abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74746807
Dat mijn zusje van 13 mierzoete deo draagt, oké. Daar kan ik mee leven, dat hoort bij de leeftijd. Maar wat is dat tegenwoordig met dames van 20 tot 40, die dat spul dragen en denken dat wij mannen dat lekker vinden?

Vandaag ook weer zo, ik zat lekker in de bus naar Winterswijk, om wat interviews af te nemen voor mijn stage (Ja, TS is een halve boer en komt in de Achterhoek). Spits op mijn schootje, half dommelend nog en lekker wegverstopt in mijn mooie mantal, zo hoort een busreis te zijn... Maar helaas werd het al vroeg verstoord, een paar dames van ongeveer 20 jaar kwamen voorbij paraderen. En gadverdamme, wat een stank kwam eraf. Wat een mierzoete walm.. Zo'n geur waarbij je neusharen overeind gaan staan, je een zure smaak van braaksel in je keel krijgt, efin.. Je snapt wat ik bedoel. En maar zeiken en zeuren over school.

Even later stapten ze uit in Groenlo, dus ik hopen dat ik het laatste stukje mijn zintuigen even wat rust kon gunnen. Helaasch. Een vrouw, die waarschijnlijk van beneden de sahara kwam, stapte in. En wat die droeg, dat was helemaal erg. 2 busreizigers met mij zijn een paar plekjes naar achteren gaan zitten, want die walm was helemaal niet te verdragen. Gadverdamme, echt een hele neppe chemische zoete geur, die serieus mensen met overgevoelige bronchiën zou kunnen doden.

Dames, denken jullie dat wij dit spul echt lekker vinden ruiken? Ik stel voor dat we al deze dames een keer bij elkaar zetten en maar eens aan elkaar laten snuffelen. Waarschijnlijk zijn hun nasale zintuigen al zo dood dat ze een hele stortbak over zich heen moeten krijgen om te beseffen dat ze een pest zijn voor degene die naast hen zitten. Waar is de goede oude tijd gebleven dat je pas het geurtje kon ruiken als je haar sensueel in de nek kuste?

Klacht: Vrouwen die duidelijk niet meer een subtiele geurtje kunnen waarderen, maar een stortbak van mierzoete deo over zich heen spuiten

Bonus Klacht: Bus had weer vertraging, dus eerste interview viel uit

Anti Klacht: Doordat ik vertraging had viel het eerste interview uit, dus lekker kunnen lunchen bij een bakkertje in Winterswijk.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  maandag 16 november 2009 @ 13:51:58 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_74746876
Winterswijk, Groenlo Zijn dat daadwerkelijk Nederlandse plaatsnamen?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 13:52:30 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74746888
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Achterh00k jeweet, waar ze hössen en zo.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74746906
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:51 schreef Adelante het volgende:
Jazeker! Groenlo heeft nog een belangrijke historische rol gehad in de 80-jarige oorlog. Het vestingplaatsje was een gewild ruilobject en is vele malen van Nederlandse en Spaanse handen gewisseld!
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  maandag 16 november 2009 @ 13:54:05 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_74746931
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:52 schreef Renesite het volgende:

[..]

Høken, klapdebiel, høken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74746936
quote:

[..]

Höken, prutser.
Hossen doen ze in brabant met karrenaval.
pi_74746966
Welk bakkertje?
pi_74746993
Ik heb het ook niet zo op van die misselijkmakende zwemen inderdaad, eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat mannen er soms ook een handje van hebben. Ook beperkt mijn afkeer zich niet tot zoete luchtjes alleen, al zijn die wel het meest erg.
HÆLP.
pi_74747020
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar wat is dat tegenwoordig met dames van 20 tot 40, die dat spul dragen en denken dat wij mannen dat lekker
Want vrouwen dragen deo voor de mannen? .
pi_74747031
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Welk bakkertje?
In een zijstraatje van die lange winkelstraat. Ik zou niet weten hoe het heet, maar het had wel goed voer voor deze jongeman.
pi_74747039
en winterswijk is bekend omdat het de gemeente was die percentueel het meest op de ss stemde volgens mij, staat in vele geschiedenisboeken (in elk geval de mijne, die ik in groenlo had)
verder achterhoek for the win
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_74747042
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

In een zijstraatje van die lange winkelstraat. Ik zou niet weten hoe het heet, maar het had wel goed voer voor deze jongeman.
Mooi zo. Wat had je op?
pi_74747061
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Want vrouwen dragen deo voor de mannen? .
Of om mensen met luchtwegklachten te doden, lijkt het op.
pi_74747073
Winterswijk lijn 73
You dream it, I live it.
  maandag 16 november 2009 @ 13:59:09 #15
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_74747086
Ja. bah. Of mannen die een bufferzone van AXE om zich heen hebben hangen. Brr.

Neutral deo, zonder toegevoegde geurstoffen
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_74747095
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Mooi zo. Wat had je op?
Panini met kaas en ham en de hele reutemeteut die erbij hoort.
  maandag 16 november 2009 @ 13:59:46 #17
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74747106
quote:

[..]

Try me.

Terechte klacht.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74747116
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:57 schreef svk1985 het volgende:
en winterswijk is bekend omdat het de gemeente was die percentueel het meest op de ss stemde volgens mij, staat in vele geschiedenisboeken (in elk geval de mijne, die ik in groenlo had)
verder achterhoek for the win
de nsb bedoel je
You dream it, I live it.
pi_74747117
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Panini met kaas en ham en de hele reutemeteut die erbij hoort.
Lekker Krijg meteen weer trek. En ik had al gegeten.
pi_74747135
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef Meddo het volgende:

[..]

de nsb bedoel je
sorry, laatste geschiedenisles dateert van 7 jaar gleden
en daarna in de beta richting gegaan
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_74747136
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Jazeker! Groenlo heeft nog een belangrijke historische rol gehad in de 80-jarige oorlog. Het vestingplaatsje was een gewild ruilobject en is vele malen van Nederlandse en Spaanse handen gewisseld!
En Grolsch natuurlijk
You dream it, I live it.
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 14:00:56 #22
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74747142
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:59 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Try me.

Terechte klacht.
How can I try you?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_74747159
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:58 schreef Meddo het volgende:
Winterswijk lijn 73
Bingo.
pi_74747167
Wie/welk bedrijf ging je eigenlijk interviewen?
You dream it, I live it.
pi_74747184
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef Renesite het volgende:

[..]

How can I try you?
.
Kan dit niet via PM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: