer kwam' (reservering, legitimatie en verklaring van verdrag verplicht)
Whahahaa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74829754
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:30 schreef Lois het volgende:

[..]

Whahahaa
bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74829955
Wat een heerlijkheid om te lezen allemaal
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 18 november 2009 @ 20:38:59 #129
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74830069
Lois
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 18 november 2009 @ 20:41:14 #130
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74830166
Ypsel. Heerlijk. Dat het ooit waar mag zijn dat mijn kids nog een filiaal mogen openen. 6, 7 en 8. Meid, je bent geweldig!!

En Easy, die is mooi! O*

Lois, wat is ie gaaf.
  woensdag 18 november 2009 @ 23:02:24 #131
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74835763
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:31 schreef Vicky het volgende:

[..]

bij die schoot ik zwaar in de lach. M. zat me heel raar aan te kijken..
Hier precies idem
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 18 november 2009 @ 23:31:37 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_74836956
Lois Yppy Ik vertelde Jeroen over dit topic, en ook over de awards en zo, en nu denkt hij echt dat het hier een sekte is.

Saffiertjepiertje. If only.
... ♥ ik mis je ♥
pi_74838086
Yppy hele dikke
  donderdag 19 november 2009 @ 00:09:08 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74838170
anitra ik probeerde je te bellen, maar weer netwerk geneuzel, je wortd gezocht in het high tea topic
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74840605
Opsporing verzocht
Op bevel van rechter dr. ig. drs. prof. cattie gelast de staat de opsporing van hieronder nader toegelichte en genoemde personen. Beloning afhankelijk van zwaarte delict.

[a] De heer Dean, in verband met het veroorzaken van paniek onder een groep fans van Robbie Williams jr. nadat hij zwaaide vanaf de nooduitgang, veroordeeld tot het reinigen van Carsen
[b] Een niet bij name te noemen arts die ernstige steken heeft laten vallen tijdens een geboorte, veroordeeld tot het publiekelijk aanbieden van zijn excuses alsmede 24 uur lang verzorgen van groene bloemen
[c] Een niet bij name te noemen rechter wegens het veel te laag veroordelen van een totaal geschift persoon, veroordeeld tot het behandelen van het hoger beroep
[d] De heren Storm, Tijn en Fons wegens het veroorzaken van ernstige geluidsoverlast, ook op Pinkpop gelden geluidsnormen, veroordeeld tot het spelen van een concert van minimaal 1,5 uur voor de Nederlandse Associatie van Slechthorenden
[e] Oeke, wegens het te hebben van te weinig beveiliging tijdens de jaarlijkse uitverkoop en de daardoor veroorzaakte schade aan de omgeving, veroordeeld tot het verhuizen naar een groter pand
[f] De ouders basimah en prinseszondererwt wegens belletje trekken bij de bananenhandel, kinderen zijn veroordeeld tot 24 uur sorteren en inpakken van kinderkleding
[g] Chell, wegens overpublicatie van de foto's van haar kind, na 15 tijdschriften is het genoeg geweest, veroordeeld tot het nemen van lachende foto's van Mika

Het hof heeft gesproken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74840618
Yps!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:12:24 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74841716
Yppy!
  Jubileum moderator donderdag 19 november 2009 @ 09:13:43 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74841737
Hahahaha Yppy!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 19 november 2009 @ 09:14:47 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74841757
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
Zomaar een bankje, ergens onder een boom....

Naast een oude meneer zet een oude dame zich rustig neer, en zet haar rollator op de rem.
"hallo" zegt de meneer "wie ben jij nou weer" klinkt het enigzins bibberend.
"daag, ik ben Anna"zegt de oude dame bijna zingend.
"Anna? Ik ken helemaal geen Anna, van wie ben jij er 1?"zegt de knorrige oude meneer.
"Anna, je weet wel! Nr 19 en ook kamer 19, Anna van Jarno en Yppy"
De oude man zucht tevreden: "Anna! nou weet ik het weer. Aangenaam, ik ben Tijn, nr 20 en kamer 20, van Swets en E.T."
"ow ben jij er 1 van Swets! Nou jou vader kon er wat van hoorde ik gisteren nog van Alicia"
"Nou vlak jouw ouders ook niet uit", zegt de oude man knorrig, "daar zijn ook ettelijke FB topics over geweest".
"ja maar niet zoveel als van de ouders van Pauline en Willemijn"
"Willemijn.... ja die heeft pas mooie benen"verzucht de oude man gelukzalig
"Fijn he, zo'n verzorghuis speciaal voor ons?" de oude dame zucht van plezier "we hoeven weinig uit te leggen over vroeger en je komt altijd bekenden tegen. Alleen die naam, die naam zit me dwars. Wie noemt zo'n huis nou Het ultieme fokkindjeshuis? We zijn toch allang geen kindjes meer?
"Vanavond eten we spinazie", verzucht de man intens tevreden, "kan het leven nog mooier? "
Hier werd ik gewoon helemaal van!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:24:09 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74841940
Ik zie dit nu pas ! Yppy
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:31:31 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_74846964
Diëten niet meer nodig: overmatig Fok!ken zorgt voor een gezond gewicht!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74847492
1 januari 2020: Viering van het tienjarig jubileum van het niet meer in gebruik hoeven zijn van het topic "Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat"
pi_74848007

Geweldig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74849596
Advertentie

Nu in de aanbieding bij boekhandel Le Simonde, voor slechts 1 euro per stuk. Derde artikel gratis!

* Hoe ik tot inkeer kwam - Floortje
* Organisatie van goede doelen acties - DaanBanaan
* Recepten zonder ei - Sonja Bakker
* Recepten zonder koemelk - Sonja Bakker
* Behandeling van littekens - Moussy
* Online verkoop van artikelen - Ed
* OUD is stom! - Kreater
* Zelfmaakmode: ponycape's - Luchtbel
* Zelfmaakmode: luiers - Yppy
* Zelfmaakmeubels: Groofsken
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_74849853
Wat een geweldig topic is dit! Yppy waar haal je dit allemaal vandaan!? Geweldig!
Ik moest net wel even lachen om die advertentie van net, Groofsken, sorry
Je had zó je best gedaan!

Daarom is mijn gewenste update van vandaag, dat er lijm is uitgevonden waarmee alles blijft plakken (en je alles aanmekaar kan plakken)!!
Denk aan Groofskens beplakte kastje, aan Flugeltjes kindje-in-de-maak, relaties die stukgaan weer aanmekaar, enzovoorts
pi_74849969
Ik snap nav een nominatie voor de awards ineens pas het boek van Floortje

En dus, late reactie, maar: meesterlijk
pi_74850283
2010
Minister van volksgezondheid stelt een ruim budget beschikbaar om huisartsen bij te scholen over het belang van borstvoeding en over juiste medicatie bij spruw. Ook mogen lactatiekundigen voortaan medicatie voor spruw voorschrijven.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:00:10 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_74861524
Nieuwsflits! Meerdere werkgevers hebben vernomen dat de geweldige YPPY vrij op de markt is en hebben haar allen geweldige aanbiedingen voor een baan gedaan. Dicht bij haar huis en de werkgevers bieden nog steeds tegen elkaar op!
  donderdag 19 november 2009 @ 20:00:43 #149
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_74861538
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef cattie het volgende:
Nieuwsflits! Meerdere werkgevers hebben vernomen dat de geweldige YPPY vrij op de markt is en hebben haar allen geweldige aanbiedingen voor een baan gedaan. Dicht bij haar huis en de werkgevers bieden nog steeds tegen elkaar op!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_74861590

*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')