Je hebt een credit card?quote:Op zondag 6 december 2009 13:13 schreef staticdata het volgende:
Ik ga me er in verdiepen en doneren. Starten met $50,- moet goed mogelijk zijn.
kan je ook zonder paypal terecht trouwens
quote:
dat ben ik wel gewendquote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef TeleluvR het volgende:
credit card werkt keimakkelijk, het enige nadeel vind ik dat als je geen paypal lid bent, je iedere keer weer alle gegevens staat in te voeren!
heb er ook 2 verstrekt. Fok staat nu op 988quote:Op zondag 6 december 2009 13:49 schreef casper4ever het volgende:
Een offer i cant refuse
2 nieuwe leningen verstrekt, wat het team totaal nu op 985 zet
Why, why!quote:Uw creditcard of betaalpas is afgewezen voor deze transactie; PayPal kan de kaart niet valideren. Controleer de ingevoerde informatie of probeer een andere creditcard of betaalpas.
Nice.quote:Op zondag 6 december 2009 16:00 schreef Ferdo het volgende:
Gefeliciteerd mensen!
En wat exposure op de FP voor deze sympathieke actie: [Microkredieten] KIVA FOK!-team passeert $25.000! .
ik F5 zoals ik nog nooit ge-F5'ed hebquote:Op zondag 6 december 2009 16:22 schreef dvr het volgende:
Ik heb er ook nog twee bijgedaan, hopelijk staat de teller zodadelijk op 1000+ Fok!-leningen!
jinxquote:Op zondag 6 december 2009 17:05 schreef Omniej het volgende:
$26,675 inmiddels... Die 30k gaan we bij nader inzien dus makkelijk halen voor de kerst.
Mwoah, over een kleine twee weekjes komt er weer een aardige terugbetaalronde, plus een beetje meer FP-aandacht... Moet wel goedkomen denk ik.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef casper4ever het volgende:
Nou, makkelijk weet ik niet. Hoeveel is er bijgekomen bij de laatste terugbetaal ronde van half november? Van de bijna 27.000 welke tot nu toe uitgeleend is, is er 4.000 in dit weekend bijgekomen...
999 Leningen inmiddels...
Heb nog maar ff een lening verstrekt om de 1.000 vol te krijgen
Dat brengt mijn totaal verstrekte leningen op 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |