Hé, psst, chickie, chickiequote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ''hé sletjuh'' doet het vaak beter.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
Ik reageerde op mijn eigen post, komt Erwin er tussen.
Waarom lik je me nou weer als ik boos op je ben?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom lik je me nou weer als ik boos op je ben?
Nee, jij onzeker lief jongetje, jou kan ik niet missenquote:
Bagger. Je hoeft niet 5 nietszeggende posts per minuut te plaatsen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe noem je mijn geweldige posts?
Ik ben helemaal niet onzekerquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij onzeker lief jongetje, jou kan ik niet missen
Het spijt me Ernie. Hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bagger. Je hoeft niet 5 nietszeggende posts per minuut te plaatsen.
Heb je een zusje?quote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me Ernie. Hoe kan ik het goed maken?
quote:
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Stoeprand het volgende:
Om het goed te maken Ernie.
[ afbeelding ]
Fantaseer er zelf maar mannen bij.
ik zit nu thuisquote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzo
Vind je dat erg om te zien?quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzo
NU KAN HET!1 POTTENPOSTERIJ!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit nu thuisdus nergens last van
Die dames hebben helemaal geen man nodig zo te zienquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Stoeprand het volgende:
Om het goed te maken Ernie.
[ afbeelding ]
Fantaseer er zelf maar mannen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |