Joh, je voorstel komt uit een goed hart en er is ook niks mis mee. Wie weet gaat er een groep naar z'n begrafenis en wie weet komt er een meet. Het voorstel is goed en leuk, dus hou die gedachte. Het is een beetje moeilijk om dat nu te organiseren; Te vers.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Dat dusquote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Het idee op zich is wel mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Uiteraard moet Moe er dan ook zijn, ik zei ook al over een tijdje ofzo, ik wist ook niet zeker of ik het wel voor moest stellen.
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.quote:Op maandag 16 november 2009 00:25 schreef Peter het volgende:
Over een tijdje een bagger-revival-meet met de oudere garde, en dan een toost op hen die ons ontvallen zijn?
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef nietzman het volgende:
Bah.
was je wel oud genoeg om dat biertje te kopen?quote:Op maandag 16 november 2009 00:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb een biertje opengetrokken. Zo zou hij het gewild hebben.
Ik heb dat baggeren ook nooit echt goed aan kunnen leren hoorquote:Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen oudere garde en ook niet van de baggermensjes, maar als er een meet komt voor sebas dan wil ik daar bij zijn want ik kende hem ook persoonlijk.
Dus mocht zoiets er komen; ik stem wel voor een meet voor iedereen die wil dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |