abonnement Unibet Coolblue
pi_74761758
Beste medereizigers,

Ik mag af en toe graag een jointje roken.
Over 1,5 week vertrek ik naar Dubai voor zaken en daarna reis ik door naar India.
Nu ken ik de zeer strenge wetgeving over drugs in Dubai en dat een miniscuul korreltje wiet al strafbaar is.
Ik heb m'n kleren en schoenen 3x gewassen dus ik ben er zeker van dat er geen enkel korreltje te vinden is en dat er absoluut geen wietgeur in zit.
Maar nu las ik op het internet ergens dat er zo nu en dan willekeurige reizigers op de luchthaven urine/bloedproeven moeten doen en dat het THC in je bloed/urine al strafbaar is.

Zou dit kloppen?
Mijn baas zegt dat ik me absoluut niet druk hoef te maken en dat ik internet weer eens iets te letterlijk neem

Mijn vraag is:
Wat zijn jullie reiservaringen bij aankomst op Dubai airport, hoe werkt dat nou?
Het lijke me sterk dat ze iedereen een bloedproef laten doen.
  maandag 16 november 2009 @ 21:10:02 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74761851
HAFC
pi_74761863
Niks om je druk om te maken.
Als je er al uit gepikt wordt, dan ga je een paar jaartjes zitten en klaar ben je.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74761927
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Niks om je druk om te maken.
Als je er al uit gepikt wordt, dan ga je een paar jaartjes zitten en klaar ben je.


Dat kan ook alleen in Nederland.Je baas vertellen dat je drugs gebruikt.
pi_74762004
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]



Dat kan ook alleen in Nederland.Je baas vertellen dat je drugs gebruikt.
Ik heb mijn baas zelfs verteld dat ik harddrugs gebruik,alcohol wel te verstaan
pi_74762010
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Dat kan ook alleen in Nederland.Je baas vertellen dat je drugs gebruikt.
Tja, als zijn dealer móét zijn baas het wel weten, toch?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 16 november 2009 @ 21:30:03 #7
131755 joekeloekes
Mijn hond is de liefste
pi_74762705
Op de airport doen ze geen bloedproeven, maar als je bij een ongeval betrokken raakt wel, ook als je niet de dader bent.

Standaard straf is 4 jaar en dan deportatie, maar in dubai betekend dat in de praktijk tegenwoordig dat je na je veroordeling eruit gegooid wordt en niet die 4 jaar hoeft uit te zitten. Let wel op, Dubai is 1 emiraat, de andere emiraten zoals Abu Dhabi en Sharjah zijn minder soepel.
Volg mijn Zweedse avonturen op www.zwederlander.nl
  maandag 16 november 2009 @ 21:33:55 #8
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74762887
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Almelovakr het volgende:

[..]

Ik heb mijn baas zelfs verteld dat ik harddrugs gebruik,alcohol wel te verstaan
Blikkie S?
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:02:11 #9
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_74769396
KAA > TRV
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_74802669
Zou raar zijn dat Dubai voor jouw bepaald wat je in Nederland doet.

Ik zou me niet druk maken
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  maandag 4 januari 2010 @ 18:49:10 #11
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_76408315
Ik moet volgende week voor werk een weekje naar Abu Dhabi, maar twijfel of ik wel of niet mijn vitamines, eiwit en creatine supplementatie in mijn koffer moet doen of beter thuis kan laten.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_76431053
Ik laat mijn vitaminepillen thuis wanneer ik over 2 weken naar Dubai ga. Dan heb je tenminste gegarandeerd geen moeilijkheden.

Ik ken het verhaal dat iemand werd opgepakt omdat er een maanzaadje op zijn kleding zat van het broodje dat hij op Heathrow had gegeten. Sesamzaad mag toch wel gewoon? Ik wil namelijk een voorraadje meenemen van waar ik nu ben naar thuis (doe stopover in Dubai van 3 dagen).
pi_76432027
Dat over die THC testen had ik ook gelezen ja

Ik ga half februari naar Dubai.
pi_76432376
Ik had trouwens gelezen dat ze ook je bloed kunnen testen op het vliegveld, maar dan alleen als je er sowieso al extreem verdacht uit ziet of stennis loopt te schoppen. Dus gewoon niet opvallen Sporen van drugs blijven toch ook heel lang achter in je haar?
pi_76432409
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:02 schreef gifkwal het volgende:
Ik had trouwens gelezen dat ze ook je bloed kunnen testen op het vliegveld, maar dan alleen als je er sowieso al extreem verdacht uit ziet of stennis loopt te schoppen. Dus gewoon niet opvallen Sporen van drugs blijven toch ook heel lang achter in je haar?
Ja, en THC blijft >6 weken aantoonbaar in je bloed.
pi_76432493
Ik zou gek worden van naar zo'n land gaan waar je zoveel problemen kan krijgen voor iets waar hier niet naar omgekeken wordt.
pi_76432521
Niks smokkelen gewoon, thc kan je ook in je bloed krijgen als er iemand naast je gerookt heeft.

ah, en respect tonen voor de politie daar, dat waarderen ze.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_76437737
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik zou gek worden van naar zo'n land gaan waar je zoveel problemen kan krijgen voor iets waar hier niet naar omgekeken wordt.
Tenminste andere cultuur opsnuiven

haha, ik zei snuiven
pi_76437879
Lijken me allemaal sterke verhalen. Toen ik aankwam; vliegtuig uit, spullen pakken. Vervolgens kom je in een hal waar een heleboel loketten zijn met mannen met witte doekjes om zich heen. Ze vragen waarom je er komt en vervolgens kijken ze op je paspoort. Ze zijn, en kijken overigens niet al te vriendelijk.

Die van mij keek op mijn paspoort en vroeg toen met een enge stem; What is your name? Maar die vraag kon ik wel beantwoorden. Vervolgens krijg je een stempeltje en ben je klaar om te gaan. De controle van douane was ook niet al te streng. Sommige van ons hadden waterpijpen en heel die rotzooi gekocht daar en gewoon meegenomen.
pi_76437964
Waarom zou je waterpijpen niet mogen meenemen? Dat roken is daar toch nationale volkssport, en ik zag zelfs op het vliegveld al dat ze in alle soorten en maten verkocht worden.
pi_76438104
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:35 schreef Toxic69 het volgende:
Lijken me allemaal sterke verhalen. Toen ik aankwam; vliegtuig uit, spullen pakken. Vervolgens kom je in een hal waar een heleboel loketten zijn met mannen met witte doekjes om zich heen. Ze vragen waarom je er komt en vervolgens kijken ze op je paspoort. Ze zijn, en kijken overigens niet al te vriendelijk.

Die van mij keek op mijn paspoort en vroeg toen met een enge stem; What is your name? Maar die vraag kon ik wel beantwoorden. Vervolgens krijg je een stempeltje en ben je klaar om te gaan. De controle van douane was ook niet al te streng. Sommige van ons hadden waterpijpen en heel die rotzooi gekocht daar en gewoon meegenomen.
Zeker nooit naar de VS geweest? Nadat je een kaart in hebt moeten vullen of je communistische denkbeelden hebt, ooit actief was in Nazi-Duitsland, of van plan bent een terroristische aanslag te plegen, kom je bij een hokje waar je behandelt wordt alsof je op al die vragen positief antwoord hebt gegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')