Sowieso snap ik niet waarom dat een IC station isquote:Op zondag 15 november 2009 22:52 schreef Adelante het volgende:
Veenendaal-De Klomp, daar wil je nog niet dood onder een trein komen
quote:Op zondag 15 november 2009 22:56 schreef sinadO het volgende:
En die twee personen heten Broekmans en Janssen zeker??!!!???EINZ!
Misschien waren het wel terroristen en als ze er niet uit moesten dan baalde je welquote:wij blijven hier nog even wachten want er zitten 2 personen in de trein die ik eruit wil hebben. Een ogenblik geduld alstublieft
volgensmij waren het moeder en dochter ofzoquote:Op zondag 15 november 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Misschien waren het wel terroristen en als ze er niet uit moesten dan baalde je wel
Inderdaad, pure onzin. Utrecht Centraal - Arnhem NON-stop imo.quote:Op zondag 15 november 2009 22:54 schreef Queque het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom dat een IC station is
eenschquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad, pure onzin. Utrecht Centraal - Arnhem NON-stop imo.
Dat is dan wel weer terecht een IC station, ivm de uni in wageningen en het veel grotere aantal reizigers uit Ede.quote:Op zondag 15 november 2009 23:05 schreef tralalala het volgende:
Maar bij het volgende station werd je weer blij.![]()
Ede-Wageningen
nee... die gaan maar met de sprinter... pauperstudenten... ik wil gewoon rust als ik met de trein reis...quote:Op zondag 15 november 2009 23:06 schreef Queque het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer terecht een IC station, ivm de uni in wageningen en het veel grotere aantal reizigers uit Ede.
Pak je toch de ICEquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou daar win je ook 4 minuten mee hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat doe ik dan meestal ook.quote:Op zondag 15 november 2009 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Pak je toch de ICE
Gaat niet alleen om de tijdwinst. Voor een intercityreiziger is het veel comfortabeler om door te stoten in een intercitytrein en niet bij ieder gehucht te stoppen.quote:Op maandag 16 november 2009 00:01 schreef Palmboom313 het volgende:
Nou daar win je ook 4 minuten mee hoor.
Klopt, maar in nederland wonen zo veel mensen op een klein gebied dat je weinig trajecten tegen komt waar geen kleine plaatsen zijn. En ede-wagingen kent gewoon veel in en uitstappers.quote:Op maandag 16 november 2009 00:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om de tijdwinst. Voor een intercityreiziger is het veel comfortabeler om door te stoten in een intercitytrein en niet bij ieder gehucht te stoppen.
In Nederland!!!quote:
Dat komt omdat er geen stoptreinen (meer) rijden tussen Utrecht en Ede en er toch iets op dat station moet stoppen ;-)quote:Sowieso snap ik niet waarom dat een IC station is
Is ook pas van de laatste tijd maar mogen ze van mij weer afschaffen. stelletje debielen daar.
Baasopmerkingquote:Op zondag 15 november 2009 22:53 schreef GasTurbine het volgende:
'Conductrice'.
Zit er een keukenwagon in die trein ofwat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |