Ik speel alleen als je er mee akkoord gaat dat de naam word veranderdquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef OeJ het volgende:
[..]
Er is een slowchattopic. Of speel het gewoon niet als je er geen zin in hebt.
Nope.quote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, je vindt nog steeds dat de quiz bestaansrecht heeft? Ok: afwijkend gedrag?
Afwijkend gedrag, als in afwijken van de norm, kun je prima uitleggen als 'even lekker gek doen'. Zowel afwijkend gedrag als deviant gedrag, dat vast ook fout is, ben ik al verschillende keren tegengekomen in verband met zowel criminaliteit als carnaval.quote:Op maandag 16 november 2009 21:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nope.
Zie hint 2 waarom dit niet juist is.
Je noemt allemaal andere benamingen voor hetzelfde.quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
Deviant gedrag?
Ah kijk, hint 3. Logisch dat de antwoorden hiervoor werden afgekeurd, omdat die alleen aan de vraag en hint 1 en 2 voldeden. Dus eerst stal ze voor de kick, toen was het even lekker gek doen, en nu is het even lekker gek doen omdat het tegen de regels is.quote:Op maandag 16 november 2009 21:23 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je noemt allemaal andere benamingen voor hetzelfde.
Note: het belangrijkste in de term is nu juist dat het gaat om: iets doen, iets wat tegen de regels is omdat een samenleving aan zoveel regels gebonden is (!!), daarom is de term bedacht.
Goed lezen. In hint 2 stond hetzelfde. De vorige post was een herhaling van wat al in hint 2 stond.quote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah kijk, hint 3. Logisch dat de antwoorden hiervoor werden afgekeurd, omdat die alleen aan de vraag en hint 1 en 2 voldeden. Dus eerst stal ze voor de kick, toen was het even lekker gek doen, en nu is het even lekker gek doen omdat het tegen de regels is.
Ga je nog wel even toegeven dat mijn antwoorden wel aan de tot dan toe gestelde voorwaarden voldeden, net als vorige keer?
In hint 2 staat gek doen benadrukt. In hint 3 ligt de nadruk op 'juist die hoeveelheid regels'.quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Goed lezen. In hint 2 stond hetzelfde. De vorige post was een herhaling van wat al in hint 2 stond.
Nee.quote:
En dat kunnen we niet hebben, natuurlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee.
Ook hier geldt, dat dit antwoord wel correct is,
quote:Het kan af en toe gebeuren dat het topic even stil ligt omdat iemand het antwoord niet weet of omdat de vraagsteller even verhinderd is. Dit is niet erg. Om toch de vaart erin te houden mag iemand een nieuwe vraag stellen als de vraagsteller 20 minuten niets van zich heeft laten horen.
Geef dan eens het antwoord op de vraag. Ik heb al zo veel goede antwoorden gegeven dat het ook wel leuk zou zijn er eentje van jou te horen.quote:
Nee, het goede antwoord zat er nog niet tussen, en ik heb ook al uitgelegd waarom.quote:Op maandag 16 november 2009 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geef dan eens het antwoord op de vraag. Ik heb al zo veel goede antwoorden gegeven dat het ook wel leuk zou zijn er eentje van jou te horen.
Ik zit al de hele tijd te wachten op een fatsoendelijke vraagquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef OeJ het volgende:
Maar ok, omdat dit een begin is van dit topic, en je zo goed je best doet, DE_Hertog, zal ik je op weg helpen...
Tik maar in op google:
Jan Marijnissen carnaval sociologie
Dan vind je direct het goede antwoord, en heb jij de eer een nieuwe vraag te bedenken (binnen 20 minuten uiteraard).
quote:Op maandag 16 november 2009 22:14 schreef De_Hertog het volgende:
Jason Mraz
Tanjaa, dit is met hulpmiddelen he, niet te veel moeite doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |