quote:Op maandag 16 november 2009 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
Haal ze op op de brommer. Misschien vergeten ze heel die auto wel.
Een warme lul in je bek hebben is net zoiets als een leenauto hebben, uiteindelijk moet je m weer inleveren, en dan zit je in de kou..quote:Op maandag 16 november 2009 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga flikkers pijpen achter het station, krijg je wat warms binnen bij dit gure weer en je verdient bij voor een auto
Ach een maandje pijpen en hij heeft genoeg voor een tweedehandsjequote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een warme lul in je bek hebben is net zoiets als een leenauto hebben, uiteindelijk moet je m weer inleveren, en dan zit je in de kou..
quote:Op maandag 16 november 2009 14:42 schreef Dj_unkie het volgende:
Ts is 25 en woont bij zn ouders en heeft nog steeds geen geld voor een auto![]()
Ja, perfecte vergelijkingquote:Op maandag 16 november 2009 14:41 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een warme lul in je bek hebben is net zoiets als een leenauto hebben, uiteindelijk moet je m weer inleveren, en dan zit je in de kou..
Gelul, dat fantaseer je erbij omdat je een looser bent en je het nu ook weetquote:Op maandag 16 november 2009 14:47 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb officieel gezien wel een auto, maar daar is de vrouw altijd mee op pad
Klachtcorrectie: geen geld voor een 2de auto![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul, dat fantaseer je erbij omdat je een looser bent en je het nu ook weet
U hebt gezocht op het woord: hun.quote:
Loop een alto zuiniger dan 1 op 45quote:Op maandag 16 november 2009 14:58 schreef sc00p het volgende:
Lol koop een Suzuki Salto voor 300 euro, ze zijn zuiniger dan je scooter en kosten 15eu wegenbelasting+verzekering per maand.
Als je dat niet kunt betalen gaat het echt niet goed.
Uuhuhquote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: hun.
RESULTAAT
1hun pers vnw, in geschreven taal 3e, in spreektaal 3e en 4e naamval vd 3e pers mv: ik heb het ~ gegeven
Leer je taal, heb ik ook geprobeerd.
quote:Op maandag 16 november 2009 14:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
U hebt gezocht op het woord: hun.
RESULTAAT
1hun pers vnw, in geschreven taal 3e, in spreektaal 3e en 4e naamval vd 3e pers mv: ik heb het ~ gegeven
Leer je taal, heb ik ook geprobeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |