Zeg, zit mijn brakke Frans niet af te brekenquote:
wotquote:Op maandag 16 november 2009 00:15 schreef trovey het volgende:
Moi. Gatver één van mijn katten laat net een scheet.....luchtverfrisser luchtverfrisser....uche uche.
iddquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele nacht kansloos doorfokken
sorryquote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg, zit mijn brakke Frans niet af te breken....verder dan losse woorden kom ik helaas niet
Waarom denk je dat ik heb het laten vallen in mijn vakkenpakket...Engels en Duits...met de ogen dicht...Frans...een dramaquote:Op maandag 16 november 2009 00:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
sorry
je peux un petite... Fok! itaan Frans
quote:
Hetzelfdequote:Op maandag 16 november 2009 00:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik heb het laten vallen in mijn vakkenpakket...Engels en Duits...met de ogen dicht...Frans...een drama
Veeleisende katquote:Op maandag 16 november 2009 00:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, hier laten katten scheten...iets met voedselintolerantie van een kat van 12 jaar ondanks een aangepast dieet..
Afspuiten dus. Het moet niet gekker wordenquote:
Engels en Duits 8 op de eindlijst...laatste cijfer Frans voordat ik het liet vallen...3quote:Op maandag 16 november 2009 00:46 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hetzelfdekan Français alleen nog niet laten vallen
Als ik won bij de Make a Wish Foundation, wenste ik alle Franssprekenden en de taal AIDS toe.
Nee dus, beestje heb ik al sinds 1997 dus niets afspuiten....is alleen een beestje lastig voeren met nog andere katten erbij dus ze moet altijd in de bench want anders jat de rest haar voer wegquote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Afspuiten dus. Het moet niet gekker worden
* Folmer is jaloers.quote:Op maandag 16 november 2009 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
over ruim 11 uur gaat mn wekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |