Jij voldoet dus aan mijn klachtquote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Apuleius het volgende:
Ik zie het verschil niet met 'Blaadkip'.
Oh? Dus je maakt je er IRL niet druk om maar op FOK! wel?quote:Op maandag 16 november 2009 09:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als ik in de kroeg zit maak ik me niet bepaald druk om dit soort dingen. Daar heb ik FOK! voor.
Misschien een goede suggestie TS?
Helaas spreek je dat ook gewoon als Euro uitquote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is er mis met Eypo? Dat staat toch ook gewoon op het biljet?
Helaasquote:Op maandag 16 november 2009 09:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Helaas spreek je dat ook gewoon als Euro uit
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaanquote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is er mis met Eypo? Dat staat toch ook gewoon op het biljet?
Klopt.quote:Op maandag 16 november 2009 09:09 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Oh? Dus je maakt je er IRL niet druk om maar op FOK! wel?
Waar baseer je die conclusie op?quote:Jij geniet de voorkeur aan digitaal dan aan IRL dus.
Na tig bier boeit iemand zijn uitspraak me echt niet meer. Ik ga dan zelf meestal ook stom lullen.quote:Juist op FOK! boeit het niet, maar iemand dat horen uitspreken is
Ook als een afvaller van de opleiding LTS zwakstroom mag ik hopen dat de algemene kennis nog wel dusdanig ver reikt dat je zoiets snaptquote:Op maandag 16 november 2009 09:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaan
Het kan toch ook zijn dat je nog nuchter bent dat dit voorvalt. Of wacht iedereen net zolang totdat JIJ dronken bent en dan EYPO/EURI/PLEURO etc. zeggen?quote:Op maandag 16 november 2009 09:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Waar baseer je die conclusie op?
[..]
Na tig bier boeit iemand zijn uitspraak me echt niet meer. Ik ga dan zelf meestal ook stom lullen.
Tenenkrommende spelfouten en andere stommiteiten op FOK! zijn wat minder makkelijk te negeren.
Blijf jij maar lekker Euro zeggen dan. Ik blijf gewoon "eejpo" zeggen, zoals het hoort. Je zal vanzelf wel merken dat mensen je alleen maar uitlachenquote:Op maandag 16 november 2009 09:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Duidelijk een proleet die geen gymnasium heeft gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |