abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 november 2009 @ 20:05:02 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_74759115
De rechtbank in Rotterdam heeft een man veroordeeld tot 18 jaar cel voor een dodelijke steekpartij. De 42-jarige Erwin H. uit Albrandswaard stak een man van 38 dood. De eis was 20 jaar.

H. viel in maart in Rotterdam het huis van het slachtoffer binnen. Hij dacht dat de Rotterdammer een pistool had en stak daarom drie keer op hem in. H. wil niet zeggen waarom hij binnenviel.

H. was al eens veroordeeld tot 7,5 jaar cel, ook voor een steekpartij met dodelijke afloop. Hij weigert mee te werken aan een psychiatrisch onderzoek door het Pieter Baan Centrum.

bron

Deze straf had deze moordenaar bij zijn 1ste moord moeten krijgen
Schijt aan iedereen
  maandag 16 november 2009 @ 20:06:09 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74759159
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:05 schreef Deadre het volgende:
Deze straf had deze moordenaar bij zijn 1ste moord moeten krijgen
Hoe zat die eerste moord dan in elkaar?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74759281
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:06 schreef eleusis het volgende:

[..]

Hoe zat die eerste moord dan in elkaar?
Probeer je nou een moord goed te praten? Hij valt anders wel in herhaling
routine
  maandag 16 november 2009 @ 20:10:55 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74759372
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef Bleekscheet het volgende:

[..]

Probeer je nou een moord goed te praten? Hij valt anders wel in herhaling
Er wordt een ontopic vraag gesteld en een malloot begint weer over goedpraten. Zal ik nog wat populaire woordjes voor je toevoegen, heb je weer wat materiaal: Wilders Moslims Linksen Wouter Bos Obama Communist Griepprik Biochip.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')