Jeetje, ik dacht dat ik lange wimpers hadquote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Hitomi het volgende:
Edit:
Even een fotootje gemaakt voor je!
[ afbeelding ]
Dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op maandag 30 november 2009 18:29 schreef Chanty87 het volgende:
Holy crap jouw wimpers!![]()
Jij hebt nooit nepwimpers nodig denk ik
Weet iemand toevallig een goede primer btw?Mijn Monistat Powder-Gel doet z'n werk niet zo goed meer...
Vind het leuk om te zien!quote:Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef purplerose het volgende:
Ik verveelde me een beetje
[ afbeelding ]
Danke schön!quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Hitomi het volgende:
Edit:
Even een fotootje gemaakt voor je!
[ afbeelding ]
Thx!quote:Op maandag 30 november 2009 20:45 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Vind het leuk om te zien!
Leuk dus moet je vaker doen wanneer je je verveelt.
Misschien diegene die ernaast ligt, de sweet mauve? Ik weet niet of je het voor dagelijks wil gebruiken dan is dat een niet schreeuwerige kleurquote:Op maandag 30 november 2009 21:09 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Danke schön!
jouw wimpers!!
kleurtje is ben ik bang voor mij wat te donker.
morgen na school maar eens een bezoekje brengen aan de grote kruidvat hier
Mij lijkt er niets an, maar gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 december 2009 18:38 schreef springlover het volgende:
Oh mensen ik moet even zulk leuk nieuws met jullie delen,.. ik ben gekozen (samen met 24 andere meiden) voor het GOSH ambassadorschap,.. ik ben zo blij![]()
Misschien nog andere meiden hier die ook gekozen zijn? Dit ambassadorschap houd in dat ik een jaar lang als eerste op de hoogte wordt gehouden van de acties, mee mag denken over productverbetering ed en dat ik regelmatig gratis producten toegestuurd krijg om te testen,,. yeah![]()
Sorry voor mijn happymodus maar ik ben blij!!!
Waar zit alles in bij jou? In 1 grote makeup tas of laatjes? Mijn laatje is nu vol, zit naar een oplossing te kijken van iets met 3 laatjes wat ik op me toilettafel kan zettenquote:Op woensdag 2 december 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Wow Hitomi! Heb je een foto waar je recht in de camera kijkt? Ben benieuwd hoe zulke lange wimpers er uit zien als je het gewoon ziet zeg maar
En @ collecties; ik durf de mijne niet meer te kijken, toen ik de 25e kleur oogschaduw had gekocht besloot ik om niet meer te tellen en niet meer te kopen
Grappig is wel dat ik alleen oogschaduw draag als ik uit ga of in het weekend.
Ik doe het niet! Ik doe het niet! Ik doe het niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
[ afbeelding ]
Ik heb de kit voor Rood haar. Er zijn ook kits voor blondines en brunettes.
Oogschaduwbasisquote:Op woensdag 2 december 2009 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb deze gekocht, er zit een lampje in het doosje!
Mijn oogleden schuiven zeg maar in elkaar en zijn altijd een beetje 'oily'.
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:02 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis
Ik heb namelijk ook oily eyelids
De dames hier hebben mij overgehaald en blij toe
Erm, het brandt?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik heb die gekocht, van de Hema, heel cheapass en het werk ERG goed. Enige nadeel: het BRANDT op mijn oogleden. Maar och, wie mooi wil zijn...
Dat is niet goed, hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Erm, het brandt?Dan zou ik die nie meer gebruiken want volgens mij gaat er dan iets niet goed!
Haha jaquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
O ja, en die eyeliner-stift van de Hema is inderdaad een topper, Enfermera! Je moet wel een vaste hand hebben maar je krijgt het erop zonder geklieder.
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:
En op je andere comment; heb je wel eens de Shadow Insurance van Too Faced gebruikt? Ohhh ik ben echt verliefd, wat een goeie basis is datAlles blijft gewoon een dag lang zitten! geweldig!
![]()
Klopt! Jaa, die is echt super. Als je dat goedje erop smeert gebeurd er serieus niks met je oogschaduw. Ik had eerst de velvet touch base van Gosh, maar dat is meer voor je foundation ofzo op je gezicht. Die too faced is zoooo goed voor je ogen.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat merk heb ik weleens bij Sephora gezien! Ik zal eens gaan snuffelen, tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |