Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zittenquote:Op donderdag 31 december 2009 22:35 schreef YPPY het volgende:
Oudejaarsavond 2010:
* Zonder p_iglet die samen met t_igger lekker vrij is. Jammer, anders had ze flugeltje goed advies kunnen geven over wat wel en niet te eten tijdens week 32.5 van een zwangerschap. Dat moet dan maar op 1 januari. Al gaat het dan over week 32.6 van een zwangerschap natuurlijk
Yppy bedoelde vast 22.5 ipv 32.5, kan preciesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zitten
Ik geloof dat ik een abonnement wil!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef YPPY het volgende:
Spoiler, volgende week in de prive
(..)
Deze week: een dag uit het leven van... Mwana, special van 5 pagina's voor hilarisch, verbijsterende, ontroerende en confronterende gebeurtenissen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef YPPY het volgende:
Spoiler, volgende week in de prive
.
Deze week: een dag uit het leven van... Mwana, special van 5 pagina's voor hilarisch, verbijsterende, ontroerende en confronterende gebeurtenissen.
Bumba is wel ok vind ik, tijdens het tandenpoetsenquote:Op zondag 6 december 2009 20:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Studio 100, dat is o.a. Bumba heb ik vandaag geleerd. En dat is echt een ***-clown
Dat gaat je lukken!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou, op oudjaarsavond 2010 hoop ik toch wel met een 6 maanden oude baby op schoot te zitten
quote:Wegens toenemend succes van de postkaartjes zijn er vele vacatures voor parttime administratief medewerkers in Den Haag en Amsterdam. Bij gelijke geschiktheid, geven wij de voorkeur aan een moeder van twee dochters.
quote:De Moderne Omroep zoekt zsm een parttime medewerker die flexibel inzetbaar is op systeembeheer functies. Bijvoorkeur wonend in de directie omgeving van Hilversum
quote:Fotografiebureau De Blije Baby zoekt een aanvulling op het baby- en kinderfotograventeam. Graag met recente ervaring in het fotograferen van baby's en kinderen.
quote:De Lekkere Taart, organisatie voor creatieve en originele taarten, zoekt met name in het Westland dames of heren die op oproepsbasis willen bakken.
quote:Textielbedrijf Het Spruitje zoekt extra naaisters om te kunnen voldoen aan de grote vraag naar brocolli knuffels. Zie ook de vacature voor haaktalenten.
quote:Het Kunsthuis in Enschede is op zoek naar extra baliemedewerksters en rondleiders. Affiniteit met de gayscene en kennis van roze schilderijen is een pre.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:45 schreef Oxymoron het volgende:
Update voor Kim van Ingrid:
Artikel in het tijdschrift van de Nederlandse Vereniging voor Autisme:
''Hoe ik mijn agressie overwon en mijn broertje leerde knuffelen.'' - Interview met Kim, 18 jaar.
Interview is geschreven door ''Oxymoron'', ervaringsdeskundige op het gebied van agressie, knuffelen en broertjes.![]()
Belana...quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:31 schreef Belana het volgende:
"Thies praat Moonah de oren van het hoofd"
Potdorie Moonah, dat is echt ontzettend mooi om te lezen!quote:Op zondag 19 september 2010 18:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Belana...Indertijd glimlachte ik meewarig bij je lieve post.
Maar...... *insert tromgeroffel!
Vandaag heb ik letterlijk tegen hem gezegd dat hij me de oren van het hoofd kletst!![]()
Werkelijk, zojuist de héle autoreis, bijna twee uur aan een stuk door. Mijn hemel, ik had me nooit kunnen voorstellen ooit te hopen dat hij even zijn mond zou houden.
We zitten volop in de Waalom?-fase, alle achterstand lijkt in het kwadraat te worden ingehaald.
Het gaat zelfs zó goed dat we hebben besloten het speciaal onderwijs (voor kinderen met ernstige spraak-/taalmoeilijkheden) links te laten liggen en gewoon voor het reguliere onderwijs te gaan! Morgen gaat hij voor het eerst oefenen....
Vond ik wel even een topickickje waard.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |