SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb zojuist iets over egels geleerd van ts.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef reetveter het volgende:
WTFWTFWTF
HEBBEN EGELS EEN STAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?????????????????????????
Zó he, kom jij ook nog eens buiten?quote:Op maandag 16 november 2009 20:32 schreef reetveter het volgende:
WTFWTFWTF
HEBBEN EGELS EEN STAART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?????????????????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt wel op een penis
quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Bomil het volgende:Dat is z'n ontlasting joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt wel op een penis
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Bomil het volgende:
Ik had een keer een egel gezien, volgens mij behoorde hij tot de zeldzame egels want hij zag er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker..Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
4,50 bij de Hema.quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef teknomist het volgende:
Hoe duur zou het geweest zijn om je fietsverlichting op orde te hebben?
Net goed hhahah!quote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef McGilles het volgende:
Even snel naar een maat die om de hoek woont met de fiets, kom ik net de juten tegen. Natuurlijk geen licht want ik ben dom en vergeetachtig, resultaat: kuthumeur en ook nog eens een boete van 42 euro....
Klacht: Egels hebben een staart
Jij gaat toch zonder licht over straat, had lekker gaan lopen als hij om de hoek woont. Scheelt je toch weer 42 euro, volgens mij ben jij degene hier die uitgelachen moet wordenquote:
Ik heb verlichting, 2 van die lampjes, alleen vergeten mee te nemen omdat het toch echt maar 500meter is ofzo....quote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef teknomist het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij gaat toch zonder licht over straat, had lekker gaan lopen als hij om de hoek woont. Scheelt je toch weer 42 euro, volgens mij ben jij degene hier die uitgelachen moet worden
Een klacht over jezelf dus, doe er wat aan!quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb verlichting, 2 van die lampjes, alleen vergeten mee te nemen omdat het toch echt maar 500meter is ofzo....
Ik had toch al in de op vermeld dat ik dom was en licht was vergeten, schaam jezelfquote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Een klacht over jezelf dus, doe er wat aan!
Maar heb je er wat van geleerd dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik had toch al in de op vermeld dat ik dom was en licht was vergeten, schaam jezelf
Dat ik, nadat ik de boete heb gekregen, niet de muziek 'te hard' moet zetten. Net de onderburen aan de deur en nu de onderonderburen.....quote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar heb je er wat van geleerd dan?
geen licht, maar toch 42 euro lichterquote:Op maandag 16 november 2009 20:29 schreef McGilles het volgende:
Even snel naar een maat die om de hoek woont met de fiets, kom ik net de juten tegen. Natuurlijk geen licht want ik ben dom en vergeetachtig, resultaat: kuthumeur en ook nog eens een boete van 42 euro....
Klacht: Egels hebben een staart
of je zet gewoon je licht aan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat vind ik echt zo tering triest hè.Als er nou een grote fietslichtcontrole is die er 2x per jaar is, oké. Dan moeten die agenten dat ook doen van hun baas. Maar op het moment dat die lijers uit zichzelf mensen beginnen te controleren op fietslicht en mensen staande gaan houden moeten ze echt iets beters gaan zoeken.
ja, 6 jaar lang overdagquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik fiets al 6 jaar zonder licht. Nog nooit een boete of een ongeluk gehad. Wat wou je eraan gaan doen? NOU!?
Jou keihard voor je flikker rijden en er geen zak om geven, dat is wat ik doe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik fiets al 6 jaar zonder licht. Nog nooit een boete of een ongeluk gehad. Wat wou je eraan gaan doen? NOU!?
Ja, want daarvoor fietste ik overdag wel met licht aanquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jou keihard voor je flikker rijden en er geen zak om geven, dat is wat ik doe.![]()
Realiseer je overigens wel dat ik een internetheld ben en dat niet daadwerkelijk doe, maar de gevoelens zijn gemeend
Toch jammer, want je wilt niet weten hoe vaak ik op een boeren landweggetje gigantisch op de remmen moet omdat er weer eens een fietser denkt dat ie onsterfelijk is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:00 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, want daarvoor fietste ik overdag wel met licht aan![]()
[..]
. Ik vind het zeer jammer dat je er zo over denkt, echt waar, maar ik zet lekker nog steeds geen licht aan
Administratiekosten he, die komen er altijd nog mooi bovenop bij elke boete...quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef adwin het volgende:
Toch raar. Normaal is een boete ¤35,-
Moest je rente betalen ofzo?
Bron: http://www.om.nl/onderwer(...)38,13237,3115#keuzes
Ik heb geen dynamo, namelijk een zeer luxe sportieve fietsquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Danny_Ramone het volgende:
Laatst ook staande gehouden omdat ik geen (werkend) licht op mijn fiets had.
Dit is wat je doet:
1: vriendelijk blijven
2: uitleggen dat je een kleine botsing hebt gehad op de heen weg en de dynamo nu verbogen is. Of als je verlichting er erger aan toe is claimen dat jongeren je fiets hebben gemolesteerd.
3: net zolang proberen te fixen tot de agent opgeeft.
Ben regelmatig gecontroleerd en dit werkt altijd. Op 1x na, maar toen hadden ze mijn naam verkeerd opgeschreven en was het "vormfout" oid.
Lees de OP, lamme admin. Ik was m'n lichtjes vergeten, dus dan kan ik ook geen lamp aandoen wel?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:52 schreef Klonk het volgende:
of gewoon je lamp aandoen, is een stuk makkelijker dan kutsmoesjes verzinnen
lampjes niet vergetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:54 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lees de OP, lamme admin. Ik was m'n lichtjes vergeten, dus dan kan ik ook geen lamp aandoen wel?
Tevens geef ik nooit smoesjes op, maar met de waarheid krijg je altijd een boete van de juten.
Ook mijn gok! Het is wel weer zo dat ze de 'simpele' boetes weer eens hebben verhoogd. Waar ze in relatief korte tijd geld kunnen vinden vind de politie super interessant!quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef matthisl het volgende:
ts is opgelicht door een corrupte crack agent
Opgelicht worden als je licht niet werkt is opzich best goede service als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:23 schreef matthisl het volgende:
ts is opgelicht door een corrupte crack agent
kan goedkoper action 2,19 met bevestiging voor op fiets of clipjes voor op je kleding oja je krijgt er ook gratis batterijen bijquote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef teknomist het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |