quote:Op maandag 16 november 2009 09:16 schreef Penisbaard het volgende:
SBS6 kijken en dan nog commentaar durven te hebben ook
quote:Op maandag 16 november 2009 09:15 schreef Remsjo het volgende:
kijk ik ook tv, meestal de herhaling van Hart van Nederland.
Eensch!!quote:Op maandag 16 november 2009 09:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Alberto heeft goed werk verricht, het was redelijk vermakelijk.
Alberto.
Fout, Hart van Nederland hoor je gewoon nooit te kijken.quote:Op maandag 16 november 2009 09:25 schreef garriej het volgende:
hart van Nederland kijk je toch als het echt op tv is niet de herhaling
Volgens TS over Alberto Stegemans.quote:Op maandag 16 november 2009 09:32 schreef fathank het volgende:
Waar gaat dit over?
quote:Op maandag 16 november 2009 09:15 schreef Remsjo het volgende:
Werd ik zo vanochtend om 06:15 wakker, klaar voor een nieuwe week en elke ochtend als ik ff ontbijt kijk ik ook tv, meestal de herhaling van Hart van Nederland. Dus zo ook vanochtend. Het eerste item ging over jawel de spraakmakende undercoveractie van Alberto Stegemans.
Jij hebt SBS van je tv geflikkerd ?quote:Op maandag 16 november 2009 09:42 schreef Apuleius het volgende:
Mensen die sbs kijken zouden ze sowieso preventief moeten ruimen.
Ik kijk heel af en toe iets terug via de laptop. TV gebruik ik al tijden niet meer met dat kutaanbod. En sbs al zeker niet.quote:Op maandag 16 november 2009 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij hebt SBS van je tv geflikkerd ?
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef Remsjo het volgende:
En owhja, bijna elk item begint met de zin:
Grote onrust
Grote verslagenheid
Paniek en woede
Whehe, herkenbaar.quote:Op maandag 16 november 2009 10:14 schreef Remsjo het volgende:
En owhja, bijna elk item begint met de zin:
Grote onrust
Grote verslagenheid
Paniek en woede
Heb je tegenwoordig al veldjes waar je honden uit moet laden? Damn, ik word oud.quote:Op maandag 16 november 2009 10:06 schreef AMDB het volgende:
Ik kijk het ook vaak 's ochtends, aangezien dat het enige is dat er op is samen met How it's made, how do they do it, of how does it work op Discovery. Sommige stukken zijn zo geweldig slecht en daardoor grappig![]()
Zo zag ik ooit een stukje over René Mioch, die was ergens gefilmd, en hij wou absoluut niet dat het uitgezonden zou worden, wat doet SBS? DAT STUK 20X LATEN ZIEN EN RECLAME MAKEN VOOR Z'N NIEUWE PROGRAMMA!.
Was ook ooit een zielige man die boos was dat er geen hondenuitlaatveldje in z'n kutdorpje was, hij moest wel 10 minuten rijden met de auto om z'n hond goed uit te kunnen laten. Op het laatst zei hij dat de gemeente wel wat van de boeren af kon pakken want die hadden toch meer dan genoeg grond.
Zou me niks verbazen als ze twee weken later een zielige reportage van een boer laten zien waarvan de grond is afgepakt voor een hondenuitlaadveld.
![]()
![]()
Eigenlijk is Hart van Nederland één van de grappigste tv-programma's ooit gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |