Het concealer palette, 88 warm, en metallic stone.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:34 schreef Burdie het volgende:
Mijn Zoeva bestellingen heb ik altijd binnen 2 dagen ontvangen. Ik vertrouw UPS nog minder dan Zoeva.
Ook omdat 'onze' pakketjesmeneer (dezelfde gozer bezorgt hier voor alle grote pakketbedrijven, scheelt geld) soms geen briefje in de bus doet, waar hij het pakketje heeft bezorgd, en rustig zelf voor ontvangst tekent. Staat er op de UPS site ineens: "pakket aangekomen bij ontvanger. Voor ontvangst getekend door: Ahmed".
.
Maar... fijn dat je het binnen hebt nu! Wat had je besteld en hoe bevalt het?
*vindt sad panda oogjes schattig*quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind haar écht niet mooi opgemaakt, ze heeft zichzelf van die sad panda oogjes gegeven
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MACquote:Op zondag 3 januari 2010 15:18 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh ik heb geld en ik wil echt bij Zoeva leuke dingen bestellen. Maar ik wil ook nog bij de MAC langs in R'dam om eindelijk eens mooie kwasten te kopen en bij de body shop... keuzes keuzes!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografiequote:Op zondag 3 januari 2010 18:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Sigma kwasten zijn ook erg goed en minder duur dan MAC
En als je in Rotterdam bent dan heeft de V&D daar vast een Sephora's. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de kwasten van Sephora zouden ook goed zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografie
Waar koop je Sigma make up kwasten?![]()
![]()
En idd, ik weet dat the body shop ook goeie heeft. Ik ga morgen ff daar kijken maar ook bij Mac, en als jullie wellicht nog een verkooppuntje voor die Sigma kwasten hebben (in R'dam?) dan ga ik daar ook nog kijken
Ohja das waar! Goeie tip.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
En als je in Rotterdam bent dan heeft de V&D daar vast een Sephora's. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de kwasten van Sephora zouden ook goed zijn.
http://www.sigmamakeup.com/quote:Op zondag 3 januari 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, daar had ik idd ook van gehoord! Ik heb net ff gegoogled, maar dan krijg ik alleen maar Sigma verfkwasten of Sigma fotografie
Waar koop je Sigma make up kwasten?![]()
![]()
En idd, ik weet dat the body shop ook goeie heeft. Ik ga morgen ff daar kijken maar ook bij Mac, en als jullie wellicht nog een verkooppuntje voor die Sigma kwasten hebben (in R'dam?) dan ga ik daar ook nog kijken
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Mooie spam aan het begin van het jaar, valt ook hélémáál niet op hoor![]()
shop.mumi.nl verkoopt slechte spullen, zetten je af en testen op zielige baby-dieren
Jaja... bullshit als je het mij vraagt, je zit ook gewoon lekker te spammen op meerdere hyves-pagina'squote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Mumi het volgende:
[..]
Oke mijn oprechte excuses, ik had meerdere sites in mensen hun naam zien staan en dacht dat dit wel mocht:P Ik zal mijn handtekening en ondertitel veranderen en dan wachten op eventuele bezoekers;) Uiteraard diervriendelijk!
Ik koop gewoon dingen van NYX via shops op eBayquote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef dzjowennah het volgende:
Hahaha wat ontzettend gaaf!
Even een andere vraag. Wel eens (of iemand anders natuurlijk) via nyxcosmetics.com besteld?
Sjemig wat een hoge shipping kosten. 120 dollar!!!
Geen bullshit, dat op de hyvespagina's komt niet van mij, dat heeft een klant van me gedaan:) Ik heb niet eens Hyves:S En de zaken gaan niet slecht fyiquote:Op maandag 4 januari 2010 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jaja... bullshit als je het mij vraagt, je zit ook gewoon lekker te spammen op meerdere hyves-pagina's![]()
Gaan de zaken zo slecht meissie? Hoop dat je je day-job nog niet hebt opgezegd
Leuke koopjes!! Vooral die lipgloss ziet er leuk uit...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik koop gewoon dingen van NYX via shops op eBaystukken goedkoper en idd een stuk minder shipping kosten
Btw, dit is mn aankoop van vandaag:
[ afbeelding ]Ben helemaal blij!!
Linksboven: een oogschaduw paletje van de Body shop, nr 01, met roze en paars.
Daaronder; een monstertje van seaweed dagcreme.
Rechtsboven: lipgloss & treatment, tegelijkertijd een campagne voor 'stop violence in the home'(staat er ook op)
Daaronder; MIJN EERSTE MAC BRUSH!!!!![]()
![]()
![]()
Nr 239, ik wilde eigenlijk de 222, maar die hadden ze niet
(fucking duur was deze trouwens, 26,50 bij de bijenkorf
) Mja.
Daaronder een eyeshadow brush van de body shop, ook geweldig
Daaronder een glitter eyeliner en een glitter mascara
En als laatste iets wat ik een tijd al wilde; amandel handcreme!Ik had een tijd terug een monstertje gekregen, en ik vond 'm zo heerlijk! Dus nu gekocht.
* Enfermera Is blijjjjjj![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |