oh wat lijkt dát me leuk zegquote:Op maandag 21 december 2009 14:57 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij stond er al zoiets hier, maar kan hem niet vinden.
De bouw van de OUD woongemeenschap met aparte units naast gezamenlijke woonruimtes is eindelijk af!
Eindelijk de zo nodige oppas voor de moeders met huilende kindjes die even pauze nodig hebben. Of voor wilde avondjes uit.![]()
![]()
Of gewoon voor de gezelligheid. Samen eten. Samen midden op het grote plein de grote kerstboom ontsteken onder het genot van een glaasje gluhwein en kerstbrood!
En 's zomers uiteraard met een heel groot bad met wisseldiensten voor de badmeesters erbij.
Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 17:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh wat lijkt dát me leuk zeg
kunnen we eindelijk én bij Spuugje in de keuken taart eten, én bij Moussy onszelf laten grimeren én bij Tan en Groofs op kraamvisite op dezelfde dag!![]()
Lief, dank je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Jelief het volgende:
Waar kan ik inschrijven?
en dan nog een gewenste update: De mams van Cattie is vijf jaar na de operatie genezen verklaard
Oh ja leuk! Dat we met z'n allen bezit nemen van het tropische zwemparadijs!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef lcicle het volgende:
We kunnen ook eerst beginnen met het afhuren van een Centerpark
Nou dan vergeet het maar weer!quote:
Zullen we samen een speciale Prive uitgave gaan maken? Redactievergaderingen natuurlijk in Braboland.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Nou dan vergeet het maar weer!
Ik bedoel, d'r moet wel geroddeld kunnen worden he.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Nijna het volgende:
ook in elke bungalow gratis beschikking over een computer met internet zodat je ook op vakantie rustig kan forummen!
Daar zit ze nog maar eventjes efkes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef YPPY het volgende:
Redactievergaderingen natuurlijk in Braboland.
Dan blijft ie maar lekker in het huisje en kom jij met Anna naar het centrum.... en dan klopt F. vast wel bij hem aan voor steun...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef YPPY het volgende:
Wij gaan niet mee. J. wordt al gek als ik het noem, laat staan dat we gaan. 50 kakelende ***en bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |