Met alle bijbehorende respect, zie ik niet eens naar welke printknop je referereert.quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef deepart het volgende:
Waarom zit dat ingebouwd in het forum? Milieutechnisch gezien vind ik dat onvriendelijk en overbodig![]()
Wat is er precies mis met het topic opnieuw openen of opslaan in kladblok als je het vaker nodig denkt te hebben?
Of open het in paint als je er aantekeningen op wil maken. Egoïstisch ben je als je een topic uitprint.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Met alle bijbehorende respect, zie ik niet eens naar welke printknop je referereert.
daar zijn moderators voor, niet wij kansloze toeristen :pquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een hele reeks klappers aangelegd met uitgeprinte topics, gesorteerd naar subforum en vervolgens naar TS. Handig om mee te nemen op vakantie of tijdens saaie familiebijeenkomsten om op m'n gemak alles nog eens na te lezen.
Gaat die dan printen als je op dat printertje kliktquote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef Onnoman het volgende:
waarom heb je een wormvormig aanhangseltje?
Ja, het klopt dat ik geen betaalde abo heb want ik besteed mijn geld aan belangrijkere dingen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Jij bent één van de 3 users die geen gebruik maakt van foksilver!
Betalen voor foksilver? Nha ik heb het op een dealtje gegooit met Dannyquote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef zkr600 het volgende:
[..]
Ja, het klopt dat ik geen betaalde abo heb want ik besteed mijn geld aan belangrijkere dingen.
En weet overigens niet of je cijfers klopt.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een hele reeks klappers aangelegd met uitgeprinte topics, gesorteerd naar subforum en vervolgens naar TS. Handig om mee te nemen op vakantie of tijdens saaie familiebijeenkomsten om op m'n gemak alles nog eens na te lezen.
Ik gebruik baggerlayoutquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Jij bent één van de 3 users die geen gebruik maakt van foksilver!
En het doel van een printversie is?quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef dopy14 het volgende:
'printversie van deze pagina tonen' betekent iets anders dan 'uitprinten'.
Scheelt weer in de kaabeetjes he, tijdens zware tijden moet je ook op de kleintjes lettenquote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het doel van een printversie is?
papier en inkt besparen door de banners, menus en reclame niet uit te printen als je toch zo dom bezig moet zijnquote:Op maandag 16 november 2009 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En het doel van een printversie is?
Welke topics van mij heb je?quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Voor je de printversie kan downloaden moet je eerst de echte hebben geopend. Dubbelop dus dat gaat lag veroorzaken in codquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Scheelt weer in de kaabeetjes he, tijdens zware tijden moet je ook op de kleintjes letten
Koppelingslocatie kopiëren -> ?mode=print er achter plakkenquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Voor je de printversie kan downloaden moet je eerst de echte hebben geopend. Dubbelop dus dat gaat lag veroorzaken in cod
Daar heb je wel een punt, maar het gros van de fokkers is te incapabel om dat zelf te verzinnen en gaan ze weer lopen Googlen.quote:Op maandag 16 november 2009 19:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Koppelingslocatie kopiëren -> ?mode=print er achter plakken
Echte zuinigaards weten dat natuurlijk
Daarbij zijn het diesels, helemaal kutquote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Fucking FORUM vreet echt energie, ik hoop dat FOK! aangeklaagd wordt! Om maar niet te spreken van die servers die voor veel CO2 uitstoot zorgen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |