Ongelooflijk het wel bekende bedrijf B&J ook wel Broekman en Janssen genoemd is niet meer. Het bedrijf in kwestie had al haar geld op de DSB Bank geparkeerd. Maar de DSB is kapot. De grote kluis in de DSB Bank is namelijk leeggeroofd. Op die avond hadden de inbrekers vrij spel. Waarom zult u wel denken? Nou op die avond had er een portier te plaatse moeten zijn. Maar die portier is door de monitorendienst verwisselt voor een andere koelega. Maar helaas bleek dit een makkelijk smoes te zijn. Want die andere koelega was het paard van Beatrix aan aaien, met zijn griepje met als gevolg de Mexicaanse griep voor het peerd. Helaas.
De peiling van Maurice de Hond laat ons zien, dat er nu ongeveer 100.000 slachtoffers zijn. En dit in de grote kredietcrisis.

Hier gaat natuurlijk over gepraat worden. Morgen in Radar met de koelega's in kwestie en hoofdpagina nieuws in De Telegraaf. Dinsdag zullen er kamervragen gesteld worden.
Klacht: mijn verpauperde ongeinspecteerde boekenkast uit Zweden kan ik wel naar de schroot doen. Alleen B&J kon die maken, door een geimporteerde bizonkit van grootmoedersrecept van Mevrouw Broekman te gebruiken. Maar ik heb nog geprobeerd te bellen, maar Janssen met dubbel sch verbleef in het buitenland.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 15-11-2009 23:21:42 ]