Dat mijn zusje van 13 mierzoete deo draagt, oké. Daar kan ik mee leven, dat hoort bij de leeftijd. Maar wat is dat tegenwoordig met dames van 20 tot 40, die dat spul dragen en denken dat wij mannen dat lekker vinden?
Vandaag ook weer zo, ik zat lekker in de bus naar Winterswijk, om wat interviews af te nemen voor mijn stage (Ja, TS is een halve boer en komt in de Achterhoek). Spits op mijn schootje, half dommelend nog en lekker wegverstopt in mijn mooie mantal, zo hoort een busreis te zijn... Maar helaas werd het al vroeg verstoord, een paar dames van ongeveer 20 jaar kwamen voorbij paraderen. En gadverdamme, wat een stank kwam eraf. Wat een mierzoete walm.. Zo'n geur waarbij je neusharen overeind gaan staan, je een zure smaak van braaksel in je keel krijgt, efin.. Je snapt wat ik bedoel. En maar zeiken en zeuren over school.
Even later stapten ze uit in Groenlo, dus ik hopen dat ik het laatste stukje mijn zintuigen even wat rust kon gunnen. Helaasch. Een vrouw, die waarschijnlijk van beneden de sahara kwam, stapte in. En wat die droeg, dat was helemaal erg. 2 busreizigers met mij zijn een paar plekjes naar achteren gaan zitten, want die walm was helemaal niet te verdragen. Gadverdamme, echt een hele neppe chemische zoete geur, die serieus mensen met overgevoelige bronchiën zou kunnen doden.
Dames, denken jullie dat wij dit spul echt lekker vinden ruiken? Ik stel voor dat we al deze dames een keer bij elkaar zetten en maar eens aan elkaar laten snuffelen. Waarschijnlijk zijn hun nasale zintuigen al zo dood dat ze een hele stortbak over zich heen moeten krijgen om te beseffen dat ze een pest zijn voor degene die naast hen zitten. Waar is de goede oude tijd gebleven dat je pas het geurtje kon ruiken als je haar sensueel in de nek kuste?
Klacht: Vrouwen die duidelijk niet meer een subtiele geurtje kunnen waarderen, maar een stortbak van mierzoete deo over zich heen spuiten
Bonus Klacht: Bus had weer vertraging, dus eerste interview viel uit
Anti Klacht: Doordat ik vertraging had viel het eerste interview uit, dus lekker kunnen lunchen bij een bakkertje in Winterswijk.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." -
Stages in Indonesië